από: www.kefalonitikanea.gr
KAI http://kefalonianet.blogspot.com/
Στο σύνδεσμοhttp://www.drakainacave.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=86&Itemid=82&lang=el μπορείτε να δείτε το Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 'Τα Μυστικά της Δράκαινας', μια μικρής σπηλιάς στο Φαράγγι του Πόρου Κεφαλονιάς με πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα για την 6η & 5η χιλιετία!
Βασικό κορμό του προγράμματος αποτελεί μια ειδικά σχεδιασμένη παρουσίαση σε PowerPoint. Μέσα από αυτή τα παιδιά μαθαίνουν για την επιστήμη της αρχαιολογίας, εξοικειώνονται με την περίοδο της Προϊστορίας, συγκεκριμένα με τη Νεολιθική Εποχή, 'επισκέπτονται' τη Σπηλιά της Δράκαινας και τα ευρήματά της, και ακόμη ενημερώνονται για τα αποτελέσματα της πολυετούς αρχαιολογικής έρευνας. Η παρουσίαση δεν έχει το χαρακτήρα σχολικού μαθήματος ιστορίας. Τα παιδιά πρέπει να συμμετέχουν ενεργά σε αυτή, να σχολιάζουν κάθε διαφάνεια που βλέπουν και να
Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
«Τα Μυστικά της Σπηλιάς της Δράκαινας» είναι ένα διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιασμένο κυρίως για μαθητές των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου (Δ’, Ε’, Στ’) και του Γυμνασίου. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να υλοποιηθεί από εκπαιδευτικούς μέσα στην τάξη χωρίς την παρουσία αρχαιολόγων-μουσειοπαιδαγωγών και χωρίς να είναι απαραίτητη η επίσκεψη σε κάποιο μουσείο. Το πρόγραμμα στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε αρχαιολογικά θέματα και σε ζητήματα πολιτιστικής κληρονομιάς, με επίκεντρο μια άγνωστη για τα μαθητικά δεδομένα εποχή της ιστορίας του ανθρώπου, τη Νεολιθική Εποχή (περ. 6500-3500 π.Χ.).Βασικό κορμό του προγράμματος αποτελεί μια ειδικά σχεδιασμένη παρουσίαση σε PowerPoint. Μέσα από αυτή τα παιδιά μαθαίνουν για την επιστήμη της αρχαιολογίας, εξοικειώνονται με την περίοδο της Προϊστορίας, συγκεκριμένα με τη Νεολιθική Εποχή, 'επισκέπτονται' τη Σπηλιά της Δράκαινας και τα ευρήματά της, και ακόμη ενημερώνονται για τα αποτελέσματα της πολυετούς αρχαιολογικής έρευνας. Η παρουσίαση δεν έχει το χαρακτήρα σχολικού μαθήματος ιστορίας. Τα παιδιά πρέπει να συμμετέχουν ενεργά σε αυτή, να σχολιάζουν κάθε διαφάνεια που βλέπουν και να
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου