Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

παμε παλι εκει =ΠΑΛΙΚΗ ,, να μαθουμε την ιστορια της !

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται

Οπως  μας την καταγραφει ο Σπυρος Ροκκος, και σε μηνυμα  με παροτρυνει να ενημερωσω τον φιλο μας Καμπάνη , γιατι  πιστευει πως ολο λαθη κανει!!!!
Η ΠΑΛΙΚΗ ΜΑς ΛΕΕΙ,, Βγαινει απο το Παλλαδα  ,παρατσουκλι της Αθηνάς
Σκεφτομαι  σαν Δημαρχος Ομηρικης Ιθακης,, να τον καμω Αντιδημαρχο, και προεδρο συμβουλιου
των ομηρικων τοποθετησεων τον Νικολα μας!
Τον Θοδωρη που θελει Ιθακη το Φισκαρδο, θα τον καμω    παρεδρο Ερισσου!
Η αρχαία ονομασία Πάλη – Παλική. | Ρόκκος Σπύρος
PORTOASSOS.GR
Η αρχαία ονομασία Πάλη – Παλική. | Ρόκκος Σπύρος

οι τελευταιοι σχολιασμοι της  προυγουμενης ομηρικης αναρτησης
απο το 6ο σχολιο και μετα:
  1. Γιώργο, ωχ λάθος κ πρόεδρε, πρέπει να προμηθευτείς και το απαραίτητο καμπανάκι για να βαράς κουδουνισιές γιατί προβλέπω να γίνεται τση παλαβής στη συνέλευση των μελώνε !!! χα χα

    Πάμε λοιπόνε:
    Δε θέλω να σε στενοχωρήσω κύριε Καμπάνη μου αλλά όλο αυτό το κατεβατό στηρίζεται σε παρωχημένα επιχειρήματα πλέον.
    Δεν αναφέρετε και σε πιο σημείο της Παλικής ήταν το μέγαρο – σπίτι του Οδυσσέα αλήθεια για να σας το ανατρέψω και αυτό.
    Στηρίζετε το μέγεθος παράδειγμα της Ιθάκης στα κυνήγια των αίγαγρων και ζαρκαδιών λες και ο Οδυσσέας με τον Άργο παρέα δε μπορούσε να πάει από οποιοδήποτε σημείο της Κεφαλονιάς όπως παράδειγμα στην Πάλη να κυνηγήσει!
    Εδώ μέχρι την Αιτωλοακαρνανία πήγαινε όπου και το σημάδι στον μηρό από τον κάπρο, άσε που αν υπήρχαν τέτοια ζώα εγκλωβισμένα στη Παλική μέσα σε λίγα χρόνια θα τα είχανε εξαφανίσει κυνηγώντας τα. Χα χα.
    Αλήθεια το κατάσπαρτο από πέτρα έδαφος της Ιθάκης το «εξαφανίσατε»??
    Η Πάλη λεγόταν και Πάλη και Παλική όχι από την θεά Αθηνά, αλλά από φοινικικής προελεύσεως θεούς όπως αναφέρω στο portoassos, με πολύ περισσότερες πιθανότητες.
    Η Παλική εκτός του ότι μάλλον κρύβει πετρέλαια δεν κρύβει τίποτις άλλο από πλευράς που εσείς θα θέλατε.

    Είναι ένα μέρος που έχει ελάχιστες έως μηδενικές πιθανότητες να ήταν ο τόπος κατοικίας του Οδυσσέα.


    Έχω τη δυνατότητα να σας ανατρέψω μάλλον όλα τα στοιχεία που αναφέρεστε προσδιορίζοντάς την σαν την Ομηρική Ιθάκη, Και γνώμη μου πάντα είναι ότι πρέπει να εξετάσετε με μεγαλύτερη ευρύτητα το όλο θέμα και όχι φανατισμένα όπως δυστυχώς οι περισσότεροι Ομηριστές.
    Και θα μπω στον πειρασμό να σας ρωτήσω μια και λέτε ότι το έχετε ψάξει ποιό από όλα αυτά τα επιχειρήματα που αναφέρεστε δεν προσαρμόζεται στη θεωρία μου περί Άσσου = Ιθάκης ???

    Σπύρος Ρόκκος

  2. Η Παρασταση λοιπόν δεν ελαβε τελος,, Προνασους, και προννοι βλεπω να εχουν και το προβαδισμα στις πιθανοτητες, ορη μεγαλα και οι δυο, πετρες αφθονες, οι βενετοι οντως την ονομαζαν ιθακη πριν φτιαχτει το καστρο , Η Αστεριδα κολαει λιγο στην περιπτωση του Δασκαλιου με υπαρξη Πορθμου, και ειναι και πιο δυτικα ολων! Κατα τα αλλα ο Πόρος εχει ακομη προβαδισμα! Παλλαδα και παλη δεν το βλεοω να κολαει και εγω,,απλα ετυχε το λεξοπαιχνιδο

  3. Υπάρχουν δύο ονομασίες Πάλη και Παλική
    Υπάρχουν και δύο φοινικικές Θεότητες η Πάλη και οι Παλικοί και κάτοικοι Τάφιοι (μάλλον φοίνικες) επί της Παλικής, όλα αυτά δύσκολο να είναι συμπτώσεις δε νομίζεις?
    Άλλωστε στα νησιά μας υπήρχαν Φοίνικες με το τσουβάλι τότενες και σα ξύπνοι και έμποροι πού θα καθόντουσαν πάνω στα όρη και τ΄ άγρια βουνά?
    Στη καλοπέσουλη από όλες τσι πλευρές Πάλη νομίζω.

