Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025

Στις 4 Δεκεμβρίου τα επίσημα εγκαίνια του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος

 

Λίγες ημέρες έμειναν πλέον για να παραδοθεί σε λειτουργία στο σύνολό του ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος μήκους 75 χλμ. Οι τελευταίες πινελιές στο τμήμα Μιντιλόγλι-Αλισσός που κατασκευάζει η ΑΒΑΞ, προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς για να είναι όλα έτοιμα στις 4 Δεκεμβρίου όπου θα γίνουν τα εγκαίνια και στη συνέχεια θα παραδοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία.

Στα εγκαίνια αναμένεται να παρευρευθεί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και σύσσωμη η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, βουλευτές της περιοχές, οι περιφερειάρχες Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου και φορείς της περιοχής.

Σήμανση, φωτισμός, διαγραμμίσεις, στηθαία ασφαλείας είναι αυτές οι λεπτομέρειες που στις τελευταίες ημέρες που απομένουν για να ολοκληρωθούν και να δώσουν την τελική μορφή στον αυτοκινητόδρομο που συνδέει τις πρωτεύουσες της Αχαϊας και της Ηλείας.

Έπρεπε να περάσουν 8 και πλέον χρόνια από την λειτουργία της Κορίνθου-Πατρών να υπάρξουν δύο αποτυχημένες προσπάθειες διαγωνισμών, μια το 2014 με την προσπάθεια να υλοποιηθεί ως δημόσιο έργο και στη συνέχεια την τετραετία 2015-2019 με την προσπάθεια κατάτμησης σε 8 εργολαβίες.

Το 2020 η απόφαση επανένωσης της Ολυμπίας με το ακρωτηριασμένο τμήμα από την Πάτρα μέχρι την Τσακώνα δίνει το φιλί της ζωής και το 2022 ξεκινά το έργο μετά από μεγάλες αναμονές και με καθημερινό φόρο αίματος στην παλιά εθνική οδό Πατρών-Πύργου.

Το μεγάλο πρόβλημα της παλιάς εθνικής οδού λύθηκε παράλληλα με ένα έργο-πιλότο οδικής ασφάλειας που μετέτρεψε ένα δρόμο-καρμανιόλα σε μια από τις ασφαλέστερες εθνικές οδούς που διαθέτει η χώρα μας (όχι με χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου).

Το τμήμα Μιντιλόγλι-Αλισσός που κατασκευάζει για λογαριασμό της Ολυμπίας Οδού η ΑΒΑΞ είναι από τα δυσκολότερα τμήματα -για αυτό και έμεινε στο τέλος της κατασκευαστικής περιόδου-καθώς στο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα είχαμε ταυτόχρονη λειτουργία και κατασκευή ενώ υπήρχε η στενότητα της κατασκευής, ανάμεσα στον ορεινό όγκο και τον αστικό ιστό της πόλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου