Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ..TOY 2009

27 Αυγ 2012
Διαβάστε όλο το συγκλονιστικό αφιέρωμα και δείτε βίντεο στο: ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, εμείς απλά προσθέτουμε οτι ακόμα θυμόμαστε τις υποσχέσεις τους μετα την θυσία του Σ. Κωτούλα…υποσχέσεις που τις εσβησαν οι πρωτες ...
06 Σεπ 2009
Νεκρός είναι ο χειριστής του Σμήναρχος Στέργιος Κωτούλας, πατέρας δύο παιδιών, ο οποίος είχε στο ενεργητικό του κάπου τεσσερις και κάτι χιλιάδες ώρες πτήσεως... Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις το αεροπλάνο πετώντας ...
1

1 σχόλιο :

  1. "Ο θάνατος του θεωρήθηκε ως απώλεια κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, όπως και ήταν, ενώ υπήρξε και η εύκολη δικαιολογία ότι η πτώση οφείλετο σε κακή εκτίμηση..., ενώ τα βαθύτερα αίτια εκείνης της απώλειας δεν έχουν ποτέ ερευνηθεί..."

    Έχουν περάσει έξη ολόκληρα χρόνια, από εκείνη τη μαύρη μέρα του '09.

    Ας θυμηθούμε τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ...


    «...Στις 12:45, το αεροσκάφος εντόπισε την κύρια εστία της φωτιάς και κινήθηκε προς αυτήν πετώντας χαμηλά για να επιχειρήσει μια καίρια ρίψη νερού. Όταν ο Σμήναρχος Στεργ. Κωτούλας, έφτασε σε απόσταση 20 έως 30 μέτρων από την φωτιά, το αεροσκάφος του χτύπησε σε καλώδια υψηλής τάσης, το αριστερό φτερό κόπηκε, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και το PZL να καταπέσει...»

    Η όλη ΑΛΗΘΕΙΑ που περιγράφεται ανωτέρω, δεν χωρεί καμία ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΊΑ για την ΑΙΤΙΑ του ΜΕΙΖΩΝΟΣ Αεροπορικού Ατυχήματος, καθώς υπάρχουν οι μαρτυρίες πολλών αυτοπτών μαρτύρων και ένα βίντεο που «τραβούσε» τουρίστας ....!

    Μιλούν/ησαν, κάποιοι επαΐοντες για «κακή εκτίμηση» του πιλότου...

    ΟΧΙ κύριοι.
    Ο χειριστής ήταν και ΕΜΠΕΙΡΟΣ και ΓΝΩΡΙΖΕ την ύπαρξη των καλωδίων της ΔΕΗ.
    Και σαφέστατα, είχε πλήρως προσχεδιάσει, σύμφωνα με την Εμπειρία/Εκπαίδευσή του, την πορεία της πτήσης του για την επίτευξη του αντικειμενικού του σκοπού!
    Δεν πήγενε στην τύχη...
    Γνώριζε, ότι οτιδήποτε «στραβό» πήγαινε την ώρα της διέλευσής του πάνω ακριβώς από τα καλώδια της ΔΕΗ, θα ήταν μοιραίο γι αυτόν...
    Η πορεία του για την επιτυχή έκβαση της ρήψης, ήταν να περάσει πάνω από τα καλώδια μόνον μερικά «πόδια» (κάτι λιγότερο από 2-2,5 μέτρα), δεν ήταν κάτι που δεν είχε ξανακάνει....εκείνο όμως που επίσης γνώριζε, ήταν, πως άν εκείνη τη κρίσιμη στιγμή το αφος του «δεχόταν» ένα καθοδικό ρεύμα αέρα...δεν θα είχε καμία πολυτέλεια επιλογής...!

    Έπραξε λοιπόν, όπως έπραττε όλα αυτά τα χρόνια στην υπηρεσία της ΠΑ. Ακολούθησε ΠΙΣΤΑ το ΚΑΘΗΚΟΝ του, για την Επίτευξη του Αντικειμενικού Σκοπού!

    Ας περάσουμε τώρα στις ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ της ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ και ποιό συγκεκριμένα του ΔΗΜΟΥ μας και της ΔΕΗ....
    Γνώριζε και ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ότι στο σημείο εκείνο, τα καλώδια της ΔΕΗ, ΗΤΑΝ και ΕΙΝΑΙ το ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
    Τι έπραξαν, πρίν το ΑΤΥΧΗΜΑ;
    ΤΙΠΟΤΕ!
    Τι έπραξαν μετά το ατύχημα;
    ΤΙΠΟΤΕ!

    Και όχι ΜΟΝΟ ΤΙΠΟΤΑ,
    αλλά «φρόνησαν ότι ο πιλότος πετώντας στη τύχη δεν γνώριζε, δεν είδε τα καλώδια» και για να μην ξανασυμβεί στο μέλλον τοποθέτησαν «μπάλες» στα υπόψη καλώδια για να φαίνονται από «μακρυά»...!
    Λες και αν οι συνθήκες το απαιτήσουν ξανά, ο χειριστής που θα ακολουθήσει την ίδια πορεία....θα έκανε κάτι διαφορετικό από αυτό που έκαμε ο Στεργ. Κωτούλας!!!!

    Είναι κρίμα,
    ιδίως από τον σημερινό Δήμαρχο που τυγχάνει να ήταν και χειριστής ελαφρών αεροσκαφών της πολιτικής αεροπορίας...!

    Κε Δήμαρχε,
    Αλέξανδρε Παρίση,
    ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ τις όποιες ενέργειες που κάνατε για την απομάκρυνση των εναέριων γραμμών Υψηλής Τάσης από την ΔΕΗ, καθώς και τις όποιες ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ σας κατέθεσε η ΔΕΗ...με αποτέλεσμα τις... να μπουν οι «μπάλες»...
    Αλλά, γνωρίζετε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ σαν Χειριστής Αφών, το πρόβλημα που ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ,
    ...και πιστεύω, ότι αν δεν βρίσκετε «άκρη» με την ΔΕΗ, έχετε την λύση στα ΔΙΚΑ σας ΧΕΡΙΑ:
    Μια ΕΝΤΟΛΗ σας ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου...
    πριν θρηνήσουμε κι άλλους ΗΡΩΕΣ της ΠΑ που «Έπεσαν κατά την Εκτέλεση του Καθήκοντος»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου