Το Μάρε ντι Λεβάντε ολοκλήρωσε τον δεξαμενισμό του στο Πέραμα
και πλέει αυτή τη στιγμή συνοδεία ρυμουλκών προς ΝΜ Δραπετσώνας.
Ευχαριστούμε τον φίλο
Xaralampos Anninos
για την real time ανταπόκριση!Το Μάρε ντι Λεβάντε ολοκλήρωσε τον δεξαμενισμό του στο Πέραμα
και πλέει αυτή τη στιγμή συνοδεία ρυμουλκών προς ΝΜ Δραπετσώνας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου