Τώρα, Παρίσης κερνάει, Γιάννης πίνει
Πάει καιρός που δεν έχουμε ασχοληθεί με τα τοπικά δρώμενα. (Για διάφορους λόγους)
Με την ευκαιρία, που μας δίνει η εορτή της Μεγαλόχαρης, λέμε να επιστρέψουμε στα πάτρια εδάφη. Η φιλοσοφική προσέγγιση της επανάστασης, αναβάλλεται.
(Δεν είναι το κωμικοτραγικό Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, που αποφασίζει για την τύχη ενός "μνημείου", αλλά ο ...εργολάβος).
Τους "ευαίσθητους" προστάτες της τοπικής κληρονομιάς μας, που ανατρίχιασαν από τα λεγόμενα Παρίση, για μονοδρόμηση της γέφυρας, δεν τους είδα να βγάζουν κιχ για το αίσχος της αυθαίρετης και πάντα κλειδωμένης τουαλέτας στα κυκλώπεια (Έργο "Αρχαιολογικό" και ακριβό, όπως μάθαμε. Κάτι μας λέει πως ο μόνος λόγος που φτιάχτηκε, ήταν για να βγουν χρήματα. Πόσο κόστισε; )
Τρεις φορές σε λίγους μήνες , ο κ. Παρίσης έχει σταθεί στο πλευρό του εργολάβου, με έργα και λόγια.
1. Όταν, εμπράκτως υπερασπιζόταν και υιοθετούσε την άποψη Μαρούλη, για την αποχέτευση της Σκάλας και ενέγραφε στους προϋπολογισμούς του Δήμου, χρέος 7.000.000.
2. Mε την αναιτιολόγητη "καθυστέρηση" του δήμου στην αποπληρωμή του "έργου Παρίση", που λέγεται αλιευτικό καταφύγιο Κατελειού, οδηγεί σε οικονομική ασφυξία και πιθανά ολική καταστροφή, τον ανταγωνιστή του ίδιου εργολάβου.
3. Με όσα είπε, τώρα, για τη γέφυρα.
Τέλος.
ΚΚΕ και Κοτσιλίνης είναι μέρος του "εργολαβικού συστήματος", γι' αυτό σιωπούν.
Ε, και; Και η μητέρα Παπακωνσταντίνου έχει ένα αυθαιρετάκι, μέσα σε δάσος. Τι έγινε; Δεν φταίνει αυτοί που έχτισαν, αλλά το δάσος που είχε φυτρώσει αυθαίρετα και ο αιγιαλός που προϋπήρξε σε λάθος μέρος.
Το παιδί - Παπακωνσταντίνου, ήδη, αμάρτησε για τη μητέρα του, και έχει αποφασίσει να κηρύξει αυθαίρετα τα δάση και τις παραλίες και να νομιμοποιήσει τα κτίσματα, πάνω ή μέσα σε αυτά.
Ποιο είναι το πρόβλημα;
Επειδή, ο άνθρωπος θέλει να πολιτευθεί -για το καλό μας και το καλό των τραπεζιτών- βρήκαμε ευκαιρία να τον σπιλώσουμε, για ένα κολόσπιτο, κατά πως έλεγε και ο συχωρεμένος ο Γιαννόπουλος;
Αν δεν υπήρχε αυτός ο λόγος, θα μιλούσατε;
Στη συναυλία, όμως, τρέξατε όλοι. Εμείς βάζουμε υπογραφή και χρησιμοποιούμε είτε στοιχεία, είτε τα λόγια των μεγάλων τοπικών ανδρών, όταν τα χώνουμε. Γι' αυτό είμαστε ανεπάγγελτοι.
Με αυτά που έχεις ψηφίσει, αδυνατούμε να ανταπεξέλθουμε στις φορολογικές, ασφαλιστικές και άλλες υποχρεώσεις μας. Είμαστε όμηροι ενός αυτοκινήτου κι ενός σπιτιού. Και έχεις ψηφίσει για όριο προσωποκράτησης τα 5.000 ευρώ. Βάλε μας από τώρα μέσα, ή να σου στείλουμε να εξωφλήσεις το λογαριασμό, που εσύ δημιούργησες με τη ψήφο σου;
------------------
Πώς σας φαίνεται η επιστροφή μας, στα τοπικά δρώμενα;
Η σιωπή ΕΙΝΑΙ χρυσός, για ορισμένους. Για μας, είναι συνενοχή και ντροπή. Κι ας μας συμβουλεύουν οι φίλοι να σωπάσουμε και τους ευχαριστούμε.
Για το γνήσιο των γραφομένων
Γιάννης Κων. Κρούσος
(για να μη στεναχωριέται η φασιστική κυβέρνηση με την ανωνυμία του διαδικτύου, τρομάρα της)
ΥΓ. Όποιος θέλει να κάψει το σπίτι μας, ας το κάμει πριν το πάρει η τράπεζα. Τους υποσχόμαστε, ακόμα καλύτερη επιστροφή.
(Η τράπεζα μας ενημέρωσε, με δύο(!!) επιστολές, πως συνεχίζει να μελετά το αίτημα μας. Και ευχαριστούμε, επίσης, όσους μας υποστήριξαν σε αυτό. Δεν το έκαμαν, για να δηλώσουμε το όνομα τους δημόσια).
---------------
Και κάτι για την Ημέρα:
Η Μητέρα του Χριστού αποκαλείται Παναγία.
Ο Άνθιμος γιατί αποκαλείται Παναγιότατος;
Γραμματική:
Επίθετο: Παναγία ή Πανάγιος - Παναγιότερος - Παναγιότατος
Ανθιμος: Ο υπερθετικός βαθμός της Παναγίας!
Όταν έχει χαθεί το μέτρο κι αυτό δεν το βλέπουν οι πιστοί, δεν μας φταίνε τα πράγματα, αλλά οι πράξεις μας.
Με την ευκαιρία, που μας δίνει η εορτή της Μεγαλόχαρης, λέμε να επιστρέψουμε στα πάτρια εδάφη. Η φιλοσοφική προσέγγιση της επανάστασης, αναβάλλεται.
- Όποιος νόμισε πως έχει επιτύχει τη σιωπή μας, κάνει ένα μικρό λάθος και θα το καταλάβει αμέσως.
(Δεν είναι το κωμικοτραγικό Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, που αποφασίζει για την τύχη ενός "μνημείου", αλλά ο ...εργολάβος).
Τους "ευαίσθητους" προστάτες της τοπικής κληρονομιάς μας, που ανατρίχιασαν από τα λεγόμενα Παρίση, για μονοδρόμηση της γέφυρας, δεν τους είδα να βγάζουν κιχ για το αίσχος της αυθαίρετης και πάντα κλειδωμένης τουαλέτας στα κυκλώπεια (Έργο "Αρχαιολογικό" και ακριβό, όπως μάθαμε. Κάτι μας λέει πως ο μόνος λόγος που φτιάχτηκε, ήταν για να βγουν χρήματα. Πόσο κόστισε; )
- Η τοπική πολιτική σκηνή δεν είναι τίποτα περισσότερο από εντολοδόχοι επιχειρηματιών και υμνητές των μεγάλων ικανοτήτων τους να κάνουν θαύματα και τις γέφυρες μονόδρομους.
Τρεις φορές σε λίγους μήνες , ο κ. Παρίσης έχει σταθεί στο πλευρό του εργολάβου, με έργα και λόγια.
1. Όταν, εμπράκτως υπερασπιζόταν και υιοθετούσε την άποψη Μαρούλη, για την αποχέτευση της Σκάλας και ενέγραφε στους προϋπολογισμούς του Δήμου, χρέος 7.000.000.
2. Mε την αναιτιολόγητη "καθυστέρηση" του δήμου στην αποπληρωμή του "έργου Παρίση", που λέγεται αλιευτικό καταφύγιο Κατελειού, οδηγεί σε οικονομική ασφυξία και πιθανά ολική καταστροφή, τον ανταγωνιστή του ίδιου εργολάβου.
3. Με όσα είπε, τώρα, για τη γέφυρα.
Τέλος.
ΚΚΕ και Κοτσιλίνης είναι μέρος του "εργολαβικού συστήματος", γι' αυτό σιωπούν.
- Βίλλα Παύλου Παπαδάτου
Ε, και; Και η μητέρα Παπακωνσταντίνου έχει ένα αυθαιρετάκι, μέσα σε δάσος. Τι έγινε; Δεν φταίνει αυτοί που έχτισαν, αλλά το δάσος που είχε φυτρώσει αυθαίρετα και ο αιγιαλός που προϋπήρξε σε λάθος μέρος.
Το παιδί - Παπακωνσταντίνου, ήδη, αμάρτησε για τη μητέρα του, και έχει αποφασίσει να κηρύξει αυθαίρετα τα δάση και τις παραλίες και να νομιμοποιήσει τα κτίσματα, πάνω ή μέσα σε αυτά.
Ποιο είναι το πρόβλημα;
Επειδή, ο άνθρωπος θέλει να πολιτευθεί -για το καλό μας και το καλό των τραπεζιτών- βρήκαμε ευκαιρία να τον σπιλώσουμε, για ένα κολόσπιτο, κατά πως έλεγε και ο συχωρεμένος ο Γιαννόπουλος;
Αν δεν υπήρχε αυτός ο λόγος, θα μιλούσατε;
Στη συναυλία, όμως, τρέξατε όλοι. Εμείς βάζουμε υπογραφή και χρησιμοποιούμε είτε στοιχεία, είτε τα λόγια των μεγάλων τοπικών ανδρών, όταν τα χώνουμε. Γι' αυτό είμαστε ανεπάγγελτοι.
- Για την αυθαιρεσία που λέγεται Καταβόθρες και αποτελεί φυσικό μνημείο, γιατί δε μίλησε και δε μιλά κανείς;
- Για την αυθαιρεσία στα Κυκλώπεια;
- Για τους "εθελοντές" στα σπήλαια, γιατί δε μιλάτε; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ - ΕΛΕΓΚΤΕΣ; Δεν σκοπεύουμε να ζητήσουμε χρήματα, από "μαύρα ταμεία". Είμαστε γνήσιοι εθελοντές. ¨Ελεγχο θέλουμε να κάνουμε, να βοηθήσουμε το δήμο και τους δημότες. ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;
- Στην ιδιοκτησία των "Τουριστικών Ακινήτων" στο Μακρύ Γιαλό, δεν υπάρχει καμία αυθαιρεσία; (στους υπόλοιπους τίτλους - θέματα, ξεχάσαμε να δώσουμε έμφαση. Σε αυτό το ερώτημα, κάτι μας "ξέφυγε".)
- Είδαμε υπογραφές, πολλές υπογραφές, κάτω από κείμενα στήριξης σημαντικών προσωπικοτήτων, που έχουν τη φιλοδοξία να απελευθερώσουν το επιμελητήριο από την πολιτικοεπιχειρηματική διαπλοκή.
- ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ, αγαπητέ Σπύρο Μοσχόπουλε.
Με αυτά που έχεις ψηφίσει, αδυνατούμε να ανταπεξέλθουμε στις φορολογικές, ασφαλιστικές και άλλες υποχρεώσεις μας. Είμαστε όμηροι ενός αυτοκινήτου κι ενός σπιτιού. Και έχεις ψηφίσει για όριο προσωποκράτησης τα 5.000 ευρώ. Βάλε μας από τώρα μέσα, ή να σου στείλουμε να εξωφλήσεις το λογαριασμό, που εσύ δημιούργησες με τη ψήφο σου;
------------------
Πώς σας φαίνεται η επιστροφή μας, στα τοπικά δρώμενα;
Η σιωπή ΕΙΝΑΙ χρυσός, για ορισμένους. Για μας, είναι συνενοχή και ντροπή. Κι ας μας συμβουλεύουν οι φίλοι να σωπάσουμε και τους ευχαριστούμε.
Για το γνήσιο των γραφομένων
Γιάννης Κων. Κρούσος
(για να μη στεναχωριέται η φασιστική κυβέρνηση με την ανωνυμία του διαδικτύου, τρομάρα της)
ΥΓ. Όποιος θέλει να κάψει το σπίτι μας, ας το κάμει πριν το πάρει η τράπεζα. Τους υποσχόμαστε, ακόμα καλύτερη επιστροφή.
(Η τράπεζα μας ενημέρωσε, με δύο(!!) επιστολές, πως συνεχίζει να μελετά το αίτημα μας. Και ευχαριστούμε, επίσης, όσους μας υποστήριξαν σε αυτό. Δεν το έκαμαν, για να δηλώσουμε το όνομα τους δημόσια).
---------------
Και κάτι για την Ημέρα:
Η Μητέρα του Χριστού αποκαλείται Παναγία.
Ο Άνθιμος γιατί αποκαλείται Παναγιότατος;
Γραμματική:
Επίθετο: Παναγία ή Πανάγιος - Παναγιότερος - Παναγιότατος
Ανθιμος: Ο υπερθετικός βαθμός της Παναγίας!
Όταν έχει χαθεί το μέτρο κι αυτό δεν το βλέπουν οι πιστοί, δεν μας φταίνε τα πράγματα, αλλά οι πράξεις μας.
http://vlahatasamis.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου