(ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ http://pronoikefalonias.blogspot.gr/2011/08/blog-post_13.html
Επειδή την περίοδο κατασκεύης του λιμανιού ήμουν ο εκπρόσωπος του Δήμου και συμμετείχα στην κατασκευή και παραλαβή του νέου λιμανιού, 'εχω να σας πω τα πιο κάτω : Οταν παραδώθηκε το νεο λιμάνι στο κοινό προς τιμή του τότε Πρόεδρος Μανώλη Βαλέτα που καθημερινά ήταν παρόν για την γρήγορη αντιμετώπιση προβλημάτων που θα προέκυπταν και όπως όλοι γνωρίζουν τι έγινε με τους προσκρουστήρες, το ύψος ράμπας, τις δέστρες πάνω στο μώλο, και την υδροδότηση. Ενα από τα προβλήματα ήταν η επείγουσα χωροθέτηση των αφίξεων και αναχωρήσεων των οχημάτων για αποτροπή ατυχημάτων λόγω ταχύτητας, ενα άλλο πρόβλημα ήταν ο αντικατοπρισμος του μπετόν το απόγευμα λόγου θερμοκρασίας. Μετά από την επίσκεψη μελετητών και ειδικών αποφασίσθει η τοποθέτηση γλάστρας σ'αυτό το μέγεθος των δύων κυβικών περίπου για να λειτουργήσει σαν διαχωριστικό, συνχρονος επιλέκτηκε η συγκεκριμένη μουριά γιατί : μπορούσε να ζήσει για πολλά χρόνια στον συγκεκριμένο χώρο με συνεχή πότισμα, δημιουργούσε σκιά στα αυτοκίνητα, συνχρονος μείωνε την αντανάκλαση του ήλιου και άλλαζε την αισθητική είκόνα του λιμανιού με την δημιουργία συστάδας δένδρων όπως βλέπετε και στην φωτογραφία. Το δε χειμώνα δεν υπήρχε πρόβλημα από τον αέρα. Ολα τα παραπάνω είναι γνωστά στις υπηρεσίες του Λιμενικού Ταμείου, επομένως για οποιαδήποτε βελτίωση ή αναβάθμιση του χώρου, θα έπρεπε να έχει λόγο. Μια και ο Πόρος σήμερα είναι η κύρια πύλη εισόδου του Νομού μας Προτείνω λοιπόν να ασχοληθούν με τα πραγματικά προβλήματα του χώρου (όπως το WC, πίνακες πληροφοριών, μόνιμα στέγαστρα και άλλα πολλά) που μένουν ακόμη να γίνουν. Παναγής Σιμωτάς
Επειδή την περίοδο κατασκεύης του λιμανιού ήμουν ο εκπρόσωπος του Δήμου και συμμετείχα στην κατασκευή και παραλαβή του νέου λιμανιού, 'εχω να σας πω τα πιο κάτω : Οταν παραδώθηκε το νεο λιμάνι στο κοινό προς τιμή του τότε Πρόεδρος Μανώλη Βαλέτα που καθημερινά ήταν παρόν για την γρήγορη αντιμετώπιση προβλημάτων που θα προέκυπταν και όπως όλοι γνωρίζουν τι έγινε με τους προσκρουστήρες, το ύψος ράμπας, τις δέστρες πάνω στο μώλο, και την υδροδότηση. Ενα από τα προβλήματα ήταν η επείγουσα χωροθέτηση των αφίξεων και αναχωρήσεων των οχημάτων για αποτροπή ατυχημάτων λόγω ταχύτητας, ενα άλλο πρόβλημα ήταν ο αντικατοπρισμος του μπετόν το απόγευμα λόγου θερμοκρασίας. Μετά από την επίσκεψη μελετητών και ειδικών αποφασίσθει η τοποθέτηση γλάστρας σ'αυτό το μέγεθος των δύων κυβικών περίπου για να λειτουργήσει σαν διαχωριστικό, συνχρονος επιλέκτηκε η συγκεκριμένη μουριά γιατί : μπορούσε να ζήσει για πολλά χρόνια στον συγκεκριμένο χώρο με συνεχή πότισμα, δημιουργούσε σκιά στα αυτοκίνητα, συνχρονος μείωνε την αντανάκλαση του ήλιου και άλλαζε την αισθητική είκόνα του λιμανιού με την δημιουργία συστάδας δένδρων όπως βλέπετε και στην φωτογραφία. Το δε χειμώνα δεν υπήρχε πρόβλημα από τον αέρα. Ολα τα παραπάνω είναι γνωστά στις υπηρεσίες του Λιμενικού Ταμείου, επομένως για οποιαδήποτε βελτίωση ή αναβάθμιση του χώρου, θα έπρεπε να έχει λόγο. Μια και ο Πόρος σήμερα είναι η κύρια πύλη εισόδου του Νομού μας Προτείνω λοιπόν να ασχοληθούν με τα πραγματικά προβλήματα του χώρου (όπως το WC, πίνακες πληροφοριών, μόνιμα στέγαστρα και άλλα πολλά) που μένουν ακόμη να γίνουν. Παναγής Σιμωτάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου