Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

ΒΟΜΒΑ.ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΚΤΥΠΩΝΕΙ TEST NOTE ΣΕ ΔΡΑΧΜΕΣ. ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ?

ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ  Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΚΤΥΠΩΝΕΙ TEST NOTE  ΣΕ ΔΡΑΧΜΕΣ;;;;  ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ;;;;                                ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ  ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ;;;;;          ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ 50 ΔΡΑΧΜΩΝ, 100  ΔΡΑΧΜΩΝ, 200 ΔΡΑΧΜΩΝ.. ΚΑΙ 20 ΔΡΑΧΜΩΝ. ΣΤΟ  http://sdsakis10.blogspot.co.at/2014/08/test-note.html?spref=fb

ΤΑ  ΦΙΛΙΚΑ ΜΑΣ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου