Σελίδες
Σελίδες
Σελίδες
Παρασκευή 22 Απριλίου 2016
12 σχόλια:
Γειά σου φίλε μου και καλή δύναμη για την καλοκαιρινή σαιζόν.
ΑπάντησηΔιαγραφή
Τώρα για τα υπόλοιπα τι να κάμω και εγώ το έχω ρίξει στην πλάκα καθότι γενικώς και αορίστως πλάκα μας κάνουνε όλοι και εφαρμόζω την ιατρική δια της ομοιοπαθητικής!! Κα κα κα κα κα.
Τώρα για πές μου άμα ξέρεις πόσες εκκλησιές έχει, ή είχε η Αγία Ειρήνη, γιατί έχω ένα φίλο που λέει ότι το χωριό του πρέπει να είναι πρώτο.
Άμα ξέρεις πές μου ή μάθε να μου πείς γιατί από ότι ακούω μάλλον έχει δίκιο.
Για το όνομα Μελίτη αν θυμάμαι καλά είναι ονομασία πολλών νησιών μας, αλλά αυτό που σιγουρεύει τη κατάσταση είναι η σαφέστατη εικόνα των Ληξουραίων ως βαρβάρων!
Εκείο το τραγούδι ,
«πάρε άντρα απ΄ το Ληξούρι
να ΄χεις άντρα και γαϊδούρι»,
είναι πανάρχαιο. Οι αρχαίοι Λήξουρες το διαφημίζανε ποικιλοτρόπως γιατί δεν βρίσκανε νύφες.
Έτσι λοιπόνε μόλις είδανε ναυάγιο πέσανε στα τέσσερα μπας και υπάρχει καμιά κοπέλα μέσα στο πλοίο και τσου προτιμήσει για παντρειά. Τσου είδανε λοιπόνε οι ναυαγοί έτσι και να βαράνε και κλωτσιές στο αέρα με τα πισινά ποδάρια από τη χαρά τσου και σου λέει σε βάρβαρους πέσαμε!!
Άσε που από ό,τι έχω διαβάσει σε κώδικες του Βατικανό οι μισοί ναυαγοί φοβηθήκανε να βγούνε όξου και πνιήκανε. Κα κα κα κα κα κα
Χουά χα χα χα χα χα χα χα.ΑΜΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΜΠΑΝΗΣ ΧΑΘΗΚΕς,, ΗΔΗ ΤΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΙ ΚΙΟ ΠΑΝΩ ΟΙ ΡΙΣΣΙΑΝΟΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ,, ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙς ΙΘΑΚΗ ΧΑΧΑΧΑ, ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΛΙΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΝΙΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΤΟΤΕ,,ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΕς ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕς,,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ" ΚΑΙ ΚΙΟς,, ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΗΤΑΝ 4 ΧΩΡΙΑ ΕΚΕΙ,, (ΣΟΛΩΜΑΤΑ- ΦΩΤΟ ΑΠΟ Iacovatos Typaldos Gerassimos
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΠΡΟΣΕΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΟΛΩΜΑΤΩΝ.
ΤΑ ΣΟΛΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ.ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΗΣΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΕΤΑΣΕΙΣΜΙΚΑ.
ΠΡΟΝΕΙΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΕΥΣ Μέχρι και τα μέσα του προηγούμενου αιώνα " Αρακλι" ήτοι "Ηράκλειον πεδίον. Βλέπεις τόοοσο σεβόμαστε τις ιστορικές καταβολές μας!!!χωρες μου είπαν ,,ονομαζόταν τα πρωτα κοντινα χωρια προς Τζαννάτα, διότι παλιότερα τα Τζαννάτα δεν αποτελουσαν χωριο!!,, και ήταν πρός το ύψωμα Αντριολατα μεριά
ΑπάντησηΔιαγραφή
Και λίγα αξιοσημίοτα σχολια από το φεις!
από Σάκη ,,"Πρόννοι πόλις Κεφαλληνίας, πληθυντικώς, η πάλαι ποτέ Τιμοξάνδρεια, κατάντηστιν Καικίου, από Πρόννου Κεφάλου και Πρόκριδος δευτεροτόκου. Καθελών γάρ ο Πρόννος την του Τιμοξάνδρεως πόλιν μάχη κραταιά, και άλλην προσκτίσας Πρόννους εκάλεσεν από του ονόματος αυτού θέμενος την προσηγορίαν Έστι δε και ιερόν Διός Πρόννου , ο Πρόννος ίδρυται. Το εθνικόν Πρόνειος, ως Εκαταίος. Εύρηται δε και Προννεύς παρά Φόρβαντι." ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΚΑ. ΕΥΛΥΡΟΥ ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΣ ΤΟΥ ΠΥΛΑΡΕΩΣ δημοσιευθέντα υπό Κ.Σιμωνίδου, 1850.
ΠΡΟΝΕΙΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΕΥΣ
Σωστό γενικά το κείμενο. (στην ανάρτηση http://porosnews.blogspot.gr/2012/12/blog-post_4014.html, και σχολιασμο δικό μου ότι το Αννινάτα μπορεί να προέρχονται από τι ανίατοι λόγο αιμομιξίας έριχνα φύλλα στην τράπουλα)
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι τα επώνυμα -οικογενειακά ονόματα έχουν ως πρώτο συνθετικό ΟΝΟΜΑ που συμπληρώνει η κατάληξη ΑΤΟΣ. Παράδειγμα Γεωργάτος, Μαρκάτος, Πετράτος Γρηγοράτος Γαλιατσάτος κλπ.Το 1866, ο οικισμός "Επάνω Βασιλάδα" προσαρτάται στο δήμο Δολιχίου, ενώ τον Ιούλιο του 1879 καταργείται
ΑπάντησηΔιαγραφή
Ο οικισμός "Μονή Αγίου Νικολάου Λατίνων" προσαρτάται στο δήμο Κρανίων το 1889 ενώ το Φεβρουάριο του 1908 ο οικισμός καταργείται.
Το 1915 ο οικισμός "Αιγιαλός" μετονομάζεται σε "Σάμη"
Το 1928 αναγνώριζεται ο οικισμό Μαγουλάτα και προσαρτάται στην κοινότητα Περατάτων, ενώ το 1940, ο οικισμός καταργείται.
Το 1940 ο οικισμός "Σκαλιά" της κοινότητας "Διχαλίων" καταργείται.
.Το 1940 ο οικισμός "Γεωργακάτα" της κοινότητας "Διβαράτων" καταργείται.
Το 1940 ο οικισμός "Κατάρραχον" μετονομάζεται σε "Άγιος Νικόλαος"
Το 1965 ο οικισμός "Βλαχάτα" μετονομάζεται σε "Καραβόμυλος"
Το 1951 ο οικισμός "Τσέκα" της κοινότητας "Σάμης" καταργείται
Το 1961 ο οικισμός "Αλευράτα" καταργείται και προσαρτάται στον οικισμό "Ζερβάτα"
Το 1974 η κοινότητα "Διγαλέτου" μετονομάζεται σε κοινότητα "Πυργίου"Αγία Ειρήνη
ΑπάντησηΔιαγραφή
Αγία Ευφημία
Αγία Θέκλη
Αγία Κυριακή
Αγία Σοφία
Αγία Τριάδα
Άγιος Βασίλειος
Άγιος Γεώργιος (Λειβαθούς)
Άγιος Γεώργιος (Ελιού - Πρόνων)
Άγιος Δημήτριος
Άγιος Ελευθέριος
Άγιος Ιωάννης
Άγιος Νικόλαος (Κατάρραχο)
Άγιος Νικόλαος Διαγαλέτου
Άγιος Σπυρίδωνας
Αγκών
Αγριλιάς
Αδράκι
Αθέρας
Αλειμματάς
Αμούσας
Αμπελάς
Ανάληψη
Ανδριολάτα
Ανδριτσάτα
Αννινάτα
Αντιπάτα (Ερίσου)
Αντιπάτα (Πυλαρέων)
Αντωνάτα
Ανωμεριά
Αργίνια
Αργοστόλιον
Αρχάγγελος
Άσος
Ασπρογέρακας
Ατσουπάδες
Αφραγιά
Αφράτο
Χωριά Κεφαλονιάς από "Β"
ΒαλεριάνοςΒαλσαμάταΒάλτεςΒαρύΒαρυκόΒασιλικιάδεςΒασιλοπουλάταΒεντουράταΒιγλίΒιλατώριαΒλαχάτα (Λειβαθούς)Βλαχάτα Σάμης (Καραβόμυλος)ΒλιχάταΒόβυκεςΒουνίονΒώβικες
Χωριά Κεφαλονιάς από "Γ"
ΓερμανάταΓιαννικάκηΓριζάτα
Χωριά Κεφαλονιάς από "Δ"
ΔαμουλιανάταΔαυγάταΔαφνάταΔελλαπορτάταΔεματοράταΔεμουτσαντάταΔενδρινάταΔεφαρανάταΔιβαράταΔιγαλέτονΔιλινάταΔιχάλιαΔοριζάταΔρακάταΔρακοπουλάταΔραπανίτικαΔράπανον
ωριά Κεφαλονιάς από "Ε"
ΈνωσηΕξαγωγήΕπανωχώριονΕυρετή -για συνεχεια μεταβείτε στηνν σελίδα στο face
365 χωρια της κεφαλονιαςΜε τσι εκκλησιές έχασες!
ΑπάντησηΔιαγραφή
Ονόματα δε λέω αλλά από σίγουρες πληροφορίες χωριό Ρισσιάνικο έχει:
6 εν ενεργεία, 6 γκρεμισμένες, και ξωκκλήσια ούτε και ξέρει κανείς.
Βάλε τώρα και τα νεκροταφεία κι άμα βρείς τάφο πού είναι, γράψε μου…
Χουά χα χα χα χα χα χα
Είχε ορέ εκεί στο Διγαλέτο, Σαλονικάτα?
Άσε μεταξύ Πόρου – Σκάλας παραλιακά που βρήκα Κορώνους και Οξωκόρωνους.
Άσε τον Πόρο σαν Valle di Spagna! Για κοιταχτείτε στο καθρέφτη ορές μπας και μοιάζετε με Σπανιόλοι από τη Μπαρτσελόνα .
Κι έδεπα που τα λέμε ο Οδυσσέας έφερνε λίγο στη φάτσα Σπανιολοπορτογάλος, άσε και εκείνη την Λισαβόνα = πόλη του Οδυσσέα στα Σπανιόλικα. Άσε που έχω δεί κάτι γύφτους να χορεύουνε φλαμέγκο εφτού κάτου.
Κά κα κα κα κα κα κα.
(Μου στείλανε ένα χάρτη του 1700 και λίγο πριν! «Πιάτο» σας έχω μπροστά μου!!
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.πρεπει να βρου,ε τα μελανα χρόνια της ιστορίας μας,, που κανανε μανταρα τα τοπονυμια, και τσι ονομασίες! Τώρα το ρισιάνικο χωρίο με τις πολές εκκλησιες με μπερδευει λίγο,, για τα Κομιτάτα ήταν από τα μεγαλύτερα χωρια,, οπότε πρεπει να βρουμε καποιο επισης μεγάλο που θα μπορουσε να εχει ολα αυτά! Ισως να ειναι τα Πατρικάτα,, θα βρω καπου μερικά αρχαια σε φωτο και απο κει,, να δουμε μπας και βγαλουμε ακρη!! Εχω και απο κει διασυνδεσεις φιλικές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΩ ΓΚΟΥΓΚΛΕ ΡΙΣΙΑΝΑ (ΛΙΛΙΑΝ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΟΜΩς) ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ:
ΑπάντησηΔιαγραφή
8 εχει η Πλαγια, δεν πιστευω να υπαρχουν περισσοτερες σε αλλα χωρια,, 8 βεβαια σταλογια,, Βυζανντινες που δεν υπαρχουν,,, το Βαρυ εχει 4,, ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΤΩ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΧΩΡΙΟ ΘΑ ΜΠΙ ΓΙΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΚΙΝΕς ΧΑΧΑΧΑΜια και πιάσαμε τα παλιά γεωγραφικά βλέπω Νότια του Πόρου χωριό Λιβαθινάτα αλλά και πιο κάτω Βλαχάτα.
ΑπάντησηΔιαγραφή
Ένα τέτοιο δίδυμο υπάρχει και στη Μελισσάνη, υπήρχαν εκεί κάτου Λιβαθινάτα?
Έπειτα γνωρίζω παρανόμι Ρισσιάνικο (ο) Κορώνης, ή οι Κορωναίοι, μπας και καθορίζει τόπο καταγωγής δηλαδή από το εκεί παλιό χωριό Coronus??
Βέβαια υπάρχει και η Κορώνη στη Μεσσηνία και η Κορωνέικη ποικιλία τση ελιάς και άντε να βγάλεις άκρη.
Να δώσω και λίγη τροφή για τα Ομηρικά σας εκεί κάτω.
Η Κορώνη κατά Παυσανία πήρε το όνομά της από αποίκους της αρχαίας Κορώνειας που την έχτισε ο αδερφός του Αλίαρτου και η περιοχή έχει σχέση με αδελφό του Μίνωα, Τειρεσίες, Αλκμήνες, Αμφιτρίωνες και δε συμμαζεύεται…
Με άλλα λόγια με Βοιωτούς, Φοίνικες, Κέφαλους, και ΟΔΥΣΣΕΑ .
Ο Όμηρος την αναφέρει στην Ιλιάδα (Β503) και οι κάτοικοι της έλαβαν μέρος στον Τρωικό πόλεμο.
Καθόλου απίθανο αυτό το αρχαίο όνομα (Coronus) να έχει έρθει από την εποχή του Κέφαλου εκ Βοιωτίας.
Έδεπα πρέπει να πω ότι πήρα βοήθειες και από το Σπ. Ρόκκο το Ρισσιάνο, όπως και για τσι εκκλησιές τση ΆΣΣΟΥ που έχει λέει ακόμα μία σε νησί και άλλη μία μέσα σε σπηλιά και σου βρίσκει λέει και άλλες άμα θες!
Τί να κάμω το ομολόγησα για να φάμε το ξύλο μαζί, όχι να την πλερώσω μονάχος μου. Κακακακακα.
Έξω από την πλάκα μας πάντως, υπάρχει σοβαρή βάση για όλα τα από πάνω περί Κορώνης και πρέπει να παραδεχτείτε την ανωτερότητα και αντικειμενικότητα των «Βορείων».
Εσείς είσαστε μοναχοφάηδες μαζί με εκειούς τσου άλλους τσου Κολομπαίους…
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.Μια και με μπάσετε στο κόλπο μια μικρή απαρίθμηση των εκκλησιών της Άσσου:
ΑπάντησηΔιαγραφή
-Άγιοι Ανάργυροι, 1692-1824
-Άγιος Γεώργιος, 1687-1789 +
-Άγιος Νικόλαος Επάνω, 1766-1841
-Άγιος Νικόλαος Περιβόλι, 1763-1874 (σημερινή Παναγία) +
-Άγιος Σπυρίδων, 1718-1843 +
-Προφήτης Ηλίας, 1750-1839 +
-Υ. Θεοτόκος στο Βράχο, 1774-1844
-Υ. Θεοτόκος Ευαγγελίστρια, 1789-1839
Υ. Θεοτόκος στην Πλακούλα (κατάστιχο) 1760-1762 +
Ανάληψη +
Άγιος Μάρκος
Παναγία Σπιταλιόρα (νοσοκομειακιά ).
Άγιος Παντελεήμονας, πάνω στο ομώνυμο νησί του Μύρτου
Αγία Παρασκευή σε σπηλιά στο λιμάνι
Αγία Παρασκευή στο Μύρτο
Προφ. Ηλίας, Ξυλιέρι
Άγιος Μάρκος στον ομώνυμο Νότιο προμαχώνα του κάστρου
Santa Maria della Vittoria στον ομώνυμο Βόρειο προμαχώνα του κάστρου.
Ίσως κάποιος μεγαλύτερος να γνωρίζει και κάποια άλλη.
Οι σημειωμένες δεξιά με σταυρό είναι εν ενεργεία.
Αυτά για να φάω το ξύλο μόνος μου φίλε aris.
Και κάτι επίκαιρο που μοιάζει με ανέκδοτο.
Στην Άσσο τα προσεισμικά χρόνια γινόταν τρείς περιφορές επιταφίων με τόπο συνάντησης το σταυροδρόμι στο λαιμό της χερσονήσου.
Όσοι αποκάτω ήταν τσακωμένοι πλασαριζόταν στους αποπάνω, το ανάποδο για τους αποπάνω που πήγαιναν στους αποκάτω.
Όσοι δε ήταν τσακωμένοι και με τους κάτω και με τους πάνω πήγαιναν στον επιτάφιο των απέναντι που είχε αφετηρία την Παναγία την Πλακούλα , που φαίνεται ακριβώς απέναντι από το χωριό στα ριζά του λόφου του κάστρου.
Τώρα τί ακριβώς συνέβαινε στο τόπο της συνάντησης φανταστείτε το.
Ποτέ όμως από ότι γνωρίζω δεν την πλήρωσε κανένας επιτάφιος όπως πολύ πιο πρόσφατα στη περιοχή της Θηνιάς… κάπου εκεί κατά Ζόλααα….
Να το συνεχίσω?? Χα χα.
Σπ. Ρόκκοςλοιπόν στην Αιγινα ,,γινεται το ελα να πατας να σε πατω,, που ουλοι οι επιταφιοι πανε πλατεία,, γινεαται το χανει το παιδι την μάνα ,και η μάνα το παιδι!,,και μετα αντε να ξαναβρεις τον επιταφιο της ενορείας σου!Πάντως οι Βορειοι,, μάλλον πέρνετε το βραβείο πιστης,, με τόσες εκκλησιές,, που να αλαξοπιστησεις χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφή
Έδεπα για τη διδαχή του χριστιανισμού στη Κεφαλονιά, εγώ ξέρω από το νόνο μου ότι έγινε από τον απόστολο Παύλο.
Μου έλεε λοιπόνε ότι από τα δικά του συμπεράσματα ένεκα τση τόσης «αληθινής» πίστης και Χριστιανοσύνης των κατοίκωνε τούτου του νησιού, ο Θεός δεν μπόραγε να βγάλει άκρη και τήνε επλέρωσε ο κακομοίρης ο Παύλος που τα δίδαξε απά στο νησί σαν διαστρεβλωτής τάχα τση Θρησκείας μας!
Δε ξέρω και εγώ μου έλεε ο συγχωρεμένος, πώς καταφέραμε και εκάμαμε ολόκληρο Θεό να μπερδευτεί και αντί να πάρει εμάς στο ξελάκι, επήρε τον Σεούλη.
Μετά από όλη αυτή την κασκαρίκα ήτανε που είδε ο Παύλος το Θεό εξαγριωμένο να του λέει «Σαούλ, Σαούλ τί με διώκεις» και τόνε στράβωσε για να μάθει να μη κάνει λάθη!
Το δε καταραμένο μέρος που έβγηκε με το κανώε και δίδαξε το εξαφάνισε με ένα κούνημα του χεριού του.
Ό,τι απόμεινε από δαύτο είναι τα σημερινά Κάκαβα, και κάτι κακάβια που πλέοντας εβγήκανε έδεκει στο Ληξούρι και ευκείνοι τα εξετάζουνε ακόμα σαν υπερόπλο των Αργοστολιωτώνε!
Μετά λοιπόνε ήρτε ο ίδιος εδώ πέρα, αλλά πάλε άκρη δεν έβγαλε με τη Κεφαλλονίτικη «φιλοσοφία», εσυγχώρησε τον Παύλο που γίνανε καλά τα μάτια του και δεν επέτρεψε ποτέ από τότενες να πάει Κεφαλλονίτης στο Παράδεισο.
Επειδής όμως και στο διάολο δεν τόνε συνέφερε να μας στείλει γιατί θα διαλάγαμε τον τόπο τση τιμωρίας των απίστων, μας έφτιασε εκείνο το ανεξάρτητο επί τους ουρανούς κομμάτι, με τη παράγκα από τα ξύλα τσή κιβωτούς του Νώε και τα αμπέλια με τη ρομπόλα και έβρηκε την ησυχία του.
Από τότενες ο Απόστολος όπου έστερνε τσι επιστολές του, έλεε τσού εβραίους να μη ξαναπατήσει εβραίος απάνου στο νησί γιατί θά ΄βρει το μπελά του, πράμα αδιάψευστο γιατί ισχύει ακόμη!!
Τάδε έφη νόνος μου και σαν να ήξερε πολλά πράματα μου φαίνεται.
Τώρα αφού θέλετε να κάμετε έρευνες αγαπητοί «Προοδήτες» για δε ψάχνετε να εύρετε κάτι πιο «επίγειο» ??
Ποιος μου έφαε τα λεφτά ορές με το «ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ» να τα πάρουμε πίσω και να τα δώσουμε σε κάνα φτωχό Άγιες μέρες που έρκουνται???
250 «ελεγχόμενες» επιταγές έτσι δειγματοληπτικά δεν είναι ευκαταφρόνητο ποσό, για φοβάστε μη ρίξει τη «ρομφαία» του ο Θεός και πάρει πολλούς η μπάλα???
Κό κο κο κο κο κο κο (Και πάει και με τα αυγά τα Λαμπριάτικα)!
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.
Τα ερωτήματα τα βάνω εγω εντομεταξύ,, για να κάμω τσου Κεφαλλονήτες λίγο να απορήσουν με όλα τουτα τα περίεργα που διαβάζουν ,,και να πάνε να το αγοράσουνε! (κολπο δηλαδη) Εξάλου δεν κανει να καμω εγω τον ξυπνιο με δουλειά αλουνου,, ας ειμαστε και λίγο διακριτικοι!!
ΑγιοςΓερασιμος,, λοιπόν πρωην Αγια Ιερουσαλήμ,,, (εποχη Σταυροφοριων,, και Γουικάρδου)
Τώρα το τι ναός ήταν πρίν,, θέλει πολύ κουβέντα! Οπότε ας πάμε στον παλιότερο Αγιό και τα Κάκκαβα (κακακακακα) , Λοιπον για να δεσουμε και με τα σχολιά σου,, που μάλλον θα
γνωρίζεις την ονομασία του Αγιου οπώς αναφέρει το περιοδικό,, ήταν λοιπόν ο Αγιος Νώε, (γι αυτό ίσως και να βούλιαξαν εξάλου) (κακακα πάλι) και είχε λέει και την Επισκοπή του ,κιο πάνω, και μετα μεταφέρθηκε στο Παλιόκαστρο
Αν θελεις τωρα να τον γιορτασεις,, Γιορταζει 13 Ιουνιου μαζι με τους 630 πατέρες που συμμετηχαν σε εκεινη την συνοδο.
Μετά και το παλιόκαστρο το αρθρο αναφερει οτι η επισκοπη μεταφέρθηκε στο Αράκλι, στην θέση του γκεμισμένου σήμερα Ναου του Αγιου Νικολάου (Ισως η σημερινη Αγια Ειρήνη,, ειναι το χωριό φαινόμενο με τσι περισσοτερες εκκλησιες εξάλου)
Αντίθετα η Κεφαλληνία πληρεί όλες συνολικά τις προϋποθέσεις του γεωγραφικού στίγματος της νήσου Μελίτης, όπως αυτό προσδιορίζεται στις Πράξεις. Το ίδιο ισχύει και για την τοπογραφία του σημείου του ναυαγίου, που λεπτομερώς περιγράφουν οι Πράξεις. Οι βυθομετρήσεις, ο βαθύς θαλάσσιος κόλπος με την χαρακτηριστική χερσόνησο και τις υφάλους, στις οποίες ναυάγησε το πλοίο, ταιριάζουν άριστα με την νοτιοδυτική Κεφαλληνία στην είσοδο του κόλπου του Λιβαδιού. Τα τοπογραφικά δεδομένα της Μάλτας δεν παρουσιάζουν σημεία, που να ανταποκρίνονται στις πληροφορίες της διηγήσεως των Πράξεων. Όλα αυτά, βέβαια, που αναπτύχθηκαν στην διατριβή του κ. Warnecke, συζητήθηκαν και στις προηγούμενες συναντήσεις. Αλλά αυτό είναι προς όφελος της επιστημονικής έρευνας, διότι διαλύθηκαν και τα ελάχιστα ίχνη αμφιβολίας για την ορθότητα των σχετικών επιχειρημάτων-απαντήσεων του Γερμανού ερευνητού.
Δύο, πράγματι σταυρικά σημεία στα δεδομένα των Πράξεων, είναι το όνομα "Μελίτη" για την Κεφαλληνία και ο χαρακτηρισμός των κατοίκων της νήσου, που πρωτοσυνάντησαν οι ναυαγοί, ως "βαρβάρων". Και το γεγονός, ότι η εμμονή κάποιων στη μη αποδοχή της θεωρίας του Δρος Warnecke, κυρίως Κεφαλλήνων, ερείδεται στα δύο αυτά σημεία, προπάντων στο δεύτερο για ευνόητους λόγους. πηγη http://new.imk.gr/el/showcat.asp?CatID=5&scatid=25