    Κά κα κα κα κα κα.

  4. Και άματις προβληματίζεσαι περισσότερο και έχεις κάνα κουάρτο χρόνο έμπα και διάβασε στο:

    www.portoassos.gr/η-αρχαία-ονομασία-πάλη-παλική.

    Και πες και στο κ Καμπάνη μπας και έχει αντιρρήσεις καθότι ευχάριστο θα μου ήτανε…

    Κά κα κα κα κα κα κα κα
    Thodoris Androutsopoulos Γιωργος Γκιαφης Γιωργο,σου εχω πει απο την αρχη η ερευνα μου ειναι πολυμερης.Απο πολλα στοιχεια. Ερασια για την ΚΕΡΚΥΡΑ ,το νησι των Φαιακων. Την ΛΕΥΚΑΔΑ τοαρχαιο Δουλιχιον που ηταν αποικια των Ηλειων,Την ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ που ειναι το νησι ΙΘΑΚΗ,το σημερινο ΘΙΑΚΙ που ειναι η αρχαια ΣΑΜΗ του ΕΥΡΥΛΟΧΟΥ, το νησι ΚΑΛΑΜΟΣ που ειναι το αρχαιο νησι ΚΡΟΚΥΛΕΙΑ και το νησι ΚΑΣΤΟΣ που ειναι το αρχαιο νησι ΑΙΓΙΛΙΨ..Και το Μεγανησι εχει σχεση με τον ΜΕΓΗ ,γιατι φαινεται οτι στο κεντρο του υπηρχε κτηριο,πιθανον εξοχικη κατοικια, Τελος η ΖΑΚΥΝΘΟΣ ειναι η αρχαια Ζακυνθος που ειναι μοναδικο που δεν αλλαξε ονομα απο την αρχαιοτητα. Καποτε θα υπαρξει η αναδειξη τους,.Τιποτε αλλο. Και για το φιλο Σπυρο, η ΑΣΣΟΣ ηταν το λιμανι ΦΟΡΚΥΣ,Ας διαβασει τι λεει η Οδυσσεια εκει.Πως περικλειεται απο δυο αποκρημνες προεξοχες που καταληγουν σε ακρωτηρια και προστατευουν το λιμανι.Εκει επεστρεψαν και ο Οδυσσεας και μετα ο Τηλεμαχος.Προσφατως εμαθα για τις δυο σπηλιες που αναζητουσα καιρο. Καλο διαβασμα.
    • Γιωργος Γκιαφης συμπληρωσα τον σχολιασμο σας στην αναρτηση,, να την διαβασει και ο Ασσιωτης. εκει λεει οτι ειναι ο φορκυνας και αυτος
      1
    • Thodoris Androutsopoulos Γιωργος Γκιαφης Η αποσταση απο το λιμανι μεχρι το ανακτορο του Οδυσσεα [Φισκαρδο] ειναι ακριβς 9580 μετρα = Δια του 10 = 958 = ΓΕΡΩΝ. κωδικος αριθμος της αρχαιοτητας αλλα και των λεξαριθμων. Ο ΦΟΡΚΥΣ λεγοταν θαλασσιος ΓΕΡΩΝ. Οχι τυχαιο .

    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ
    POROSNEWS.BLOGSPOT.COM
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ
    1
  • Thodoris Androutsopoulos Γιωργος Γκιαφης Δεν ειναι μονον αυτος ο κωδικος που δειχνει οτι η ΑΣΣΟΣ ειναι ο ΦΟΡΚΥΣ.
  • Thodoris Androutsopoulos Γιωργος Γκιαφης Και οχι μονο .Και ερμηνεια καθε γραμματος κατα τη διαδικασια γεννησις της. Μαθε οτι καθε αποσταση ειχε και τη δικη της λεξη η' αντιθετα καθε λεξη τη δικη της αριθμητικη αξια. Γιωργο ειναι μεγαλη ιστορια. Ερασια πολλων ετων .
  • Γιωργος Γκιαφης για τον Φορκυνα ομως εχει ειπωθει πως ηταν μια παραλια με αμμο ακριβως απεναντι απο την Ηλεια
  • ΟΥΖΟ ΦΟΡΚΥΝΑΣ
    POROSNEWS.BLOGSPOT.COM
    ΟΥΖΟ ΦΟΡΚΥΝΑΣ
    ΟΥΖΟ ΦΟΡΚΥΝΑΣ
  • Thodoris Androutsopoulos Γιωργος Γκιαφης Που το γραφει,οχι δεν αναφερεται αυτο .
  • Γιωργος Γκιαφης Makis Metaxas Γιωργος Γκιαφης Φίλε Γιώργο παρακολουθώ κατά καιρούς τους προβληματισμούς σας πόσα λιμάνια περιγράφονται ή αναφέρονται οτι υπήρχαν στην Ομηρική Ιθάκη και επειδή νομίζω πως κάπως αυτό το θέμα πρέπει να απαντηθεί για να μην περιπλέκουμε έτι περαιτέρω ένα εντελώς απλό για μένα θέμα θα καταθέσω την άποψή μου πιστεύοντας οτι ενδεχομένως θα μπορούσα να συνεισφέρω για να αποσαφηνιστεί αυτό το ζήτημα. Σύμφωνα με το ομηρικό κείμενο το λιμάνι του Φόρκυνα (οδ ν 344-352) που είχε κοντά του το σπήλαιο των Νυμφών ήταν τουλάχιστον επτά ώρες πεζοπορία από το το Άστυ το οποίο ήταν χωροθετημένο κοντά στην "πρώτη ακτή" της Ιθάκης (Οδ.ο 33-39) και την "Κόρακος πέτρη" (Περιοχή Κορωνών) (οδ.ν 405-410). Εάν μελετήσετε το κείμενο θα δείτε οτι ο Οδυσσέας έφυγε από το λιμάνι του Φόρκυνα μετά τις πρωινές ώρες και αφού πέρασε πολλές βουνοκορφές έφτασε στην περιοχή που ήταν ο Εύμαιος (περιοχή Κορωνών) αργά το απόγευμα την ώρα που έμπαιναν τα ζώα στις μάντρες ( οδ. ξ 1-7). (Εκεί κοντά σύμφωνα με το πλάνο της Θεάς Αθηνάς θα άραζε και το πλοίο του ο Τηλέμαχος ερχόμενος από την Πύλο). Από την άλλη μεριά το λιμάνι του Ρείθρου (Οδ. α. στιχ 185-186) που ήταν έξω από το Άστυ (την πόλη) ήταν τόσο κοντά από τα Ανάκτορα που οι μνηστήρες μπορούσαν να δουν δια γυμνού οφθαλμού τούς άλλους μνηστήρες να μπαίνουν στο λιμάνι και να σέρνουν το πλοίο τους στην στεριά (Οδ.π, 342-362). Άρα το λιμάνι του Φόρκυνα δεν έχει απολύτως καμία σχέση - ούτε κατά διάνοια - με το λιμάνι του Ρείθρου, Το ένα είναι 15 λεπτά μακριά από την περιοχή του Άστεως (την πόλη) και το άλλο αρκετές ώρες. Τώρα το αποκαλούμενο λιμάνι του Ρείθρου είναι ακριβώς το ίδιο λιμάνι που αποκαλείται "ο υμέτερος λιμένας" και "πολυβενθύς". Το γιατί είναι το ίδιο είναι πολύ εύκολο να απαντηθεί αλλά το αφήνω σε σας ως άσκηση εργασίας.
  • Γιωργος Γκιαφης Σάκης Δανι27 Νοεμβρίου 2012 11:32 π.μ.
    «Φόρκυς δαίμων θαλάσσιος, τό πρότερον διατρίβων
    πρός τῷ Ἀρυμνίῳ λεγομένῳ ὄρει τῆς Ἀχαΐας, οἰκῶν
    τε τήν Φόρκυνος ἀπ’ αὐτοῦ καλουμένην βῆσσαν.
    Κάτων φανέν αὐτῷ καταλιπεῖν τάς τρίβους ταύτας,
    ἀφίκετο εἰς τήν Κεφαλληνίαν, καί τόπον ἐκλεξάμενος
    ἐπιτήδειος αὐτῷ ἐνταῦθα ᾤκησεν. Λέγεται δέ Ἄμμος
    ὁ τόπος. Προσορμίσας δέ εἰς τόν τῆς Ἰθάκης λιμένα,
    ἠξίωσαν αὐτόν ἀφ’ ἑαυτοῦ προσαγορεύεσθαι Φόρκυνος.»
  • Γιωργος Γκιαφης «Ο Φορκύνας ήταν θαλάσσιος θεός ο οποίος διέμενε
    πριν κοντά στο λεγόμενο Αρυμνίο όρος της Αχαΐας
    και κατοικούσε στην κοιλάδα που απ’ αυτόν ονομαζόταν,
    του Φορκύνα. Κάποια στιγμή αποφάσισε να εγκαταλείψει
    την περιοχή που ζούσε και έφτασε στην Κεφαλληνία όπου
    επέλεξε κατάλληλη τοποθεσία για να μείνει. Αυτός ο τόπος
    λέγεται Άμμος. Αγκυροβολώντας μάλιστα στο λιμάνι της Ιθάκης,
    αξίωσε αυτό να ονομάζεται εξαιτίας του, του Φορκύνα.»
    ΗΡΟΔΩΡΟΣ
  • ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΒΟΧΥΝΑ
    POROSNEWS.BLOGSPOT.COM
    ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΒΟΧΥΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου