Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Ο ΠΙΟ , ΚΑΛΟΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ!!

ΟΠΟΥ  ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΜΑ!!!!
KOYIZ!!!
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ  ΚΑΝΕΝΑΝ?
AΡΓΟΣΤΟΛΙ, Μαιος 1960.Τριτο Δημοτικο Σχολειο Αργοστολιου.Πεμπτη ταξη. 

KAI  ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΜΕ ΓΝΩΣΗς ΠΑΝΟΡΑΜΑ

ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ  ,, ΤΗΝ ΑΝΩ ΦΩΤΟ ΚΟΥΙΖ,,ΑΜΕΣΑ ΜΟΥ ΕΘΕΣΕ  ΚΑΝΟΥΡΓΙΑ
ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΔΩΡΟ
Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ 1950 ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ

ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ,,ΕΤΟΣ 1950!
ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΕΛΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ 

ΚΑΙ  ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΩΤΟ  ΑΠΟ  ΧΙΟΝΑΤΑ!!  
ΚΑΙ  
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ 
ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΣΤΗΝΟΔΟ ΠΑΝΑΙΤ ΙΣΤΡΑΤΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΑ 
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου