| ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΚΤΥΠΩΝΕΙ TEST NOTE ΣΕ ΔΡΑΧΜΕΣ;;;; ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ;;;; ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ;;;;; ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ 50 ΔΡΑΧΜΩΝ, 100 ΔΡΑΧΜΩΝ, 200 ΔΡΑΧΜΩΝ.. ΚΑΙ 20 ΔΡΑΧΜΩΝ. ΣΤΟ http://sdsakis10.blogspot.co.at/2014/08/test-note.html?spref=fb ΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΜΑΣ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ!! |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου