Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

ΛΙΓΟ ΟΜΗΡΙΚΑ ΑΚΟΜΗ



Νικόλαος Καμπάνης Γιατί την έβαλα αυτή τη φωτογραφία . Για να τονίσω καμιά δεκαριά πράγματα... 1ο.Την ομοιότητα της Πατρίδας του Οδυσσέα με αυτήν της Πατρίδας του Ιάσονα. 2ο Μπροστά μας το ΑΡΓΟστόλι, ενώ ΑΡΓΩ λεγόταν το πλοίο που ταξίδεψε ο Ιάσονας. 3ο Βασικοί συνοδοιπόροι του Ιάσονα ήταν ο Λαέρτης και ο Άκαστος βασιλείς περιοχών αυτής της φωτογραφίας.

 4ο Ο Αίνος, βουνό νησιού, έχει μεγαλύτερο υψόμετρο από το Πήλιο, βουνό ηπειρωτικής περιοχής. 5ο Οι πρωταγωνιστές των δύο Επών του Ομήρου, της Ιλιάδας και της Οδύσσειας, είναι αντίστοιχα ο Αχιλλέας και ο Οδυσσέας, οι οποίοι έχουν σχέση με τον Παγασητικό ο Αχιλλέας και με τους Κεφαλλήνες και αυτήν την Ομηρική Ιθάκη, στο βάθος, ο Οδυσσέας. 6ο Τα Προ'ι'στορικά ευρήματα και οι Μυθολογικές περιγραφές μας μεταφέρουν στο απώτερο παρελθόν του Ελληνικού Πολιτισμού και για τις δύο περιοχές αφού, όσον αφορά την περιοχή του Βόλου, εκεί στο Σέσκλο έχουν ανακαλυφθεί οι παλαιότεροι οικισμοί, παράλληλα στην περιοχή εκείνη πρωτοακούστηκε η λέξη ΕΛΛΑΔΑ, ενώ για τους ΚΕΦΑΛΛΗΝΕΣ μελετώνται ήδη οι σχέσεις τους με τους ΜΙΝΩΙΤΕΣ της Κρήτης (και ο αρχαιολόγος Μαρινάτος έλεγε ότι αν ο Πολιτισμός δεν λεγόταν Μυκηνα'ι'κός, σίγουρα θα έπρεπε να ονομαστεί Κεφαλληνιακός). 7ο Ξεχωριστά τώρα, όσον αφορά τη φωτογραφία αυτή και τους στίχους της Οδύσσειας, είναι φανερό ότι ο Όμηρος για αυτή την Ιθάκη μιλάει, προβάλλοντας μάλιστα το γεγονός ότι "ΟΙ ΑΛΛΕΣ", τα άλλα δηλαδή μέρη εδώ γύρω, βλέπουν πρώτα την ανατολή, αφού ο Ήλιος, λόγω Αίνου (που είναι το Ομηρικό βαθύσκιωτο και μεγαλοπρεπές ΝΗΡΙΤΟ) καθυστερεί να φωτίσει "ΑΥΤΗΝ" πχ το Ληξούρι, το Λιβάδι κλπ..... Ποιός όμως θα ήθελε να γράψει άλλες παρατηρήσεις σχετικά με αυτές τις φωτογραφίες; ... Τα σχόλια ευπρόσδεκτα.

1 σχόλιο:

  1. Παρέα στους Αργοναύτες ήταν και ο Αγκαίος βασιλιάς της Σάμης, και ο Κάλαϊς και ο Ζήτης που κυνήγησαν τις Άρπυιες και στο τέλος ζήτησαν βοήθεια από το Δία τον Αινήσιο. Άρα ο Αίνος υπήρχε σαν όνομα την εποχή αυτή, σχεδόν ίδια με τον Οδυσσέα. Υπάρχει πρόβλημα λοιπόν ταυτοποίησης του Αίνου με το βουνό Νήριτο.
    Υπάρχει πρόβλημα και με τις σήμερα ονομαζόμενες Εχινάδες από την αναφορά του Απολλώνιου του Ρόδιου:
    « …. Αύτη (η Άρπυια) κατά την Προποντίδα φεύγουσα μέχρις Εχινάδων ήλθε νήσων, αι νυν απ’ εκείνης Στροφάδες καλούνται· εστράφη γαρ ως ήλθεν επί ταύτας»…

    Η Αργοναυτική μας μπλέκει περισσότερο λοιπόν.
    Το Αργοστόλι σαν ονομασία δε φαίνεται αρχαία.
    Παλιά πριν γίνει κατοικήσιμη λόγω έλους υπήρχε μια περιοχή νοικιασμένη για να αποθηκεύονται τα εμπορεύματα από κάποιον ΄Φασκιόλη που μάλλον το όνομά του έχει ρίζα το Fascio που σημαίνει φορτίο, ή σωρός και κέρδισε πολλά.
    Έγινε «άρκοντας» λοιπόν. Η περιοχή ονομάστηκε του Αργκότο – Φασκιόλη, Αργκοστόλι, Αργοστόλι.
    Αυτό είναι δική μου θεωρία βέβαια, επειδή μου λείπει λίγο το παραμύθι ίσως.
    Εκεί που μπλέκομαι λίγο είναι που εκ Ληξουρίου και Αίνου μας βγαίνει όλη η Κεφαλονιά Ιθάκη?
    Λίγο δύσκολο νομίζω, μας λείπουν νησιά.
    Ρόκκος Σπύρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή