Γιωργος Γκιαφης ακριβως..αλλα τον εβαλαν σε λαθος θεση,,δωθε μερια επρεπε,, πορου
παλιοτερα μερικα σχολιακια!
κειμενο Νικου Καμπάνη,.,,,, που αρχισε τσι απειλες τον υπ. Δημαρχο ομηρικης Ιθακης!
Από τον Άννα στον Καϊάφα
Αν δεν ήμασταν στην τελική ευθεία για το Πάσχα, η φράση θα τελείωνε ως εξής: ‘’… και γκολ’’, καθότι πριν από μερικά χρόνια ο Καϊάφας ήταν της Ομόνοιας, ποδοσφαιριστής στην Κύπρον.
Τώρα όμως είμαστε υποχρεωμένοι να ‘’δώσουμε’’… στην κρίση του κοινού τις θεωρίες που ανακάλυψαν παλάτια του Οδυσσέα σε μέγεθος στάβλου ή το πολύ εξοχικής κατοικίας.
Για εμάς ο Καϊάφας παραμένει δικαστής, οδεύουμε προς το Πάσχα, τα βασανιστήρια θα είναι σκληρά κι ανάσταση δεν θα υπάρξει για τις θεωρίες αυτές.
Είχα κάτι τηλεφωνικές επαφές με παράγοντες της ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ, εν όψει της ραψωδίας φ’, που λειτούργησαν για μένα ως σεμινάριο.
Ξέρετε τι έμαθα;
Ότι το βέλος στην αρχή, φεύγοντας από το τόξο, ταλαντώνει την ουρά του όπως το ψάρι. Αργότερα ηρεμεί και συνεχίζει !
Έτσι δεν είναι Spyros Bakas; Έτσι δεν είναι Nick Raptis ;
Όταν σημάδεψε λοιπόν ο Οδυσσέας τα πελέκια, προσπαθώντας να περάσει το βέλος από την κάποια, άγνωστη σ’ εμάς, οπή ή γωνία, για να μη γκρεμιστούν, λόγω της οπισθίας ταλάντωσης, θα έπρεπε να στηθούν μακριά του.
Τα ίδια τα πελέκια όμως μεταξύ τους είχαν μεγάλη απόσταση, αφού η τάφρος που έσκαψε για να τα τοποθετήσει ο Τηλέμαχος ήταν μακρά:
‘’…Πρῶτον μὲν πελέκεας στῆσεν, διὰ τάφρον ὀρύξας
πᾶσι μίαν μακρήν, καὶ ἐπὶ στάθμην ἴθυνεν,
ἀμφὶ δὲ γαῖαν ἔναξε. …’’ Oδύσσεια φ’ 120-122
Άννας λοιπόν για τις θεωρίες η αρχική απόσταση του Οδυσσέα από τον πρώτο πέλεκυ. Καϊάφας για τις θεωρίες η αραιά μεταξύ τους απόσταση.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η σάλα που φιλοξενούσε 105 μνηστήρες, 6 υπηρέτες και δεκάδες άλλους από το προσωπικό, θα πρέπει να είναι μεγέθους palais de sports. Kαι συνεπώς, τόσο το δωμάτιο στο Θιάκι, όσο και το σαλόνι στον Πόρο ΔΕΝ καλύπτουν τις προδιαγραφές του έπους.
Έτσι στεγνά…
Α, ξέχασα να σας πω ότι κυκλοφόρησε βιβλίο με εκείνα τα 16 βασανιστικά επιχειρήματα που συζητούσαμε τόσο καιρό.
Πίσω έχει η αχλάδα την ορά που έλεε κι ο νόνος μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόνε:
Νησί και πόλη Ιθάκης ήταν ένα και το αυτό.
Πόλη χθαμαλή και πανυπερτάτη ειν αλί, δεν μπορεί ποτέ να χαρακτηριστεί.
Υπονήιος η Ιθάκη νησί, βρείτε πως γίνεται…
Υπονήιο το Ρείθρο, αλλά μακριά της Ιθάκης αφού είναι και βουνό της, βρείτε το.
Πως γίνεται να έχει το Νήριτο το αριπρεπές βουνό και αυτή να είναι χθαμαλή βρείτε το.
Και μετά από αυτές τσι δέες να δείς που θα βγεί πάλε κάνα βιβλίο για το «Γυισκάρδο» … χα χα.
Και υπάρχει έμμεσα στα έπη (σε προσομοίωση) περιγραφή του νησιού, τση πόλης και άστεως, του δήμου της Ομηρικής Ιθάκης…
Πολλές πληροφορίες έδωσα, αλλά κατά τα κουρλά μυαλά μου όχι αόριστες.
Ο « Όμηρος» πάντα επεξηγηματικότατος ήταν, αλλά άλλοι τόνε μπερδέψανε…
Το γιατί και αυτό στη κρίση σας.
(Προσωπικές μου απόψεις και καιρού θέλοντος θα σας τα κάμω λιανότερα που έλεε πάλε ο νόνος μας).
Κάποιοι ασχολούνται με τα πελέκια ακόμα και άλλοι ρίχνουνε δοκιμαστικές με S 400 !
Οψόμεθα…
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα
"Νησί και πόλη Ιθάκης ήταν ένα και το αυτό...."
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα το κρατούμενο, από το πουθενά
κι η σκέψη όλη ύστερα πάει στο πουθενά...
Χα χα έχεις δίκιο, μόνο που πρέπει να μεταφέρουμε την Ιθάκη απάνου στο Αιτωλικό τση Αιτωλοακαρνανίας για να είναι αμφίαλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες να τα καταφέρουμε??
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα.
Καλά ορές τσι σπηλιές κρυφτήκετε με τα δοκιμαστικά πυρά και μόνο??
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει κι ο Σολωμός να σας γράψει κάνα ύμνο να πάρετε και λίγο τ΄ αηπάνου σας…
Κα κα κα κα κα κα κα