Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

ερχονται μεγαλες αλαγες στα ακτοπλοικα μας

Η εικόνα ίσως περιέχει: ωκεανός, υπαίθριες δραστηριότητες, νερό και φύση

Ερώτημα για την τιμή των εισιτηρίων και την πιθανότητα αύξησής τους, λόγω της μονοπωλιακής θέσης που φαίνεται να αποκτά η Ionian Group στις γραμμές της Κεφαλονιάς και Ιθάκης δέχτηκε ο Στρατής Απέργης Γενικός Διευθυντής MC της Levante Ferries.
Η απάντηση που έδωσε ήταν καταρχάς αρνητική. «Δεν εξετάζουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο», είπε, ενώ αρνήθηκε ότι η εταιρεία αποκτά μονοπωλιακή θέση στην περιοχή.

Πάντως, θα πρέπει να σημειωθεί ότι παραμένει άγνωστο το ποιες θα είναι οι εξελίξεις στις γραμμές της Κυλλήνης και της Πάτρας.
Η Kefalonian Lines αποχώρησε, πουλώντας το Νήσος Κεφαλονιά. Λίγες μέρες πριν, ο Διονύσης Λυκούδης είχε δηλώσει στα Κεφαλονίτικα Νέα, ότι η γραμμή της Πάτρας είναι παθητική πάνω από 2.000.000 ευρώ το χρόνο, ειδικά με τον αριθμό δρομολογίων που υπάρχει σήμερα στη γραμμή της Κυλλήνης. Η Ionian Group έχει δηλώσει μέχρι σήμερα ότι θέλει να κρατήσει τη γραμμή της Πάτρας, την ίδια στιγμή που οι φήμες για το ύψος της επιδότησης που θα λάβει από το κράτος κάνουν λόγο για 1.000.000 ευρώ.
Με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, αυτό που διαφαίνεται είναι ότι για να κρατηθεί η γραμμή της Πάτρας θα πρέπει να υπάρξει αύξηση της τιμής των εισιτηρίων ή μείωση των δρομολογίων της γραμμής Πόρος – Κυλλήνη. Αυτό μάλιστα επιβεβαιώνουν ναυτιλιακές πηγές με τις οποίες μιλήσαμε.
Βέβαια, μέχρι να ξεκαθαριστεί η κατάσταση με την επιδότηση, κανείς δεν μπορεί να προδιαγράψει τις κινήσεις ή τη διαχείριση που θα κάνει η εταιρεία προκειμένου να κρατήσει ζωντανές και τις δύο γραμμές.
Πηγή: wwww.kefalonitikanea.gr


ΚΑΙ 
Σιγά – σιγά καταλαγιάζει ο θόρυβος από την εξαγορά των πλοίων της Kefalonian Lines από την Ionian Group και “πέφτει η σκόνη” που σήκωσε η υπόθεση. Οι ιθύνοντες της ζακυνθινής ναυτιλιακής εταιρίας πρέπει πλέον, να σκεφθεί τι θα πράξει με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Πάτρα, Σάμη, Ιθάκη, η οποία είναι ζημιογόνα.
Το “Κ.Τ.” είχε αποκαλύψει ότι ο Διονύσης Λυκούδης ζητούσε από τον υπουργείο Ναυτιλίας ένα ποσό της τάξεως των 2.000.000 ευρώ το χρόνο ως επιδότηση, ωστόσο προσέκρουσε σε σκόπελο. Για το λόγο αυτό και οι ιδιοκτήτες της εταιρίας προχώρησαν τάχιστα στην πώληση των περιουσιακών στοιχείων, καθώς τα χρέη που είχαν συσσωρευθεί ήταν αυξημένα.
Ο Γιώργος Θεοδόσης και η Ionian Group καλούνται, πλέον, να λάβουν τις οριστικές αποφάσεις για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα και την Ιθάκη και συγκεκριμένα:
  • Να μην διεκδικήσουν την άδεια στον διεθνή διαγωνισμό που έχει προαναγγελθεί, κάτι που σημαίνει ότι είτε δεν θα υπάρξει εν τέλει σύνδεση, είτε θα εισχωρήσει μια ακόμα εταιρία στη γραμμή.
  • Να μειώσουν τα δρομολόγια από τη γραμμή Κυλλήνη – Πόρο, ώστε να “χωρέσει” η ακτοπλοϊκή σύνδεση Πάτρα, Σάμη, Ιθάκη.  
Αναδημοσίευση από www.kefaloniatimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου