Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ARIS!

ΑΠΟ  ΤΟΝ ΣΥΓΡΑΦΕΑ  ΤΗΣ  ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ  ΣΕΙΡΗΝΕΣ!! Αγαπητέ φίλε (aris είπαμε;). Ηθελημένα (και κεφαλλονίτικα πεισματικά θα μπορούσα να πω), επιλέγεις να βρεθείς μακρυά από την ουσία του ζητήματος και το «ρεζουμέ» της υπόθεσης. Να με συγχωρείς για την κριτική των θέσεών σου, γιατί σέβομαι κάθε πρόταση και κριτική, από όπου κι αν προέρχεται, αλλά μην περιμένεις να μη λάβεις από τα ίδια. Όταν δημοσιεύεις κάτι εκτίθεσαι και πρέπει να αποδέχεσαι την κριτική. Το ζήτημα λοιπόν που πρέπει να εξετάσουμε, για να φτάσουμε στην αλήθεια, δεν είναι η φαντασία η δική μου (του μεσιέ κανένα). Αλλά η φαντασία και τα ποιητικά οράματα, του μεγαλύτερου λαϊκού ποιητή όλων των εποχών. Αν καταφέρουμε να μαζέψουμε έστω και μερικά ψήγματα της χαμένης σοφίας του, τότε ίσως ξεπεράσουμε το αρχαιολογικό αδιέξοδο της ψυχρής λογικής και αντικρίσουμε όχι μόνο την Ιθάκη, αλλά και την πατρίδα του. Δυστυχώς όμως, ο πολιτισμός μας πάσχει από έλλειψη πνευματικών οραμάτων και από στενότητα φιλολογικής εκτίμησης που χαντακώνει τον Όμηρο. Οψόμεθα. σε -Οι Σειρήνες-!! Kόρες του Φορκύνα ή του ποταμού Αχελώου
ανάρτηση  και με λοιπούς σχολιασμούς, και
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  ΤΟΥΣ  ΠΟΛΟΥΣ  ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ  ΣΤΟ
 . Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΥ ,ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ,ΕΓΙΝΕ ΕΠΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗ ΑΒΡΑΑΜ

17 σχόλια:

  1. Aγαπητέ Δανι aris με λένε, σωστά το θυμάσαι και το ι με γιώτα! Χα χα χα.
    Άμα στα χώνουνε να τα χώνεις ελεύθερα και όσο αφορά εμένα και ασυγκράτητα!
    Παρεξήγησες τον «μεσιέ πως τον είπαμε», το είπα για το Γάλλο σκηνοθέτη εξ΄ου και το «μεσιέ» μου, αλλά και εσύ με το συμπάθιο την έχεις τη μύγα σου!
    Ζητάω άφεση αμαρτιών, ελεύθερος όμως να πείς και χειρότερα….
    Το όνομα Δανι δεν το ξεχνάω εύκολα. Είχα ένα καθηγητή κάποτε Γιάννη Ντάνη γεωμέτρη φοβερό, και τέλειο στα σχήματα!

    Επί της ουσίας όμως.
    Δέχομαι το δικό σου, …«Αν καταφέρουμε να μαζέψουμε έστω και μερικά ψήγματα της χαμένης σοφίας του,»…
    Αν και πιστεύω ότι αυτά που γράφει ο Όμηρος ρετουσαρισμένα λόγια του απλού λαού είναι και ίσως αυτό έχει μεγαλύτερη αξία για το όλο εγχείρημα.
    Όμως (πρόσεξε ευγένεια), η πτωχή μου ύπαρξης δεν μπορεί να δεχθεί σειρήνες στο λιμάνι της Ιθάκης, γιατί τον Οδυσσέα εκεί τον πήγαν οι Φαίακες με την Αθηνά να επιβλέπει για την οικονομία του έργου, όπότε επειδή ήταν και μουρντάρης του είχε ρίξει από κείνα τα χάπια του στρατού και του είχε αφαιρέσει έμμεσα τέτοιες ατασθαλίες!!!
    Πως τα πήγα θα ξαναρχίσεις τα ευγενή σου μπινελίκια Δανι, ή τη γλύτωσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη φοβού. Έρχομαι σαν φίλος. Εξάλλου, δε θα σου φτάνανε τα βέλη και για άλλο ένα μέτωπο, μετά τον «πόλεμο» που έχεις ανοίξει με τον Γιώργο. Απλώς όταν καταθέτεις μια άποψη, οφείλεις και να την υπερασπίζεσαι. Αξίζει πάντως να σου αναγνωρίσει κάποιος την αστείρευτη διάθεσή σου, για χιούμορ. Να ξέρεις όμως πως τα σοβαρότερα πράγματα, λέγονται στα αστεία.
    Το αν έχω δίκιο ή όχι, για τα ποιητικά οράματα του Ομήρου, δεν είναι το ζητούμενο, αφού έτσι κι αλλιώς δεν είναι κάτι που μπορεί να αποδειχτεί επιστημονικά. Η ενασχόληση όμως με το όμορφο αυτό ταξίδι και η ενατένιση του έπους από διαφορετική οπτική γωνία, είναι το κέρδος όλων μας.
    Όσον αφορά το κύριο λιμάνι της Ιθάκης, όπως σου έχει πει παλαιότερα κι ο Γιώργος, είναι γνωστό πως δεν ήταν ο Φορκύνας όπου έφτασε πρώτα ο Οδυσσέας, αλλά το Ρείθρο, που σίγουρα είχε όλη την ατμόσφαιρα των μεγάλων λιμανιών, με το πακέτο να περιλαμβάνει και τις υπόψη επαγγελματίες γυναίκες.
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ επιμένω ότι το κύριο λιμάνι της Ιθάκης όπου και φέρανε τον Οδυσσέα είναι του Φόρκυνα.
    Λοιπόν, το ξαναψάχνουμε, ή μονομαχούμε και διαλέγεις όπλα.
    (Μεταξύ μας θα προτιμούσα το ξαναψάξιμο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ,,ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΨΑΧΝΩΝΤΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,, ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙΑ ΤΗΣ ενατένισης του έπους από διαφορετική οπτική γωνία, είναι το κέρδος σίγουρα όλων μας. Πιστεύω ότι και επιστημονικά είμαστε πολύ κοντά, και ανυπόμονα περιμένω τις φετινές ανακοινώσεις τελη Δεκέμβρη, να δούμε πού είμαστε! Το σίγουρο είναι ότι Χρειάζεταί πολύ κόπος και βοήθεια στο δύσκολό έργο της αναζήτησης, και μακάρι να μην υπήρχαν κόντρες,, Πολιτικού επιπέδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε καλά μη φτάνουμε και σε πολιτικές κόντρες όταν ούτε τη γκαστρώσαμε για να κάμει το «παιδί».
    Χάσαμε και τον Δανι, το έριξε στο διάβασμα φαίνεται. Χα χα χα.
    Και ξέρεις Poros, έχω πετάξει την ασπίδα και αναγκαστικά παίζω από σέντρα και κάτω, οπότε θα φάω πέντε αλλά να δούμε πόσα θα ρίξω!

    Του είπα να διαλέξει και όπλα από ότι είδες, δηλαδή για προχωρημένους, ή θα αρχίσουμε από τη πρώτη μικρή…, σπαθιά – σπαθιά.

    Για δε μου λες Poros πόσες ώρες ποδαράτο το βάζεις Καραβόμυλο – Τζανάτα?
    Γιατί δε το έχω κάμει.
    Ο Δυσσέας το έκαμε γέρος και την έβγαλε ο μπαγάσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟ ΕΙΧΑ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ,Ο ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ,ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΑΜΟ ΜΕ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΗ ΚΟΥΤΣΟΥΠΙΑ,,ΣΥΝ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΚΑΜΑΝ 7 ΓΕΜΑΤΕΣ ΩΡΕΣ,, ΟΣΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ!, ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΑ!!,, ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ, ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΤ.ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑ 3.500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΓΙΑ ΕΝΑ 24ΩΡΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΣΤΡΕΦΑ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα κάτι " σαν το BACK TO THE FUTURE", Αν πήγαινα και έμενα εκεί,, έπρεπε να βρώ τρόπο να σας στείλω μηνυμα?? χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν και δεν μπορείς να φανταστείς aris πόσα όπλα έχω χειριστεί στη ζωή μου, θα επιλέξω για τη «μονομαχία» μας την ακίνδυνη συγγραφική πένα. Όσον αφορά την πλευρά μου λοιπόν, έχω δείξει το έργο μου και όταν έρθει ο χρόνος, θα δημοσιευτεί ελπίζω πλήρες, που θα καλύψει πιστεύω όλα τα ερωτήματα που έχουν τεθεί στο πεδίο της Ομηρικής έρευνας. (Λίγη αλαζονεία και με μέτρο ποτέ δεν βλάπτει).

    Για τις αποκαλύψεις της επιτόπιας επιστημονικής έρευνας, που αναφέρει ο Γιώργος, μιας και εμείς οι τρεις είμαστε προφανώς ερασιτέχνες, περιμένουμε τους αρχαιολόγους να μας τις ανακοινώσουν. Ακόμη όμως και σε αυτό το επίπεδο, θα μπορούσα να σε παραβγώ, καθώς αναλαμβάνοντας το ρίσκο, έχω κοινοποιήσει φωτογραφίες στο profile μου, με σημαντικά (αλλά και ανεπιβεβαίωτα ευρήματα), εκεί που πιθανολογούσα εδώ και 10 χρόνια τη θέση του άστυ της Ιθάκης.
    Άρα εσύ μας χρωστάς κάτι και περιμένουμε όλοι την κίνησή σου. Εκτός κι αν πάρεις πίσω το γάντι της πρόκλησης. Υπόσχομαι να σε δω με επιείκεια.

    Y.Γ. Το "Σάκης" μου είναι πιο αρεστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ δεν έχω να καταθέσω «διαπιστευτήρια» ομηριστή τι να κάμω τώρα?
    Έχω όμως κάποιες πρακτικές να σκέφτομαι.
    Αρχικά πιστεύω ότι η Σχερία ήταν κάπου προς τον Γαρμπή και όχι στη Κέρκυρα.
    Τον Οδυσσέα τον φέρνουν λοιπόν κάπου από ΝΔ, ίσως από Μάλτα.
    Γιατί λοιπόν να πάνε βόλτα μέχρι τη Σάμη?
    Αλλά και η Κέρκυρα να είναι κατά εσάς, όταν πηγαίνεις κάποιον σπίτι του τον παρατάς 5-6 ώρες (ίσως και αρκετά περισσότερο) μακρύτερα και μάλιστα φορτωμένο με ακριβά δώρα για να τον κατακλέψει ή και να τον σκοτώσει ο κάθε ληστής?
    Δυό- τρείς ώρες ταξίδι με το πλοίο ήταν η παραπάνω απόσταση, και δε πληρώνανε και καύσιμα. Χα χα χα.
    Να λογίζετε ότι η Κεφαλονιά ήταν κατάφυτη από έλατα και πεύκα, γεμάτη κλεφτρόνια ληστές και πειρατές (και ο Δυσσέας ένας από τα ίδια βέβαια).
    Σύμφωνα με τον Ξένιο Δία ήταν παρασπονδία προς τους θεούς να εγκαταλείψουν τον ξένο στα όρη, στ΄άγρια βουνά.
    Ο Εύμαιος εφύλαε τα ζωντανά με τη χαντζάρα στη μέση, οι δρόμοι (τα μονοπάτια) ήταν σε άθλια κατάσταση δεν περνούσε άλογο και ο Δυσσέας με μπαστούνι πήγε μέχρι το παλάτι από τη «φάρμα» του Εύμαιου.
    Σκέψου ότι για να μη χάνουνε τσου δρόμους είχανε πινακίδες, (οι οδοδείκτες αποκαλούντο «Ἕρμαιοι λόφοι» .

    Άρα τον Δυσσέα τον επήανε κάτου από το σπίτι του.
    Καμιά αντίρρηση?

    Ε αφού με θέλετε Θεό του πολέμου πάρτε να΄ χετε!!!
    Και έχω και τη προστασία τση Αθηνάς «θεά» η ρουφιάνα.
    Αλήθεια εκεί που πηαίνανε τουγκέδερ στα μονοπάτια τα δεντροσκέπαστα, λες να έκαμε καμιά τσαπατσουλιά ο δικός μας?

    Για τεκμηριώστε μου τη θέση του Δουλίχιου να βροντήξει ο Όλυμπος και να αστράψει η Γκιώνα?
    Χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Ορέ μου τη πέσανε άνομες εξουσίες!
    Χάθηκε η απάντησή μου!
    Τη ξαναστέλνω:



    Εγώ δεν έχω να καταθέσω «διαπιστευτήρια» ομηριστή τι να κάμω τώρα?
    Έχω όμως κάποιες πρακτικές να σκέφτομαι.
    Αρχικά πιστεύω ότι η Σχερία ήταν κάπου προς τον Γαρμπή και όχι στη Κέρκυρα.
    Τον Οδυσσέα τον φέρνουν λοιπόν κάπου από ΝΔ, ίσως από Μάλτα.
    Γιατί λοιπόν να πάνε βόλτα μέχρι τη Σάμη?
    Αλλά και η Κέρκυρα να είναι κατά εσάς, όταν πηγαίνεις κάποιον σπίτι του τον παρατάς 5-6 ώρες (ίσως και αρκετά περισσότερο) μακρύτερα και μάλιστα φορτωμένο με ακριβά δώρα για να τον κατακλέψει ή και να τον σκοτώσει ο κάθε ληστής?
    Δυό- τρείς ώρες ταξίδι με το πλοίο ήταν η παραπάνω απόσταση, και δε πληρώνανε και καύσιμα. Χα χα χα.
    Να λογίζετε ότι η Κεφαλονιά ήταν κατάφυτη από έλατα και πεύκα, γεμάτη κλεφτρόνια ληστές και πειρατές (και ο Δυσσέας ένας από τα ίδια βέβαια).
    Σύμφωνα με τον Ξένιο Δία ήταν παρασπονδία προς τους θεούς να εγκαταλείψουν τον ξένο στα όρη, στ΄άγρια βουνά.
    Ο Εύμαιος εφύλαε τα ζωντανά με τη χαντζάρα στη μέση, οι δρόμοι (τα μονοπάτια) ήταν σε άθλια κατάσταση δεν περνούσε άλογο και ο Δυσσέας με μπαστούνι πήγε μέχρι το παλάτι από τη «φάρμα» του Εύμαιου.
    Σκέψου ότι για να μη χάνουνε τσου δρόμους είχανε πινακίδες, (οι οδοδείκτες αποκαλούντο «Ἕρμαιοι λόφοι» .

    Άρα τον Δυσσέα τον επήανε κάτου από το σπίτι του.
    Καμιά αντίρρηση?

    Ε αφού με θέλετε Θεό του πολέμου πάρτε να΄ χετε!!!
    Και έχω και τη προστασία τση Αθηνάς «θεά» η ρουφιάνα.
    Αλήθεια εκεί που πηαίνανε τουγκέδερ στα μονοπάτια τα δεντροσκέπαστα, λες να έκαμε καμιά τσαπατσουλιά ο δικός μας?

    Για τεκμηριώστε μου τη θέση του Δουλίχιου να βροντήξει ο Όλυμπος και να αστράψει η Γκιώνα?
    Χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αμ' έπος, αμ' έργον. Αφού τα ποιητικά οράματα και η φαντασία, πέφτει σε κάποιους βαριά, ας προσγειωθούμε λοιπόν και προσεχώς Δουλίχιο. Κι αν θέλεις μια μυρωδιά, Δουλίχιο=Λευκάδα αλλά επίσης όμως, μυκηναϊκό βασίλειο Δουλιχίου=Ακαρνανία. Έτσι για να το δουλέψεις λίγο.
    Όσον αφορά τον βαρύγδουπο τίτλο του ομηριστή, απελθέτω απ΄εμού το ποτήριον τούτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε Σάκη έτσι που «γνωριστήκαμε» πρώτο θέλω να σου πω όπως το κατάλαβες νομίζω, κάνω και λίγο τοπικά ορμώμενος χιούμορ μόνο και μόνο επειδή το έχει το αίμα μας και ειλικρινά είναι πάντα καλοπροαίρετο, ίσως λίγο καυστικό καμιά φορά αλλά δε μου αρέσουν γενικώς οι σοβαροφάνειες και οι σούπες.
    Θέλει και λίγο αλεγρία η ζωή νομίζω οπότε αν κάτι σε πειράξει αμόλατα, δεν έχω πρόβλημα. Χα χα χα.
    Λοιπόν θα σου εξομολογηθώ κάτι γιατί δε μου αρέσει να κλέβω.
    Έχεις δεί ποτέ Θιακοκεφαλλονίτη να πετάει την ασπίδα σε πόλεμο?
    Τη σιγούρεψα τη δουλειά πρώτα, με έκαμε κι΄ο Αβραάμ θεό, δε χάνω μονομαχία με τίποτα.

    Αφού λοιπόν έκαμα το χρέος μου να στα πω, θα σου πω και επί του θέματος για να μη κουράζεσαι.
    Άμα πάρουμε κατά γράμμα την Οδύσσεια η Ομηρική Ιθάκη πέφτει κάπου ανάμεσα από Θεσπρωτία, ή τη χώρα των Ταφίων και Δουλιχίου.
    Οπότε η υπόθεση Λευκάδας και της εκεί στερεάς δεν έχει τύχη.
    Αν θες να στο τεκμηριώσω με ραψωδίες και στίχους το κάνω,
    όμως θα μετρήσει γκόλ εις βάρος σου.
    Έ είπα να μη το βάλω από τη σέντρα, άμα το ζητάει ο οργανισμός σου όμως καμιά αντίρρηση.
    Μελέτα λίγο το διάλογο Αθηνάς – Οδυσσέα και τον Τηλέμαχο στο Φόρκυνα και διάλογο Εύμαιου Οδυσσέα στη φάρμα όταν πήγε.
    Σε έβαλα σε ανησυχίες?
    Και θα βρώ και το μπελιά μου από το Γιώργη τώρα. Ποιος τον ακούει…

    Είμαι επίορκος Γιώργη, είπα θα το βουλώσω αλλά έπεσα στο βωμό τση επιστήμης!!

    Χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το προηγούμενο προφίλ είναι aris απλά γράφω σε PC φίλου και το είχε μέσα χωρίς να το αντιληφθώ.
    Φταίνε και τα σφηνάκια…
    Πω πω να δούμε πως θα πάμε στο σπίτι. Τι το ΄θελε και ο θρύλος να κερδίσει?
    Χα χα χα.
    Διόρθωση λοιπόν παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θρύλος για πάντα!
    Πάντως μην προτρέχεις, εκτός από καλός χειριστής των όπλων, ξέρω και την τέχνη της κάλυψης από το "εχθρικό πυρ". Όταν διαβάσεις το κείμενό μου, θα αντιληφθείς την τεκμηριωμένη αποψή μου και μάλλον εσύ θα χρειαστεί τότε να υπεραμυνθείς ή να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου. Αν και από προσωπική, έμμεση (όχι κληρονομική) εμπειρία, ξέρω καλά το κεφαλλονίτικο αγύριστο κεφάλι (προς τιμή σας) και δεν περιμένω να αλλαξοπιστήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χα χα χα χα!
    Περιμένω ανάλυση λοιπόν.

    Τώρα αγύριστα κεφάλια έχουν δύο φυλές, οι Θιακοκεφαλλονίτες και οι Πόντιοι.
    Εδώ υπάρχει ένα λεπτό σημείο.
    Υπάρχει μία επιμιξία των δύο φυλών από όταν τον προπερασμένο αιώνα υπήρχαν μετανάστες από τα νησιά μας στο Πόντο.
    Άμα πετύχεις Θιακοκεφαλλονιτοπόντιο θα σε στείλει στο Δαφνί σούμπιτο!!!
    Προσοχή λοιπόν.

    Κόντεψα κάνα δυό φορές να την πατήσω γι΄αυτό στο γράφω.

    Και μη νομίζεις ότι δεν έχω καταλάβει την τέχνη σου της κάλυψης από το "εχθρικό πυρ".
    Εψές έψαχνα την ασπίδα μου που τη πέταξα και δε την έβρηκα πουθενά, λες και τη κατάπιε η γης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χα χα χα χα!
    Περιμένω ανάλυση λοιπόν.

    Τώρα αγύριστα κεφάλια έχουν δύο φυλές, οι Θιακοκεφαλλονίτες και οι Πόντιοι.
    Εδώ υπάρχει ένα λεπτό σημείο.
    Υπάρχει μία επιμιξία των δύο φυλών από όταν τον προπερασμένο αιώνα υπήρχαν μετανάστες από τα νησιά μας στο Πόντο.
    Άμα πετύχεις Θιακοκεφαλλονιτοπόντιο θα σε στείλει στο Δαφνί σούμπιτο!!!
    Προσοχή λοιπόν.

    Κόντεψα κάνα δυό φορές να την πατήσω γι΄αυτό στο γράφω.

    Και μη νομίζεις ότι δεν έχω καταλάβει την τέχνη σου της κάλυψης από το "εχθρικό πυρ".
    Εψές έψαχνα την ασπίδα μου που τη πέταξα και δε την έβρηκα πουθενά, λες και τη κατάπιε η γης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα έπρεπε να μπω στην κουβέντα, αλλά όπως εχώ ξαναπεί δεν έχω την δύναμη ακόμη να τεκμηριώσω τίποτε!
    Απλά έχουν προδοθεί τα πιστεύω μου,είμαι φανατικός γαύρος,, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι ζω στην πατρίδα του Οδυσσέα,, και δεν έχω δικαίωμα να κρίνω κανέναν για τις απόψεις και τα έργα του!,,
    Γράφω επώνυμα, και σε ότι έχω κάνει λάθος δέχομαι την κριτική,, Στόχος μου να καταλήξουμε
    μέσα από όλες αυτές τις θεωρίες και τα πιστεύω όλων μας στην πιο λογική ερμηνεία , και το ότι παρουσιάζονται εναλάκτικες προτάσεις του ομηρικού Χάρτη,, είναι πολύ καλό!
    όπως ανάφερε και ο καλός μας φίλος Σάκης μιας και εμείς οι τρεις είμαστε προφανώς ερασιτέχνες, ας περιμένουμε τους αρχαιολόγους να μας ανακοινώσουν τις δικές τους τεκμηριωμένες θέσεις τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή