Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΜΑΣ,, ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ


Gerasimos Valsamis Θα ήθελα, επ ευκαιρία να σημειώσω εδώ, κάτι που "περιέργως περνά απαρατήρητο" από τους "συνήθης ύποπτους" επαίοντες της Ιστορίας - Αρχαιολογίας.Στο Πάριο Χρονικό", αναφέρεται ότι: Άλωση Τροίας το 945 π.Δ. και Ομηρος το 943 π.Δ. Σύγχρονος λοιπόν της αλώσεως της Τροίας ο Όμηρος και με την "Οδύσσεια" του, να καταγράφει τα γεγονότα ώς Ιστορικός Χρονογράφος της και όχι ώς "συνθέτης" θρύλων, μύθων κλπ...που μεταφέρθηκαν απο στόμα σε στόμα σαν μια "μυθοπλασία" γεγονότων που "έλαβαν χώρα 450 χρόνια πρίν! Όπως επίσης, την απουσία της κοσμοιστορικής έκρηξης της Σαντορίνης, αιτία για πολλούς ιστορικούς, της καταστροφής του Μινωικού Πολιτισμού! Πραγματικά αξιοπερίεργο. Να υποθέσει κανείς ότι η έκρηξη αυτή έγινε μετά Διόγνητο εποχή; Διότι όμοια παντελή αναφορά σε αυτό το κοσμοιστορικό γεγονός, παρουσιάζεται και στην Οδύσσεια του Ομήρου. Εξ αυτού, επίσης συμπεραίνουμε, ότι και ο Όμηρος ήταν παλαιότερος της εποχής της έκρηξης. Εδώ, να αναφέρουμε, ότι σύμφωνα με την επιστημονική έρευνα είναι παγκοσμίως αποδεκτό, ότι η έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης, με τις κοσμοιστορικές συνέπειές της, έλαβε χώρα το 1450 π.Χ. και η άλωση της Τροίας το 1250 π.Χ. Κάτι δεν πάει καλά με την σειρά και τις καταγεγραμένες αναφορές που έχουμε στα χέρια μας. Για να έλθει σε σειρά με τις καταγραφές (Ομηρος και Πάριο Χρονικό) θα πρέπει, άν όχι να αποδεχτούμε, τουλάχιστον να εξετάσουμε σοβαρά την σειρά: Άλωση της Τροίας πρίν την έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης...κάτι που "εκτοξεύει" την εποχή του Ομήρου της Συμβατικής Χρονολόγησης από τα 450 χρόνια στα 650 χρόνια πίσω. Η με τα στοιχεία που παραθέτω, σύμφωνα με το Πάριο Χρονικό, ο Όμηρος ήταν σύγχρονος της Τροίας και πάντως και τα δύο, πρίν την έκρηξη στη Σαντορίνη.

Και για όσους αγνοούν τι εστί "Πάριο Χρονικό" τα ακόλουθα: "Πάριο Χρονικό"! Έτσι ονομάζονται 3 αρχαίες ελληνικές μαρμάρινες επιγραφές που σήμερα η μια από αυτές βρίσκεται στο μουσείο της Πάρου και οι άλλες δυο στην Οξφόρδη. Λέγεται έτσι, δηλαδή Πάριο χρονικό, επειδή είναι χρονολογίες γραμμένες σε μάρμαρο Πάρου. Είναι χρονικό ανώνυμου συγγραφέως, γραμμένο στην αττική διάλεκτο, όταν ο ΔΙΟΓΝΗΤΟΣ ήταν άρχοντας στην ΑΘΗΝΑ, κατά το πρώτο έτος της 129ης Ολυμπιάδος. Οι ημερομηνίες λοιπόν είναι πρίν Διόγνητον εποχής με την αρχαιοελληνικήν αρίθμηση (όπως: ΧΗΗΓΔΠ =1265 π.Δ.)! Αρχίζει με το έτος 1318 π.Δ.όταν ο Αιγύπτιος Κέκρωψ γίνεται ο 1ος βασιλιάς της Αττικής και από Αττική που λέγονταν πριν την μετονομάζει σε Κεκροπία.Και συνεχίζει ως εξής: Ο ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑΣ βασίλευε στη Λυκώρεια 1310 π.Δ. Ο ΚΡΑΝΑΟΣ βασίλευε στην Αθήνα 1268 π.Δ. Ο ιθαγενής Κραναός γίνεται 2ος βασιλιάς των Αθηνών Ο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ, επί Δευκαλίωνα 1265 π.Δ. Ο ΑΜΦΙΚΤΥΩΝ, γιος του Δευκαλίωνα ενώνει οικισμούς στις Θερμοπύλες, Αμφικτύωνες 1258 π.Δ. Ο Αμφικτύων γίνεται 3ος βασιλιάς των Αθηνών. Ο ΕΛΛΗΝ, γιος Δευκαλίωνα, βασιλεύει στη Φθιώτιδα. Από αυτόν μετά «Έλληνες ονομάστηκαν όσοι προηγουμένως καλούνταν Γραικοί» 1257 π.Δ. Ο ¨Ελλην γίνεται βασιλιάς στη Θεσσαλία. Γιοί τους Έλληνα: Δώρος, Αίολος, Ξούθος (πατέρας του Ίωνα και Αχαιού). Ο ΚΑΔΜΟΣ, έρχεται από Φοινίκη στην Ελλάδα και κτίζει τη Θήβα, 1255 π.Δ. Ο ΔΑΝΑΟΣ φτιάχνει πλοίο και μ’ αυτό έρχεται στην Ελλάδα από Αίγυπτο 1247 π.Δ. Ο Δαναός έρχεται από το Χέμμιν της Αιγύπτου στο Άργος. Ο ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ τελεί τα ΠΡΩΤΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ 1242 π.Δ. Ο Εριχθόνιος γίνεται 4ος βασιλεύς των Αθηνών. Ο ΠΑΝΔΙΩΝ, γίνεται ο 5ος βασιλιάς των Αθηνών, Η ΔΗΜΗΤΡΑ, φέρνει και σπέρνει καρπό στην Ραρία = η Ελευσίνα 1146 π.Δ. Ο ΟΡΦΕΑΣ, ο ποιητής 1135 π.Δ. Φτάνει ο Εύμολπος στην Αττική 1135 π.Δ. Ο Εριχθεύς γίνεται 6ος βασιλιάς των Αθηνών. Ο ΕΥΜΟΛΠΟΣ, καθιερώνει τα Ελευσίνια μυστήρια 1135 π.Δ. Ο ΑΙΓΕΑΣ γίνεται ο 7ος βασιλιάς στην Αθήνα 1031 π.Δ. Γέννηση του Μίνωα βασιλιά της Κρήτης. Ο Αιγέας γίνεται ο 8ος βασιλιάς των Αθηνών. ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ. Ο Πέλοπας έρχεται από Φρυγία στη Ελλάδα. Έκτοτε η Απία ή Άργος ονομάζεται Πελοπόννησος. Ο ΘΗΣΕΑΣ ενώνει 12 συνοικίες, Δημοκρατία στην Αθήνα 987 π.Δ. Ο Θησέας γίνεται 10ος βασιλιάς των Αθηνών. Ο Ατρέας, γιος του Πέλοπα, γίνεται βασιλιάς του Άργους. ΑΛΩΣΗ ΤΡΟΙΑΣ 945 π.Δ. Οι Δωριείς με τους Ηρακλείδες κυριεύουν την Πελοπόννησο. Ο ΗΣΙΟΔΟΣ 670 π.Δ. Ο ΟΜΗΡΟΣ 943 π.Δ. Ο ΦΕΙΔΩΝΑΣ αλλάζει τα σταθμά και κόβει αργυρό νόμισμα 631 π.Δ. Ο Φείδων, ο βασιλιάς του Άργους, ευρετής διαφόρων μέτρων και σταθμών και των αργυρών νομισμάτων 884 π.Δ. Κλπ, κλπ.

ΣΤΟ 

4 σχόλια:

  1. Λοιπόν υπάρχει μια λογική μέχρι κάποιο σημείο, αλλά δε μπορώ να εξηγήσω πως βγάζεις τις χρονολογίες σύμφωνα με το Πάριο πάντα
    Βάζεις την άλωση της Τροίας το ΓΗΗΗΗΔΔΔΔΠ σαν 945 πΔ.
    Την εμφάνιση δε του Ομήρου το ΓΗΔΔΔΔΠΙ σαν 943 π Δ.
    Αυτά τα δύο μεταξύ τους εκ των πραγμάτων έχουν τρείς εκατοντάδες χρόνια διαφορά (το πρώτο έχει τρία {Η (εκατοντάδες)} πάρα πάνω.
    Κάνω λάθος?
    Μήπως πρέπει να ξαναελέγξεις τις χρονολογίες?
    Η Άλωση βγαίνει 1209 πχ
    Και ο Όμηρος το 907 πχ, άμα προσθέσουμε και τα χρόνια του Διόγνητου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε φίλε κάπως έτσι το πιάνω και εγώ αλλά τα κουκιά δε βγαίνουνε και παραμένω στις θέσεις μου.
    Κάποια στιγμή θα το ξαναπιάσω γιατί δεν έχω τώρα χρόνο και βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άρη, ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ η παρατήρησή σου. Πράγματι, αν και επί μήνες το έψαχνα, επειδή στην μαρμάρινη στήλη υπάρχουν σαφέστατες φθορές, είναι ασαφείς και η πραγματική απεικόνιση της "αρίθμησης"...εκ των στοιχείων που προκύπτουν με την συγκριτική μέθοδο της "έκτασης κάλυψης των ...κατεστραμμένων τμημάτων, με αντίστοιχα γράμματα, προκύπτει μια χρονολογία που παραπέμπει στα ΓΗΔΔΔΔΙΙΙ. Επιπρόσθετα και επειδή στον αμέσως προηγούμενο "στοίχο" αναφέρεται η εμφάνιση του ΗΣΙΟΔΟΥ στα ΓΗΓΔΔ...(άγνωστα τα λοιπά γράμματα...) και επειδή οι πλέον επικρατέστερες πηγές θεωρούν "σύγχρονους" και τους δύο ποιητές (ΗΣΙΟΔΟ-ΟΜΗΡΟ), μας "υποχρεώνει" να δεχθούμε αυτό το γεγονός, κάτι που μετακυλά την εμφάνιση του Ομήρου 302 χρόνια μετά την άλωση της Τροίας...Βεβαίως, εξ ίσου σημαντικό παραμένει το γιατί δεν αναφέρεται πουθενά το ΚΟΣΜΟΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ της ΕΚΡΗΞΗΣ του Ηφαιστείου της Σαντορίνης, αφού και στο ΠΑΡΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ, παρότι εξιστορεί χρονολογικά; τα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ γεγονότα, που σαφέστατα είχαν προηγηθεί της εκρήξεως που "ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΤΟΝ ΜΙΝΩΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ (πχ αναφέρει τον Μίνωα στα ΧΗ....-κατεστραμένα τα λοιπά γράμματα, ή ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ ΕΠΙ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΟΣ ΕΤΗ ΧΗΗΓΔΠ, ή ΚΕΚΡΟΨ ΑΘΗΝΩΝ ΕΒΑΣΙΛΕΥΣΕ ΕΤΗ ΧΗΗΗΔΠΙΙΙ...)
    Τα γεγονότα που εξιστορεί ο ανώνυμος "ιστορικός" στο "Πάριο Χρονικό", ξεκινούν με την ΣΗΜΕΙΩΣΗ που αναγράφει ο ίδιος επ αυτών των μαρμάρινων στηλών, ώς εξής: (Αρχαίο κείμενο, οι "αγκύλες" συμπληρώνουν από τα "συμφραζόμενα" τα κατεστραμμένα γράμματα):
    ΟΥ [ΕΞ ΑΝΑΓΡΑΦΩ]Ν ΠΑΝ[ΤΟΙ]ΟΝ [ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΚΟΙ]ΝΩΝ ΑΝΕΓΡΑΨΑ ΤΟΥΣ ΑΝ[ΩΘΕΝ ΧΡΟΝΟΥΣ] ΑΡΞΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΚΕΚΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΥΣΑΝΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΙΩΣ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΕΜ ΠΑΡΩι [ΜΕΝ…]ΥΑΝΑΚΤΟΣ, ΑΘΗΝΗΣΙΝ ΔΕ ΔΙΟΓΝΗΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή