Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

E K T A K T O ! Τι βρέθηκε στην Άσσο?


A R I  S   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Με πιάσανε τα δύσκολα ορέ πατριώτες γιατί μπορεί να έχω λίγο εκφυλιστεί αλλά από μέσα μου υπάρχει ευκείνη η ανακατωσούρα τση όρεξης για μάχες γιατί από θεός του πολέμου ξεκίνησα και υποσυνείδητα αγαπάω αυτούς που με λατρεύανε και μου κάνανε θυσίες.
Βρέθηκε λοιπόν στη Κεφαλονιά ο ναός μου, υπαίθριος ήτανε, δε ξέρω ακριβώς, αλλά και κάποιο κτίσμα είχε και το ονομάζανε πεδίο του Άρεως, πλατεία του Άρεως δε ξέρω.
 Piazza d΄arini το λέανε πάντως οι Βενετσιάνοι.
Άμα δε το πιστεύετε κοιτάτε τι μου έστειλε ο φίλος μου ο Ασσιώτης ο Ρισσιάνος τσι προάλλες:
(Φωτό 1 επισυναπτόμενη).
Στο κέντρο του κάστρου είναι!!
Τώρα λέει έχει πάρει ένα γκασμά και ψάχνει να μου έβρει το άγαλμα.
Και άμα το έβρει πώς να του ρίξω μπόμπες εγώ?
Ούτε ο Πούτιν να ήτανε δε θα μου την έφερνε έτσι!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου