Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΛΑΖΑΡΗ ΑΝΤΩΝΗ

Tο «Ανδρέας Κάλβος» της ΑΝΜΕΖ βάζει ρότα για την Κυλλήνη.
Εδώ και αρκετά χρόνια, το πλοίο της ΑΝΜΕΖ αποτελεί σταθερή αξία στη γραμμή Κυλλήνης-Πόρου.
Tο «Ανδρέας Κάλβος» της ΑΝΜΕΖ βάζει ρότα για την Κυλλήνη.
Εδώ και αρκετά χρόνια, το πλοίο της ΑΝΜΕΖ αποτελεί σταθερή αξία στη γραμμή Κυλλήνης-Πόρου.
Με πλοίαρχο τον καπετάν-Πέτρο Κυπριώτη, το πλοίο πραγματοποιεί τρία δρομολόγια την ημέρα στη γραμμή Κυλλήνης-Πόρου.
Η ιστορία της γραμμής Κυλλήνης-Πόρου είναι μεγάλη.
Εδραιώθηκε με το "Αίνος" του Στρίντζη από το 1981 και μετά.
Το 2002 αποχώρησε από τη γραμμή του Πόρου το «Ionian Sun” της Blue Star Lines και τη χρονιά εκείνη ξεκίνησαν τα πλοία της Ionian Ferries, της Κοινοπραξίας των Ζακυνθινών πλοίων.
Από το 2003 και μετά έχουμε τη δραστηριοποίηση της Strintzis Ferries με το «Επτάνησος», αρχικά, και στη συνέχεια με το «Κεφαλονιά» που αγοράστηκε από την Blue Star Ferries.
Στα τέλη του 2012, Strinzis Ferries αποχώρησε από τις γραμμές της Κεφαλλονιάς.
Και την άνοιξη του 2013 εισήλθε στις γραμμές της Κεφαλονιάς η Kefalonian Lines με το «Νήσος Κεφαλονιά», το πρώην «Κεφαλονιά» της Strinzis Ferries.
H τράπουλα της γραμμής μοιράζεται ξαναμοιράζεται μετά από κάθε αλλαγή στις κινήσεις των παικτών .



Καλοκαίρι του 2006.

Το "Ζάκυνθος Ι" στο παλιό λιμάνι του Πόρου.

Το "Ζάκυνθος Ι" ήταν το πιο αργό πλοίο στη γραμμή, καθώς έκανε τη γραμμή Κυλλήνης-Πόρου κοντά στις 2 ώρες.
Αλλά, καθώς ήταν πλοίο με μεγάλο garage, εξυπηρέτησε καλά τη γραμμή σε δύσκολες εποχές.
ΚΑΙ  ΝΕΟΤΕΡΗ ΤΟΥ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΩΤΟ

Εδώ το πλοίο, όπως ταξίδευε το 2006.
Με το χάρτη της Ζακύνθου στην τσιμινιέρα, και τα σινιάλα της ΑΝΕΖ στις μπάντες του πλοίου.
Ένα πλοίο που πρόσφερε πολλά, αλλά και ένα πλοίο που πέρασε πολλά.
Παρέμεινε δεμένο στο λιμάνι της Ζακύνθου από το 2007-2011.
Το 2012 ταξίδεψε ξανά με καπετάνιο τον αξέχαστο καπετάν-Στέφανο Μουντέ από το Βροντάδο της Χίου.
2014
Το "Ζάκυνθος Ι" στο λιμάνι του Πόρου με φόντο τη μαγική Ιθάκη.

Για το πλοίο αυτό φαίνεται ότι ήρθε η στιγμή να βρει την Ιθάκη του.
Έπειτα από περιπέτειες το πλοίο φθάνει συμβολικά στην Ιθάκη του.

Το πλοίο ταξιδεύει με πλοίαρχο τον καπετάν-Νικόλα τον Ξυλογιαννόπουλο, Α’ Μηχανικό τον μαστρο-Διονύση Βιολάτο, ύπαρχο τον καπετάν-Απόστολο Σολδάτο, υποπλοίαρχο τον καπετάν Μιχάλη Χέλμη και και ανθυποπλοίαρχο τον καπετάν-Γεράσιμο Βρυώνη.
Καλά ταξίδια...
ΚΑΙ  ΜΙΑ ΦΡΕΣΚΙΑ  ΜΑΡΙΑΣ
ΕΝΩ  ΠΡΙΝ ΦΟΡΕΣΕΙ  ΤΑ ΜΠΛΕ ΤΟΥ  ,,ΗΤΑΝ ΚΟΚΚΙΝΟ  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου