Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

ρεπορτάζ απο το γήπεδο Τζαννάτων


ΡΕΠΟΡΤΑΖ   ΓΙΑ  ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ  ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ  ΓΗΠΕΔΟΥ

http://kefaloniapress.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=31647&Itemid=38
ΣΕ  Τηλ. επικοινωνία με τον κύριο  Σολωμό το μεσημέρι   το άνω  δημοσίευμα για το γήπεδο μου είπε ότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα,, και ο ίδιος από την στιγμή που ανέλαβε  έχει κάνει  αρκετό έργο εκεί!!  Εγώ ήμουν υποχρεωμένος  χθες   να  μεταβώ στον χώρο μιας και παριστάνω πια τον δημοσιογράφο  της περιοχής  μας   (κάτι σαν τον Βαρεμένο ας πούμε Πόρου)  και   να καταγράψω με εικόνα την  υπάρχουσα  κατάσταση!!!
  Προφανώς  θα υπάρξει επίσημη  απάντηση  στο θέμα!! Το αυτόματο πότισμα  λειτουργεί κανονικά  ,,και  τουλάχιστον  στο θέμα  χρώματος  το βρήκα καταπράσινο  χωρίς να είμαι ειδικός...!!








 Εδώ  ανοίκτηκε  αρδευτικό για τα νερά  (κάτι που πριν υπήρχε  πρόβλημα όπως μου τόνισε στο τηλ. ο Αντιδήμαρχος ,,,     και  καθαρίστηκε και ο δρόμος    ,,ο οποίος  φτάνει   και  έως και  το  ξυλουργίο του Πετράτου,,στο δρόμο  προς  το Τάφο ,,τον οποίο όπως θα δείτε και πιο κάτω  αυτές τις μέρες στρώθηκε πάλι με ενέργειες  του  κύριου Σολωμού    και με υλικό ,ώστε να γίνει πιο εμφανίσιμος και προσβάσιμος





Ο    Βασιλικός  Τάφος  φυσικά ανοικτός  στο κοινό κάτω από την επίβλεψη  της Ρούλας Σιμωτά!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου