Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ!!!!!!

ΤΑ  ΓΡΑΦΤΑ  ΜΕΝΟΥΝ ΛΕΕΙ  ΕΝΑ ΡΗΤΟ,   ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΑ  ΑΠΟ ΤΕΛΗ ΤΟΥ  2010,  ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ,  ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ  ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗΣ  ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.
ΦΕΤΟΣ  ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ,,ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΤΕ  ΤΕΤΡ.ΚΑΙ  Η ΤΙΜΗ,,ΑΛΛΑ  ΠΙΑ  ΕΙΝΑΙ  ΑΡΓΑ,,Η ΖΗΜΙΑ ΕΓΙΝΕ  ,ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ  ΣΥΜΠΑΡΑΣΕΙΡΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ!!!

Υπενθιμίζω  για την Ιστορία,, είμαι  στο χώρο  από το 1992,,από  τους πρώτους μαζί με την Παρέα Βαγγέλη Χιόνη και Αγγελου Τζαμαρία!,  πάντα κάτω από  το κατάστημα μου που οπως όλα τα πόστα στην μικρή πλάτους παραλία Πόρου ήτα διαστάσεων 30χ2 = 60  τετραγωνικά, τιμές  σε όλα τα πόστα  (έως και 15  τα 550 €), εκττος της πλατείας που έφταναν  εως 1200.
Με την Καλικράτη  εποχή έκανα  τα χαρτιά μου με τα τοπογραφικά και την άδεια μου σαν όμορη επιχείρησή  για τα ίδια τετραγωνικά  ,,η οποία έγινε δεκτή με την τιμή των 4.000  €.  
μετά  και  εφόσον  δεν το  δέχτηκα  ήρθαν οι  δημοπρασίες,, εν αρχή 2 πόστα των 500  τμ,  με 4.000  και εφόσον βγήκε άκαρπη  η δημοπρασία μέσα Ιουλίου με την τιμή 2.000 ανά σεζόν  και συμφωνητικό για 2 χρόνια!!! 
Νομίζω  στην εποχή που κουμάντο κάνει  η Κτηματική  ,,ας ξαναδεί λοιπόν την περίπτωση μικρών πόστων με λίγα χρήματα ενοίκιο σε ένα υποβαθμισμένο τόπο σε όλα όπως το χωριό μου ,,Εγώ όπως και στην χθεσινή συζήτηση  δεν θα είχα και πρόβλημα να τις  έχω  και δωρεάν σε αυτήν την περίπτωση!!!!

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ  ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ επειδη  ποτέ  δεν μετάνιωσα  για  όσα  έχω  αναρτήσει !

Μια  υπενθύμιση  σε αναρτήσεις  του  2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου