Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΑΧ ΒΡΕ ΦΕΙς ,ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙς!!!!!

Η ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΗ  ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΙΣΗ ΗΤΑΝ!!

ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ!

POROSNEWS: ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΜΗ ,,,ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΣΑΜΟ!!


ΠΑΜΕ ΚΑΙ   ΕΝΑ  ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ
Σαν μπήκα μέσα στο προφίλ
Ω, συμφορά μεγάλη!
Φίλοι εξαφανίστηκαν
με διαγράψαν πάλι.

Και έγινε πιο φτωχικό
το όμορφο προφίλ μου.
Δεν άντεξαν τα κάλλη μου
το huge το σ3ξ απίλ μου;

Μήπως να πέσω να πνιγώ
μήπως να καταρρεύσω,
μήπως να στείλω μήνυμα
απλά να τους ξεχ3σω;

Μπλοκαρισμένη μ' έχουνε
και πώς θα ηρεμήσω,
πώς θα τους στείλω μήνυμα...
Θέε μου θ' αυτοκτονήσω!

Τέτοια πικρία, τέτοιο κακό
πώς να το ξεπεράσω,
μ' έπιασε το στομάχι μου
και θέλω να ξεράσω.

Απ' τα πολλά τα νεύρα μου
κνησμό έχω ολούθε.
Πώς θα αντέξω η δύσμοιρη
αυτό που τώρα μου'ρθε;

Τα δάκρυα πέφτουν καυτά
στα όμορφα ματάκια,
θα φάω για να ξεχαστώ
ένα βουνό σουβλάκια.

Ας είναι....δεν παρεξηγώ
δε θέλω το κακό σας,
μα εύχομαι κόμπους ναυτικούς
να δέσει τ' έντερό σας.

Και μην με προκαλέσετε
''ευχές'' δε στέλνω άλλες.
Πως πάντα με ζηλεύατε
το ήξερα κουφάλες......



ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ   Ο ΦΑΚΟΣ  (ΚΛΟΠΗΣ)  ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ  ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΠΟΡΟΥ!
ΟΠΟΥ Ο ΡΟΥΒΑΣ   ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ  ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΠΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΤΗΣ!
ΚΑΙ  ΦΥΣΙΚΑ  ΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου