Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Λαζαρέτο.


Σχόλια
Γιάννης Πρόνειος Το πρώτο λοιμικαθαρτήριο που κατασκεύασε η "Γαληνοτάτη" ήταν στο νησάκι Σαν Λαζαρέττο, στην είσοδο του Βενετικού κόλπου και έκτοτε όλα τα λοιμοκαθαρτήρια ονομάστηκαν Λαζαρέτα.

Λαζαρέτο. ΄Ενα μικρό πανέμορφο νησάκι στην είσοδο του λιμανιού της Ιθάκης, με καταπράσινα πεύκα και μοναδικό κτίσμα σήμερα πάνω του το εκκλησάκι του Σωτήρος. Υπό Ενετική κυριαρχία λειτουργούσε ως λοιμοκαθαρτήριο, εξ' ου και η ονομασία του. (Τα λαζαρέτα ήταν χώροι υποδοχής των καραβιών όπου έμπαιναν σε καραντίνα επιβάτες, πληρώματα και εμπορεύματα). Από το 1560 τα πλοία άραζαν εκεί και παρέμεναν για 40 μέρες σε καραντίνα, για λόγους υγείας, πριν προσεγγίσουν την ακτή. Το 1817 οι ΄Αγγλοι κατασκεύασαν διώροφο κτίριο που κάλυπτε όλη σχεδόν την επιφάνεια του νησιού και αυτό αργότερα, χρησιμοποιήθηκε σαν φυλακή. Με τους σεισμούς του 1953 το κτίριο υπέστη μεγάλες ζημιές και κατεδαφίστηκε. Διατηρήθηκε μόνο το εκκλησάκι του Σωτήρος το οποίο υπολογίζεται πως κτίστηκε το 1668. Κάθε χρόνο, 5 και 6 Αυγούστου, πλήθος κόσμου πηγαίνει εκεί με καίκια και βάρκες για τη λειτουργία. Τα τελευταία χρόνια το νησάκι αυτό, έχει καθιερωθεί σαν ένας από τους δημοφιλέστερους χώρους του Ιονίου για ζευγάρια απ' όλα τα μέρη της Ελλάδας, που επιλέγουν το Λαζαρέτο, ως έναν άκρως ρομαντικό προορισμό, για να τελέσουν εκεί το γάμο τους.

και  παλια  σχολια  στο θέμα Αστεριδας



ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΠΥΡΟΥ ΡΟΚΚΟΥ,,ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΕΡΙΔΑ


    1. στο τέλος ανάρτησης υπάρχουν νέα σχόλια!!!!
    2. και ξεκινάω με μια φωτο αφιέρομενη στον φίλτατο Σπύρο Ρόκκο!!


    3. Αγαπητέ
      Το να πιστεύει κανείς κάτι είναι ένα πράγμα αλλά το να τεκμηριώνει είναι κάτι άλλο. Η Ζάκυνθος πως προέκυψε ότι είναι το Δουλίχι; αυτό ειλικρινά θα ήθελα να το καταλάβω. Ακόμη επιμένεις στην Ασσό ως Ιθάκη. Είναι κατανοητή η αγάπη σου για τον τόπο σου αλλά αυτό τι σχέση έχει με την αλήθεια; Η τοποθεσία εκτός από το ότι είναι αμφίαλος τι άλλο έχει από την ομηρική περιγραφή; Τίποτα. Παραδειγματικά να σου αναφέρω ότι ο Οδυσσέας είναι βασιλιάς ενός συμπλεγματος νησιών και όχι ένας από τους λίγους κατοίκους ενός μικρού χώρου. Έχει κτήματα και πάρα πολλά ζώα σε μια περιοχή του νησιού του που είναι γεμάτη νερά τρεχούμενα. Στην πόλη του έχει τρία και όχι δύο λιμάνια, Τα δύο εντός και το ένα έξω στους πρόποδες ενός λόφου. Εντός της πόλεως και σε υποχρεωτικό δρόμο έχει έναν λόφο που βλέπει στα λιμάνια πιο πλοίο μπαίνει. Απέναντι από το νησί του υπάρχει ήπειρος, όχι νησί δηλαδή, που και εκεί εκτρέφει πολλά ζώα και πηγαινοέρχονται με πορθμεία. Απέναντι από την Κεφαλονιά υπάρχει μόνο η Ιθάκη. Αυτά είναι μερικά από τα σημεία που θα πρέπει να πληρεί ένας τόπος αλλιώς αμφίαλα είναι πολλά νησιά της ελλάδος και όχι μόνο. Όσον αφορά το αν ήρθε πεζός κλπ αυτό αφορά όχι την δυνατότητα να περάσει έναν ισθμό και να πάει εκεί με τα πόδια αλλά έναν πορθμό και να φτάσει εκεί πεζός, χωρίς πλοίο με ένα πορθμείο.
      Περιμένω ακόμη για να μου απαντήσεις το γιατί να πιάσει κανείς στο Δασκαλιό, που δεν έχει κανένα φυσικό λιμάνι, όταν μπορεί να σταματήσει στην διπλανή ακτη και βέβαια που είναι η μοναδικότητα της διαδρομής όταν κάποιος μπορεί να πάει από άλλους δρόμους; Πια είναι η λογική για ένα τέτοιο εγχείρημα;
      Για την χρονολόγηση, έχω γράψει κάπου στο μπλογκ αλλά ακόμη δεν μεταφέρθηκε, δεν υπάρχει ούτε ένα κείμενο, σημερινό ή παλαιότερο που να χρονολογεί τα ομηρικά. Υπάρχουν τα μασάλια του ανόητου του Ηρόδοτου που μετέφερε κάθε φήμη με το εγώ νομίζω ότι έζησε 400 χρόνια πριν από εμένα. Πάνω σε αυτό στηρίχθηκαν όλοι και στην γνωστή ανοησία περί φοινικικού αλφαβήτου που ούτε οι φοίνικες δεν την ξέρουν, και βέβαια στο δήθεν αδιάσειστο στοιχείο περί αναγνώριση της έκλειψης μόνο που εκλείψεις γίνονται τουλάχιστον δύο κάθε χρόνο. Άρα οι χρονολογήσεις είναι όλες του κ...λου. Για την Σχερία εκτός Μεσογείου, αν το δέχεσαι τότε ανατρέπεις την θεωρία σου μια και κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει πως ένας έμπειρος ναυτικός αντί να κάνει μια μικρή διαδρομή, κοντά στις ακτές, που και άσχετος θα την έκανε αυτός παρασύρθηκε εκτός Μεσογείου κλπ και περίμενε κάποιον να τον σώσει. Αν δεν μπορούσε να κάνει ούτε τα βασικά στην θάλασσα δεν θα έφευγε για τον πόλεμο αλλά θα καθόνταν στο σπίτι του μια και μπορεί να γλύτωναν από τον πόλεμο, όπως και έγινε, αλλά θα χάνονταν στην θάλασσα, όπως και έγινε. Ποιός λογικός άνθρωπος θα το έκανε αυτό αν δεν ήξερε; Κανείς.
      Άρα αυτή η θεωρία που τόσο φανατικά ακολουθείται από την επιστημονική κονότητα μπάζει όχι μόνο από γεωγραφικής άποψης αλλά αντίκειται και στην λογική.
      Παυσανίας


    4. ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΥΣΑΝΙΑ,, ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ,, ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΑ ,,ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΟ 1% ΑΥΤΩΝ,,,,,! ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΟΛΩΝ ΣΑς ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΠΡΩΤΑ ΗΜΟΥΝ ΤΥΦΛΟΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ Ας ΠΟΥΜΕ!!,, ΤΟ ΟΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΗΔΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ,,ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ,, ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΕΛΙΞΗ,, ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ,, ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΩ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ,,ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΩΝ ,ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΗς ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ, ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΗς ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΕΔΩ, ΚΑΙ ΕΠΙΣΗς ΕΥΤΥΧΗς ΠΟΥ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΜΥΑΛΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑς,, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΘΥΣΑΥΡΟ ΠΟΥ ΠΑΤΑΜΕ!!
    5. Αλήθεια  αν τελικά  το Νησιοτικο βασίλειο Ομηρική Ιθάκη ,,δεν ειναι το κέντρο της η Νοτιοανατολικη Κεφαλονια  ,, τι ποσοστα  έπρεπε να δώσουμε  στις άλλες θεωρείες!!  Πρόταση στο φίλο Αρη που του αρέσουν τα στοιχήματα!!!! και από Βαλσαμη Γερασιμο!!
    6. Θα συμφωνήσω σε πάρα πολλά σημεία με τον Παυσανία.
      Όπως πχ στην αναφορά του «Παραδειγματικά να σου αναφέρω ότι ο Οδυσσέας είναι βασιλιάς ενός συμπλέγματος νησιών και όχι ένας από τους λίγους κατοίκους ενός μικρού χώρου. Έχει κτήματα και πάρα πολλά ζώα σε μια περιοχή του νησιού του που είναι γεμάτη νερά τρεχούμενα».
      Ανατρέχοντας στις περιγραφές του Ομήρου «ανακαλύπτουμε» δύο σημαντικές για την υπόθεση αυτή λέξεις: «ΕΙΧΑΝ» και «ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝ».
      «Οι Κεφαλλήνες ΕΙΧΑΝ την Ιθάκη και το ηνοσίφυλλον Νήριτο και ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝ στην τραχεία Αιγίλιπα και στα Κροκύλεια.
      Και μαζί τους, ο Οδυσσέας ηγήθηκε και οδήγησε στην Τροία και αυτούς που είχαν τη Ζάκυνθο και αυτούς που κατοικούσαν στη Σάμο –Σάμη-, και αυτούς που είχαν την ήπειρο -στεριά- και αυτούς που κατοικούσαν αντίπερα».
      Το τοπωνύμιο Κεφαλλονιά δεν υπάρχει και η Λευκάδα, μάλλον περιλαμβάνεται στη στεριά.
      Το Νήριτο (βουνό Ιθάκης), η Αιγίλιπα και η Κροκύλεια είναι απροσδιόριστες ή προσδιορίζονται, με αποχρώσες ενδείξεις.
      Αυτή η εναλλαγή «ΕΙΧΑΝ» και «ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝ», σημαίνει πολλά!

      Όπως επίσης στην αναφορά του:
      «Στην πόλη του έχει τρία και όχι δύο λιμάνια.
      Τα δύο εντός και το ένα έξω στους πρόποδες ενός λόφου.
      Εντός της πόλεως και σε υποχρεωτικό δρόμο έχει έναν λόφο που βλέπει στα λιμάνια πιο πλοίο μπαίνει.
      Απέναντι από το νησί του υπάρχει ήπειρος, όχι νησί δηλαδή, που και εκεί εκτρέφει πολλά ζώα και πηγαινοέρχονται με πορθμεία.»

      Αλλά θα διαφωνήσω στη διαπίστωση ότι:
      «Απέναντι από την Κεφαλονιά υπάρχει μόνο η Ιθάκη».
      Καθώς, σύμφωνα με τα προηγούμενα αφού δεχόμαστε το «νησιωτικό σύμπλεγμα» του βασιλείου του Οδυσσέα, η Ιθάκη αποτελεί τμήμα του και συνεπώς απέναντι υπάρχει μόνον ήπειρος δηλ.στεριά!

  • και 2      Χθεσινά σχόλια :


    1. Έ όχι να εννοώ και εσένα φίλε Γιώργο αφού εσύ συμμετέχεις, αναφέρομαι σε άλλους που γνωρίζουν, έχουν άποψη, διαβάζουν τα αναρτημένα, όλο και κάτι μπορεί να σκέφτονται αλλά δεν συμμετέχουν στην παρέα.
      Για τη λέξη μεσσηγύς τώρα:
      Θα αναφερθώ σε μία των περιπτώσεων από τις προαναφερθήσες στα έπη Οδύσσεια και Ιλιάδα.


      (ο -526)
      ὣς ἄρα οἱ εἰπόντι ἐπέπτατο δεξιὸς ὄρνις,
      κίρκος, Ἀπόλλωνος ταχὺς ἄγγελος· ἐν δὲ πόδεσσι
      τίλλε πέλειαν ἔχων, κατὰ δὲ πτερὰ χεῦεν ἔραζε
      μεσσηγὺς νηός τε καὶ αὐτοῦ Τηλεμάχοιο.
      τὸν δὲ Θεοκλύμενος ἑτάρων ἀπονόσφι καλέσσας…

      (μετάφραση)
      Τέτοια καθὼς τοῦ μίλησε, πετάει πουλὶ δεξά του,
      τοῦ Ἀπόλλωνα μαντάτορας γοργόφτερος πετρίτης•
      εἶχε ἀγριοπερίστερο στὰ νύχια καὶ μαδοῦσε,
      κι ἀνάμεσα Τηλέμαχου καὶ καραβιοῦ σκορποῦσε
      φτερὰ. Κι ὁ Θεοκλύμενος τὸν πῆρε ἀπὸ τοὺς ἄλλους…



      Εδώ λοιπόν στην ο ραψωδία στίχος 526 λέει ο Όμηρος:
      Εκείνη τη στιγμή πετάει ένα γεράκι του Απόλλωνα μαντατοφόρος που εκράταε ένα αγριοπερίστερο και “πτερά χεύεν έραζε” δηλαδή και φτερά έχυνε από ψηλά μεταξύ του Τηλέμαχου και καραβιού.
      Τα φτερά βέβαια δεν μπαίνουν σε στοίχιση για να πέφτουν σε ίσες αποστάσεις από Τηλέμαχο και πλοίο, έτσι δεν είναι?
      Άρα εννοεί στον χώρο που υπήρχε μεταξύ του πλοίου και του Τηλέμαχου.

      Ίδιες ερμηνείες της λέξης μπορεί να αντιληφθεί κανείς και στα σημεία:
      Ε 769, Θ 560, Λ573, Ψ 521, ο528, χ341.

      Τώρα ο φίλος Σάκης Δανιήλ με αυτά που αναφέρεις πάντα τον πορθμό Σάμου – Ιθάκης τι τον έκαμε?? Αφού στον Όμηρο πρώτη θέση έχει ο συγκεκριμένος πορθμός και δευτερεύουσα σημασία η Αστερίδα εκτός αν πρέπει να το αποδείξω και αυτό.
      Σπ. Ρόκκος
    2. ANAΖΗΤΗΣΗ ΛΕΞΗΣ ,,ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΕΡΕΣΕΙΣ ΤΣΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ
      13.33 μεσσηγὺς Τενέδοιο καὶ Ἴμβρου παιπαλοέσσης :
      13.34 ἔνθ ' ἵππους ἔστησε Ποσειδάων ἐνοσίχθων

      24.77 ὣς ἔφατ ' , ὦρτο δὲ Ἶρις ἀελλόπος ἀγγελέουσα ,
      24.78 μεσσηγὺς δὲ Σάμου τε καὶ Ἴμβρου παιπαλοέσσης
      24.79 ἔνθορε μείλανι πόντῳ : ἐπεστονάχησε δὲ λίμνη .

      iv.844 ἔστι δέ τις νῆσος μέσσῃ ἁλὶ πετρήεσσα ,
      iv.845 μεσσηγὺς Ἰθάκης τε Σάμοιό τε παιπαλοέσσης ,
      iv.846 Ἀστερίς , οὐ μεγάλη : λιμένες δ ' ἔνι ναύλοχοι αὐτῇ
      ΚΑΙ ΑΠΟ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΙΘΑΚΗ = ΛΕΥΚΑΔΑ ΣΕ
      https://nikiana.wordpress.com
      Υπάρχει κάποια νήσος στην μέση της θάλασσας πετρώδης
      στην μέση ακριβώς μεταξύ Ιθάκης και Σάμης απόκρημνης
      η Αστερίς, όχι μεγάλη· σ’ αυτήν υπάρχουν
      ασφαλείς λιμένες διπλοί· εκεί έμεναν ελλοχεύοντες οι Αχαιοί
    3. ΚΑΙ ΑΝ ΠΑς ΣΤΗΝ GOOGLE ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ,, ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΕΙς ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΘΜΟΣ,, ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
      • Ο πορθμός που ενώνει δύο κόλπους λέγεται πόρος (π.χ. ο πόρος της Τροιζήνας).
    4. ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΑΛΙΟΤΕΡΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ,,ΓΙΑΤΙ  Η ΑΣΤΕΡΙΔΑ,,ΕΙΝΑΙ
    5. ΙΣΩς ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ,, ΚΑΙ  ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΠΟΛΛΑ!
    6. ΔΕΝ ΕΧΧΩ ΒΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΡΟΠΟ ,, ΤΑ   3.752 ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ,,ΣΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΛΟΙΠΑ ΜΟΥ ΜΠΛΟΚ,, ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΥΚΟΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ (ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ)
    7. ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙ  ΤΗΝ  ΕΙΚΟΝΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΟΒΑΡΩΤΑΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ   ΚΑΙ  ΣΗΜΕΡΑ!!
    8. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΠΩς ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ,,Ας ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ!
    9. consolas6 Ιουνίου 2015 - 7:41 μ.μ. Η λέξη «Πόρος» κατά το Όμηρο σημαίνει… να το πώ?? Δε το λέω αλλά από το πόρος βγαίνει η λέξη πορθμός! Σου αρέσει έ? Χα χα. Βλέπεις ότι είμαι αντικειμενικός νομίζω. χα χα. Τώρα ο Όμηρος τη χρησιμοποιεί σαν πόρος = πέραμα Παράδειγμα: Β 572, Ξ 433, Φ1, Ω 692 και στην Οδύσσεια σαν = δρόμος! μ 259 (μ 259.) πάμε: Πάντων ὅσσ᾽ ἐμόγησα πόρους ἁλὸς ἐξερεείνων. (Μετάφραση) ἀπ' ὅλα ποὺ δοκίμασα τὶς θάλασσες περνώντας. Πόρους = διαδρομές που μπορεί όμως σύμφωνα με τις τότε αντιλήψεις να εννοεί και θαλάσσιες διόδους άρα πάλι περάσματα. Άρα γενικώς πόρος = πέραμα και πορθμός.
    10. ΠΟΡΟΣΝΙΟΥΣΣ ,,,παω να σε μπερδεψω να ξεχασεις την θεωρεία σου χαχαχα,, οντως το Πορθμος,, θα το ταιριαζα στο βοχηνα ,,αλλά μου τα χαλάει η Σάμη!!,, τωρα κια τα νουμερα δεν ξερω τι σημαινουν μου τα εγαλε η γκουγκλε σε κειμενο,,οταν έκαμα αναζήτηση στο τι σημαινει μεσσυγη,, και μου εβαλε αυτες τισ φράσεισ,, ολιγον ομοιομορφες
  • Απάντηση στο ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ7 Ιουνίου 2015 - 8:18 π.μ.


    Ορέ αθεόφοβε! Ορέ αθεόφοβε! Ορέ αθεόφοβε φίλε Παυσανία!!!

    Καλά ορέ μας είπες ότι για να τεκμηριώσεις τις απόψεις σου έχεις γράψει 700 σελίδες πράμα και εσύ βαριέσαι να διαβάσεις 10 – 12 αρθράκια από το blog http://www.portoassos.gr μας δουλεύεις ορέ?? Χα χα.
    Δεύτερο δεν έχεις γεωγραφική εικόνα της Ερίσσου γενικά, άρα και της Άσσου.
    Τρίτο δεν είπα ότι η Άσσος μόνη της είναι η Ιθάκη αλλά η πόλις της Ιθάκης.
    Τέταρτο δεν παραδέχτηκα ότι η Σχερία είναι εκτός Γιβραλτάρ αλλά ότι αυτό δεν θα με ενοχλούσε (νομίζω τη Μάλτα ανάφερα, το Τζότζιο), έπειτα ο Οδυσσέας ποιος σου είπε ότι έχασε το δρόμο για Ιθάκη, μπορεί να την έκανε πάρα πέρα για πλιάτσικο όπως ο Μενέλαος μάλλον έφτασε μέχρι Αίγυπτο.
    Πέμπτο το λιγότερο που μου καίγεται είναι το αμφίαλος αφού νησί είναι έτσι και αλλιώς.
    Εκείνι το σκιερό την Ανατολή και Δυκικότερο νησί σου ΄κάνει? Εσύ δεν υποστήριζες αυτά τα γνωρίσματα της Ομηρικής Ιθάκης???
    Έκτο δεν είναι να περάσεις μόνο ένα ισθμό για να φτάσεις στο νησί της Άσσου όπου και το παλάτι, αλλά όλος ο τόπος μέχρι εκεί είναι δυσπρόσιτος με μονοπάτια σχεδόν άβατα πριν φτιαχτούν κάποιοι δρόμοι.
    Έβδομο Έρμαιος λόφος για να υπάρχει κοντά στη πόλη ξέρεις γιατί χρησίμευε?
    Όγδοο για το Δουλίχιο , Ζάκυνθο λεπτομέρειες στο blog μου.
    Ένατο τα πολλά νερά μόνο στη σπηλιά του λιμανιού του Φόρκυνα αναφέρονται.
    11) Για το Δασκαλιό το ίδιο υποστηρίζω και εγώ, ότι τα δυό λιμάνια δεν ήταν σε αυτό, http://www.portoassos.gr.
    12) Τα ζώα του ο Οδυσσέας τα είχε σε στεριά, κάτι λίγα είναι στην Έρισσο διάβασε καταμέτρηση που του κάνει ο Εύμαιος.
    13) Πρώτη φορά ακούω άνθρωπο, ή διαβάζω να λέει ανόητο τον Ηρόδοτο.
    Λάθη για την εποχή που έζησε είναι δικαιολογημένα και αν έκανε, εμείς είμαστε αδικαιολόγητοι.

    Ρε φίλε μπας και δε σου αρέσει το κυνήγι??

    Ρόκκος Σπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου