Με αφορμή τις εικόνες που ανάρτησε το porosnews από το ποτάμι στο Μοναστηράκι, θέλουμε να επισημάνουμε ένα θέμα σε περίπτωση ανάδειξης της περιοχής μέσω πεζοπορικής διαδρομής.
Δυστυχώς η έλλειψη καλλιεργειών σε όλη την περιοχή και σε πολλά χωράφια δίπλα στα ποτάμια που τροφοδοτούν το Βόχινα, έχουν ευνοήσει την ανάπτυξη του κισσού στα πλατάνια. Ιδιαίτερα στη διαδρομή προς Κατάραχο είναι έντονο το πρόβλημα.
Δυστυχώς η έλλειψη καλλιεργειών σε όλη την περιοχή και σε πολλά χωράφια δίπλα στα ποτάμια που τροφοδοτούν το Βόχινα, έχουν ευνοήσει την ανάπτυξη του κισσού στα πλατάνια. Ιδιαίτερα στη διαδρομή προς Κατάραχο είναι έντονο το πρόβλημα.
Ο κισσός μπορεί αισθητικά να είναι όμορφος, όμως στην πραγματικότητα είναι ένα παράσιτο-ζιζάνιο που σκοτώνει αργά τα δέντρα και πρέπει να εξοντώνεται. Έτσι θεωρείται από την επιστήμη, διαβάστε ένα σχετικό άρθρο.
Αρχίζουν να έρχονται ειδήσεις από το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
Μάλλον στη γραμμή του Πόρου θα μπει το πλοίο.
Στόχος να κάνει το Πόρος-Κυλλήνη σε περίπου 1 ώρα και 10 λεπτά!
Χρόνος-ρεκόρ για τη γραμμή αν το καταφέρει το νέο πλοίο που μπορεί να φτάσει τους 21 κόμβους.
Έστω σε συνθήκες μεγάλης κρίσης, το λιμάνι του Πόρου αργά αλλά σταθερά αναβαθμίζει τον κρίσιμο συγκοινωνιακό του ρόλο στο νότιο Ιόνιο. Πρέπει αυτό να το αξιοποιήσει η τοπική κοινωνία σε αναπτυξιακό επίπεδο. Όπως σας έχουμε υποσχεθεί θα κάνουμε ειδικές αναρτήσεις για τις θαλάσσιες και οδικές μεταφορές στο νότιο Ιόνιο.
Έστω σε συνθήκες μεγάλης κρίσης, το λιμάνι του Πόρου αργά αλλά σταθερά αναβαθμίζει τον κρίσιμο συγκοινωνιακό του ρόλο στο νότιο Ιόνιο. Πρέπει αυτό να το αξιοποιήσει η τοπική κοινωνία σε αναπτυξιακό επίπεδο. Όπως σας έχουμε υποσχεθεί θα κάνουμε ειδικές αναρτήσεις για τις θαλάσσιες και οδικές μεταφορές στο νότιο Ιόνιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου