Η έκθεση που συγκέντρωσε, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία περισσότερους από 71.000 επισκέπτες, 9% περισσότερους από το 2023, και 8150 τουριστικούς πράκτορές/επαγγελματίες στόχευσε να βάλει τον επισκέπτη στον παλμό των επόμενων διακοπών, να δείξει το πλήθος των επιλογών και να προσφέρει εξειδικευμένες προτάσεις για μοναδικές τουριστικές εμπειρίες ώστε να εμπνευστεί για τα επόμενα ταξίδια του.
Η έκθεση απευθυνόταν κυρίως στο ευρύ κοινό, ενώ η πρώτη ημέρα ήταν αφιερωμένη αποκλειστικά σε Β2Β συναντήσεις. Η συμμετοχή της Κεφαλονιάς επιδίωκε μεγαλύτερη προβολή και αύξηση της αναγνωσιμότητας του brand Kefalonia στην Ολλανδική αγορά . Στόχος ήταν η δυναμική και ποιοτική προβολή του νησιού μας σε μία αγορά που διαθέτει χαρακτηριστικά που συνάδουν απόλυτα με τους στόχους μας.
Ειδικότερα έγιναν οι ακόλουθες δράσεις :
· Προβολή βίντεο καθ’ όλη την διάρκεια της έκθεσης στο σταντ της Κεφαλονιάς
· Ενημέρωση, πληροφόρηση των επισκεπτών για τις μοναδικές δυνατότητες και εμπειρίες που προσφέρει το νησί μας ως τουριστικός προορισμός, με έμφαση στις δραστηριότητες και την φύση, και την low season περίοδο.
Το περίπτερο είχε μεγάλη επισκεψιμότητα καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης από κοινό, που αναζητούσε πληροφορίες για τις επόμενες διακοπές του. Στις κατ’ ιδίαν συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ τουριστικών πρακτόρων του νησιού μας και tour operators διαπιστώθηκε ότι η κρατήσεις από την Ολλανδική αγορά είναι σε πολύ καλό επίπεδο και η αγορά θα κινηθεί στα επίπεδα του 2023.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου