Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗς ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΜΑς ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

Να πω ένα μεγάλο μπράβο και ένα ευχαριστώ σε όλους όσους δούλεψαν με όρεξη και γιορτινή διάθεση για να στολιστούν τα χωριά μας.
Ευχαριστώ το Δήμο Κεφαλλονιάς, τη Κ.Ε.ΔΗ.ΚΕ , το Λιμενικό Ταμείο που φρόντισε να μας εφοδιάσει με τα απαραίτητα.
Ευχαριστώ τους υπαλλήλους του Δήμου.
Ευχαριστώ τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου.
Ευχαριστώ τους πολιτιστικούς συλλόγους Πόρου ο Πρόνησος και των Τζαννάτων.
Το μεγαλύτερο μπράβο όμως το αξίζουν τα νέα παιδιά του χωριού μας που αγκάλιασαν αυτή τη προσπάθεια.
Να είστε σίγουροι ότι όλοι ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου