Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ο Γεράσιμος Παγουλάτος με την Ενωμένη Τετράπολη


Αγαπητοί μου συνδημότες, αγαπητές μου συνδημότισσες.
Με την παρούσα επιστολή θέλω να σας γνωστοποιήσω την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις προσεχείς δημοτικές εκλογές με τον συνδυασμό ENΩΜΕΝΗ ΤΕΤΡΑΠΟΛΗ, Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Κεφαλονιάς του υποψήφιου Δημάρχου Αλέκου Καλαφάτη.
Η σημερινή εποχή δεν είναι εύκολη για κανέναν. Κάθε δημότης υφίσταται τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης στην καθημερινή του ζωή.
Είναι βαθιά πίστη μου ότι σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς οφείλουμε όλοι μας, από το μετερίζι του o καθένας, να συνεισφέρουμε στην καλύτερη λειτουργία των θεσμών του Δήμου μας για τη βελτίωση της καθημερινό-τητας όλων και την κοινωνική συνοχή.

Τα ισχυρά όπλα μιας κοινωνίας είναι το Ήθος, η Αξιοπρέπεια, η Εντιμότητα , η Μετριοπάθεια και η Ειλικρίνεια.
Αυτή είναι η αντίληψη που με εκφράζει.
Δηλώνω ξεκάθαρα, ότι για εμένα ενασχόληση με τα τοπικά δρώμενα σημαίνει καταρχήν προάσπιση και προώθηση των συμφερόντων του Τόπου μας, χωρίς ίχνος προσωπικής ιδιοτέλειας.
Η καθαρή στάση και η εμπιστοσύνη του Αλέκου Καλαφάτη απέναντι στο πρόσωπό μου και η σοβαρή και έντιμη στάση του απέναντι στα ζητήματα του Δήμου με ώθησαν σε αυτήν την επιλογή.
Μια επιλογή ευθύνης και σκληρής δουλειάς.
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΑΓΟΥΛΑΤΟΣ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
με τον συνδυασμό
ΕΝΩΜΕΝΗ ΤΕΤΡΑΠΟΛΗ
Υποψ. Δήμαρχος 
ΑΛΕΚΟΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Γεράσιμος Παγουλάτος του Διονυσίου και της Ελπίδας γεννήθηκε το 1954 στις Μηνιές Αργοστολίου, όπου και κατοικεί μέχρι σήμερα.
Αποφοίτησε από το Εξατάξιο Γυμνάσιο Αρρένων Αργοστολίου το 1972.
Από το έτος 1978 εργάστηκε στον Τραπεζικό χώρο και υπηρέτησε στην Αγροτική Τράπεζα
στο κατάστημα Αργοστολίου μέχρι το 2010 και μετά στο Κατάστημα Ληξουρίου της Αγροτικής
και μετέπειτα Τράπεζας Πειραιώς ως Διευθυντής, μέχρι τον Αύγουστο του 2013 που συνταξιοδοτήθηκε.
Είναι μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Αγαπά τον τόπο του και συμμετέχει στα τοπικά και πολιτιστικά δρώμενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου