ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ
Σε γενικές γραμμές πρόκειται για μια αξιόλογη τοποθέτηση άξια συγχαρητηρίων ως αναφορά στα προβλήματα της μετροπής της οδού Ι.Μεταξά από μονής σε διπλής κατεύθηνσης χωρίς στάθμευση.
Το πρόβλημα ευθής εξ' αρχής έχει να κάνει με την ασφάλεια των παιζών εφόσον δεν υπάρχουν πεζοδρόμια επαρκή για την διέλευση των παιζών, οι οποίοι χρησιμοποιούν τον δρόμο με κίνδυνο την ζωή τους ιδιαίτερα της νυχτερινές ώρες.
Το πρόβλημα ευθής εξ' αρχής έχει να κάνει με την ασφάλεια των παιζών εφόσον δεν υπάρχουν πεζοδρόμια επαρκή για την διέλευση των παιζών, οι οποίοι χρησιμοποιούν τον δρόμο με κίνδυνο την ζωή τους ιδιαίτερα της νυχτερινές ώρες.
Η μετατροπή της οδού κρίνεται ανεπαρκής ως προς την ασφάλεια των πεζών.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να θέσω ένα ερώτήμα που αφορά τις αποφάσεις περί πεζοδρομησης μιας οδού. ''Ποια τα κριτηρία ώστε ένας δρόμος να κριθεί ως πεζόδρομος ?''
Αν η απάντηση είναι "" Η Εμπορικότητα ενός δρόμου"", τότε να λάβετε υπόψιν ότι στην Ι. Μεταξά υπάρχουν 6 οικογένειες και διπλάσιος αριθμός επιχειρήσεων, άρα η Ι. Μεταξά έπρεπε να είναι η πρώτη πεζοδρομημένη οδός στην Σκάλα. Τώρα παρακμάζουν όλες αυτές οι επιχειρήσεις με αποτέλεσμα να κλείσουν πολύ σύντομα.
Για όλα τα προβλήματα υπάρχει και λήση .... "" 'Ολοι οι δρόμοι ανοικτοί ως ήταν και σύναμα όλοι πεζόδρομοι"" πως? Μα πολύ απλά όπως σε όλες τις αναπτυσσόμενες περιοχές πεζόδρομήση στα 3μέτρα του δρόμου (κάθε δρόμου) και κάθε 20 μέτρα μικρό άνοιγμα για περιορισμένη στάθμευση. Έτσι απλά η λύση αυτή είναι η ποιο ενδεδειγμένη στην "κυψέλη το παγκράτι το κορυδαλλό περιοχές με υπαρκτό συγκοινωνιακό πρόβλημα λόγο ανεξέλεγκτης ανάπτηξης και όχι στην Σκάλα της Κεφαλονιάς.
Ας δούμε τα προβλήματα στην βάση τους για να βρούμε την λήση με συννενόηση και επικοινωνία .... Αξίζουμε πολύ περισσότερα από κακοτεχνίες και ημίμετρα σε κρίσιμες περιόδους. Ελπίζω να μην προσέβαλα οποιονδήποτε και για αυτό προτήστως ζητώ ταπεινά συγνώμη.
Ευχαριστώ
Κουρκουμέλης Αθανάσιος