Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

ΛΥΚΕΙΟ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ

Φωτογραφία του Spuraggelos Damoylianos Alivizatos.

Φωτογραφία του Spuraggelos Damoylianos Alivizatos.
Παραθαλάσσιο λύκειο Ληξουρίου .. Ακόμα στα κοντεΐνερ.


To Δ.Σ. της ΕΛΜΕΚΙ σας καλεί σε σύσκεψη γονέων –μαθητών- εκπαιδευτικών την Παρασκευή 27/10/2017 στις 7 μ.μ. στο ΓΕΛ Ληξουρίου (προκάτ), προκειμένου να οργανώσουμε με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο την νέα κινητοποίησή μας την Δευτέρα 30/10/2017 στο Αργοστόλι. Οι νεότερες αρνητικές εξελίξεις σχετικά με την αποκατάσταση όλων των σεισμόπληκτων σχολείων του νομού αλλά και την κατασκευή του νέου σχολικού συγκροτήματος για το ΓΕΛ Ληξουρίου, επιβάλλουν επαγρύπνηση και κλιμάκωση του αγώνα μας.

Απαιτούμε:
  • Σύγχρονες και ασφαλής δημόσιες υποδομές και αποκατάσταση των σεισμόπληκτων σχολείων σε όλη την έκταση του Νομού, σύμφωνα με τις θέσεις που έχουμε αναλυτικά καταθέσει. Να ξεκινήσει η κατασκευή του Μηχανουργείο στο ΕΠΑΛ Ληξουρίου και να δρομολογηθεί το νέο σχολικό κτίριο για το ΓΕΛ Ληξουρίου κλπ.
  • Αντιμετώπιση του συγκοινωνιακού προβλήματος του συγκροτήματος σχολείων «Φαραώ» στο Αργοστόλι.
  • Κάλυψη των κενών σε γενική παιδεία και ειδική αγωγή (παράλληλη στήριξη κ.λ.π.)
  • Εξασφάλιση δωρεάν μεταφορών για όλους τους μαθητές
  • Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, προληπτικές ιατρικές εξετάσεις και παροχή των πιστοποιητικών υγείας για τους μαθητές με κρατική ευθύνη.
  • Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών για σχολικές δαπάνες
  • Άμεση έναρξη πρόσθετης και ενισχυτικής διδασκαλίας
  • Δημιουργία τάξεων υποδοχή και τμήματα ένταξης στα Λύκεια όπου έχει γίνει σχετικό αίτημα
  • Να απομακρυνθεί η κεραία από την ταράτσα του κτιρίου του ΟΤΕ στο Αργοστόλι και σε κάθε άλλη περιοχή που οι κεραίες βρίσκονται κοντά σε σχολεία.
  • Σχολείο 12χρονο για όλα τα παιδιά, που να μορφώνει και όχι να εξοντώνει.
Όλα τα σχολεία του Νομού στο δρόμο.
Δευτέρα 30 Οκτώβρη και ώρα 11 πμ (με τρίωρη στάση από την ΕΛΜΕ-ΚΙ),
συγκέντρωση έξω από την Αντιπεριφέρεια .
Αργοστόλι 24/10/2017
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου