·
Επιβάτες που ταξιδεύουν για γιατρούς κυρίως στην Πάτρα μάς έχουν στείλει παράπονα ως προς την αργοπορημένη ώρα άφιξης στην πόλη είτε αναχωρώντας με πλοίο από Σάμη είτε από Πόρο.
Πιο συγκεκριμένα, το πλοίο από Σάμη φθάνει στην Πάτρα μετά τις 12 το μεσημέρι. Αντίστοιχα από Πόρο με αναχώρηση 5.45 δεν προλαβαίνουν οι επιβάτες το λεωφορείο που έρχεται με το πλοίο από Ζάκυνθο που αναχωρεί 5.30 και μπαίνει πρώτο στην Κυλλήνη.
Το πρόβλημα είναι σοβαρό και πρέπει να βρεθεί μια λύση άμεσα η οποία μπορεί να περιλαμβάνει είτε: νωρίτερη αναχώρηση του πλοίου από Σάμη πχ 8.00 είτε νωρίτερη αναχώρηση του πλοίου από Πόρο πχ 5.00-5.15.
Εάν υπάρχει κάποια άλλη, εφαρμόσιμη λύση μπορείτε να προτείνετε...
Fanis Loukatos
Βεβαίως:: να φεύγει από Πάτρα στις τρεις και μισή!!! Έτσι και αλλιώς ένα δρομολόγιο κάνει και ο καθείς έχει τρεισήμισι ώρες να κάνει. Την δουλειά του!!!( Προσωπική άποψη)
Kefalonites Karabolatres
Fanis Loukatos Η άφιξη είναι το κύριο πρόβλημα, όχι η αναχώρηση..
Fanis Loukatos
Kefalonites Karabolatres η αναχώρηση από το λιμάνι της Πάτρας δεν είναι νωρίς???
Angelo Papadatos
Kefalonites Karabolatres η αναχώρηση είναι το πρόβλημα δηλαδή ο ληξιουριωτης τι ώρα πρέπει να ξεκινά το πρωί όταν πχ φεύγει από Σάμη 730 τα μαύρα μεσάνυχτα για Νέα Υόρκη
Margarita Valsami
Fanis Loukatos σωστά, εμείς με την κόρη μου 1 φορά το μήνα πηγαίνουμε Πάτρα στην ορθοδοντικό, τι τραβήξαμε τα τελευταία χρόνια μόνο εμείς ξέρουμε...θα βοηθούσε έστω να φεύγει το καράβι από την Πάτρα στις 3 μ.μ. Είμαστε από Πόρο και δεν έχουμε λεωφορείο από το πρωινό δρομολόγιο!!!
Ελένη Κεφαλονιά
Πραγματικά Είναι μεγάλη ταλαιπωρία για τους συνανθρώπους μας που χρειάζονται να πάνε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου, Είτε στην Πάτρα για Γιατρούς, Ίσως να προσθέσουν Ένα πρωινό Δρομολόγιο του ΚΤΕΛ με Επιστροφή με το απογευματινό Δρομολόγιο του Καραβιού !!!
Ελένη Κεφαλονιά Αυτή θα ήταν η καλύτερη λύση αλλά προϋποθέτει η πρώτη αναχώρηση από Πόρο να είναι γύρω στις 6.30 το πρωί, δύσκολα νωρίτερα..
Panagiotis Christatos
Εγώ σου έχω την καλύτερη λύση να φεύγει πρωί από Σάμη και να φεύγει 8 το βράδυ από Πάτρα για να προλάβεις τους γιατρούς την βόλτα σου και αυτοί από Αθήνα να προλάβουν το καράβι οπός ήταν παλιά 2013 το Ιονις το Σολομός έτσι φεύγαμε και γηρναγανε
6
Pantelis Poros Kefalonia
Panagiotis Christatos καλά τα λες αλλά έτσι δεν θα περάσει κάνεις αυτοκίνητο. Ζημιογόνο για την εταιρεία.
Gerasimos Laskaratos
Pantelis Poros Kefalonia Ναι πολύ ζημιογόνα ,τόσα χρόνια με τις επιδοτήσεις ήταν πολύ καλά ,δε πειράζει αυτά τα κακά δημιουργεί το μονοπώλιο ….Καληνυχτα Κεφαλλονίτη ,και κατά τον Μάη που θα αρχίζουν να έρχονται τουρίστες και αθηναιζει θα αυξηθούν τα δρομολόγια και θα παρουσιάζετε πλήρως λειτουργικό ….!!!
Omiros Kostopoulos
Υπάρχει και η Ιθάκη που δεν έχει την πολυτέλεια της αναχώρησης από Πορο. Θα μπορούσε να οργανωθεί η πρωινή άφιξη του Πόρου στην Κυλληνη να εξυπηρετηται με mini van. Όσο για την μεσημεριανή ή βραδυ η αναχώρηση καλό θα ήταν αλλά έχει να κάνει με τις ώρες εργασίας του πληρώματος. Είναι πολλές οι μεταβλητές. Δεν είναι απλά τα πράγματα
Kefalonites Karabolatres
Omiros Kostopoulos Πολύ σωστή προσέγγιση γιατί το θέμα πρέπει να εξεταστεί από όλες τις πλευρές.. επειδή έχετε δει το έργο της Ιθάκης όλα αυτά τα χρόνια να σημειωθεί ότι και ο παράγοντας πλοίο -γκαραζ- ταχύτητα παίζει τον ρόλο του στη διαμόρφωση των δρομολογίων και στην εξυπηρέτηση του κοινού..
Omiros Kostopoulos
Kefalonites Karabolatres ας μην ξεχνάμε πως το 2012 πηγαίναμε στην Πάτρα με 21 κόμβους και 235 ιχ στο γκαράζ και το …..2025 πάμε με 15,6 στην καλύτερη! Με 110 ιχ στο γκαράζ. Τι να πεις από κει και πέρα. Όμως όντως η εξίσωση είναι περίπλοκη. Πολλά λιμάνια λίγος κοσμος. Έτσι είναι αυτά…..
Miltos Koustoubardis
Κτελ σε κάθε δρομολόγιο των πλοίων από και προς Κεφαλονιά όπως κάνουν στην Ζάκυνθο ακόμα και στις 5 το πρωί και όχι να αναγκαζουν τον κόσμο να μετακινηθεί σε 1 δρομολόγιο. Έχουμε 5 δρομολόγια από και προς Κεφαλονιά κάθε μέρα μέσα στην καρδιά του χειμώνα και δεν υπάρχει κτελ να μετακινηθεί ο κόσμος. Η Κρήτη με μισό εκατομμύριο πληθυσμό έχει 3 δρομολόγια την μέρα και η Κεφαλονιά με 25.000 έχει 5. Γελάνε και οι πέτρες μαζί μας
Kefalonites Karabolatres
Miltos Koustoubardis Κάπτεν μιλάς σωστά αλλά στη Ζάκυνθο το πλοίο ξεκινάει μέσα από την πόλη άρα από τη μεγαλύτερη συγκέντρωση επιβατών ενώ στην Κεφαλονιά έχουμε μεγάλες αποστάσεις από Αργοστόλι προς Σάμη ή Πόρο. Απλώς όπως γνωρίζεις προσπαθούμε να βάλουμε δύο καρπούζια (επιβάτες και επαγγελματίες) στην ίδια μασχάλη το οποίο δεν γίνεται.. ειδικά το χειμώνα!
ΥΓ. Σε περιμένουμε από Δευτέρα στη βαρδιόλα..
Miltos Koustoubardis
Kefalonites Karabolatres δεν έχει σημασία από ξεκινάει το κτελ. Σημασία έχει ο κόσμος που πρέπει να μετακινηθεί. Απ την στιγμή που στο πρωινό δρομολόγιο του Πόρου υπάρχουν αρκετοί επιβάτες που περιμένουν ανταπόκριση με το κτελ Ζακύνθου ή παίρνουν ταξί από Κυλλήνη για φύγουν με το κτελ του πύργου από Λεχαινά θα πρέπει το δικό μας κτελ να έχει πρωινό δρομολόγιο. Επίσης πρέπει να γίνει κάτι και με τα τοπικά δρομολόγια.
Kefalonites Karabolatres
Miltos Koustoubardis Συμφωνούμε απόλυτα και αυτό μπορεί να γίνει από ένα δίκτυο mini bus του ΚΤΕΛ που θα προσφέρει περισσότερα δρομολόγια χειμώνα καλοκαίρι.
Kefalonites Karabolatres Το δρομολόγιο του πρωινού ποιο νωρίς να προλαβενει το κτελ της Ζακύνθου για Πάτρα και Αθήνα .Στις 8:00 είσαι Πάτρα στις 11: 30 είσαι Αθήνα.
Kefalonites Karabolatres
Pantelis Poros Kefalonia Εξυπηρετικό αλλά μόνο για την περιοχή μας Πόρο και πέριξ.. αλλιώς πως θα φθάσει ο Αργοστολιώτης στις 5 το πρωί στον Πόρο.. όταν πρωτοήρθε η κοινοπραξία όπως θυμάσαι το πρώτο έφευγε στις 6 που είναι κάπως πιο βολική ώρα και μπορεί να συνδυαστεί με λεωφορείο ΚΤΕΛ.. μετά επικράτησε η ευκολία των επαγγελματιών και ταλαιπωρούνται οι επιβάτες και τα πληρώματα η αλήθεια είναι..
Σωτήρη Κολοκοτσας
Λογικό είναι έχουν δίκιο η ανθρώπι
Pantelis Poros Kefalonia
Η αλήθεια είναι πολύ πρωί για τις απομακρισμενες περιοχές από το λιμάνι του πόρου αλλά σκέψου ότι είσαι πατρα και Αθήνα πολύ πρωί και χωρίς αυτοκίνητο.
Kefalonites Karabolatres
Pantelis Poros Kefalonia Αν βρούμε τη λύση που λέμε με την χερσαία συγκοινωνία αλλιώς μένεις στην Κυλλήνη και περιμένεις..!
Χρύσα Μπαλτσαβιά-Καλαφάτη
Σωστό....
Makis N. Simotas
Αυτοί που είχαν σχεδιάσει κάποτε τα δρομολόγια 8:30 από Σάμη και 9:30 από Πόρο, στα οποία υπήρχε πάντοτε λεωφορείο κάτι ήξεραν. Δύο κομβικες ώρες που πρέπει πάντα να υπάρχει δρομολόγιο χειμώνα και καλοκαίρι. Επιπλέον, δεν γίνεται το πλοίο της πιο μακρινης διαδρομής να πηγαίνει με 15 μίλια και της κοντινης με 20 και να κάθεται δυο ώρες μέσα στο λιμάνι, ενώ στην Πάτρα να τρέχουν για άμεση αναχώρηση. Όλοι τα ξέρουμε, ολοι τα βλέπουμε, αλλά αυτοί που πρέπει να αποφασίσουν εθελοτυφλουν!!!!
Babis Markatos
Όταν είναι μονοπώλιο ή γραμμές τα καράβια φτάνουν ότι ώρα θέλουν και κάνεις δεν μπορεί να μιλήσει
Μακης Αψης
Κάτι χρόνια στην Πάτρα ερχόταν από 11.15 μέχρι 11.30 Κάτι χρόνια............
Γιωργος Γκιαφης
Ειδικα με τις ώρες αναχωρήσεις από Πόρο και Ζάκυνθο έπρεπε να είναι ανάποδα.Ετσι κάποιος από Κεφαλονιά δεν έχει δυνατότητα στα ζακυνθινά λεοφωρεια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου