Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

Στον Πορο το 1965

 Από Φώτη  Γκιάφη

Αυτη η φωτογραφία πρέπει να είναι βγαλμένη γύρω στο 1965 γιατί

Βλέπω εκεί στο σπίτι μου υπαρχει η κλιματαρια και υπάρχουν
Και τα δυο Βαλσαμεικα σπιτια που είναι ακόμη αγκρεμιστα.
Ευχομαι να ξανάρθουν γρήγορα αυτα τα ευλογημένα χρονια
Καλή σας μερα σε όλους τους φίλους . Τοτε για να εχει κανείς ομπρελα ηλιου ηταν μεγαλη πολυτέλεια!!!!!!!!!
Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου