Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΖΑΚΥΝΘΟΣ,, ΠΑΡΕΙΤΣΑ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ

Επιμένει ο Στρίντζης για τη γραμμή Κυλλήνη-Ζάκυνθος

Επιμένει ο Στρίντζης για τη γραμμή Κυλλήνη-Ζάκυνθος
Άρθρο της εφημερίδας «Ημέρα στη Ζάκυνθος » σχετικά με την εταιρία "Strintzis Lnies" και το ενδιαφέρον της για την γραμμή Ζάκυνθος – Κυλλήνη.
Η εφημερίδα αναφέρει τα εξής.   ΠΗΓΗ  ΙΝΚΕΦΑΛΟΝΙΑ!!


Αστραπιαία επίσκεψη στη Ζάκυνθο πραγματοποίησε χθες ο κ. Αντώνης Στρίντζης, ο οποίος λειτουργεί ως εκπρόσωπος της εταιρίας "Strintzis Lines" ιδιοκτήτριας του πλοίου «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ» και έχει εκφράσει το ενδιαφέρον της, να δρομολογηθεί στη γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης.

Ο κ. Στρίντζης ήρθε στο νησί μας συνοδευόμενος από τον καπετάνιο του πλοίου και τον πράκτορά του στην Κυλλήνη για να επιθεωρήσουν τις λιμενικές εγκαταστάσεις και παράλληλα να προτείνει συνεργασία πρακτόρευσης στη Ζάκυνθο στον επί χρόνια επαγγελματία συμπατριώτη μας κ. Κων/νο Χιώνη.
Συναντήθηκε με τον Λιμενάρχη, Νίκο Κοκάλα, με κάποιους πράκτορες, ενώ οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι αναζήτησε στην παραλιακή οδό κατάλληλο κτήριο για να στεγάσει τα γραφεία της εταιρείας του.
Τι είχε γίνει...
Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), την τελευταία φορά είχε συνεδριάσει στη Νάξο.
Τότε, δεν συζήτησε το αίτημα για ετήσια δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ», της εταιρείας Στρίντζης, στη γραμμή Κυλλήνη-Ζάκυνθος με 4 δρομολόγια ημερησίως αρχής γενομένης από τις 14 Ιουνίου και παρέπεμψε το θέμα σε επόμενη συνεδρίασή του, που θα γίνει την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου.
Υπουργική απόφαση;;;
Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει πιθανότητα, όταν επιστρέψει στη χώρα μας ο Υπουργός Ναυτιλίας, κ. Μουσουρούλης, να εγκρίνει τα δρομολόγια με Υπουργική Απόφαση, πολύ πριν συνεδριάσει το ΣΑΣ.
Εξάλλου, κάτι αντίστοιχο είχε γίνει στην Κεφαλονιά με το «Kefalonian Lines». Ο κ. Στρίντζης έχει κάνει κάποιες πολιτικές επαφές και έχει ενημερώσει τους αρμοδίους για τις προθέσεις του.
Η δρομολόγηση ενός πλοίου, ακόμη και σε περιόδους κρίσης ή εκσυγχρονισμού ενός λαού, εκτός από επιχειρηματική κίνηση εξακολουθεί (δυστυχώς) να έχει και πολιτικές προεκτάσεις. Είναι εμφανείς και γνωστές στην εφημερίδα μας οι έντονες πολιτικές πιέσεις (κάποιοι πιέζουν πολιτικά να δρομολογηθεί και κάποιοι άλλοι να μην δρομολογηθεί).
Μια κυβέρνηση, εμπλέκεται με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο στο συγκεκριμένο θέμα, αφού οποιαδήποτε απόφαση κι αν πάρει, αυτή επηρεάζει άμεσα τις τοπικές κοινωνίες (θετικά ή αρνητικά).
Και επειδή ζούμε στη Ζάκυνθο, αποτελεί κοινή παραδοχή πως όλα αυτά τα χρόνια το Υπουργείο Ναυτιλίας όχι μόνο δεν έκανε κάτι για να λάβει σοβαρά υπ" όψιν του – ως οφείλει – την απαιτούμενη κοινωνική διαβούλευση με φορείς, αλλά αντίθετα αγνοούσε πλήρως – με τις αποφάσεις του – τις όποιες ανάγκες και λύσεις. Μένει να δούμε τι θα πράξει (ή ποιός θα νικήσει) στην παρούσα φάση.
Οι αντιδράσεις...
Η Κοινοπραξία των Ζακυνθινών πλοίων, βάζει ένα ισχυρό ερώτημα:
Γιατί τώρα; Οι συμπατριώτες πλοιοκτήτες, βάζουν στο τραπέζι το επιχείρημα τους, αν θα πρέπει το υπουργείο να εγκρίνει δρομολόγια σε μια εταιρία που επιχειρεί να "φάει το φιλέτο", εν μέσω καλοκαιρινής σεζόν. Είναι πολύ σοβαρός ο προβληματισμός και το ερώτημα, για το τι θα πράξει η νέα εταιρία τους χειμερινούς δύσκολους μήνες; Θα μείνει εδώ και θα εξυπηρετήσει τους λιγότερους επιβάτες ή θα μας αποχαιρετίσει με το χρήμα στην τσέπη;
Θα σκεφτεί ο οποιοσδήποτε μικρός ή μεγάλος επιχειρηματίας: Το κράτος και οι υπηρεσίες ενδιαφέρονται αν εγώ επιζήσω, αν εποχιακά με διαλύσει ο ανταγωνισμός, αν καταστραφώ ή αν θα έχω δουλειά το χειμώνα;
Θα έχει απόλυτο δίκιο, πλην όμως εδώ μιλάμε για ένα κοινωνικό αγαθό, το οποίο, πρωτίστως πρέπει να στηρίξουμε όλοι μας για να υπάρχει. Και εκείνοι που το προσφέρουν, πρέπει να σκεφτούν εκείνους που το στηρίζουν. Η υπόθεση είναι απόλυτα διαδραστική.
Οι απαντήσεις Στρίντζη:
Η εφημερίδα μας έθεσε στον κεφαλλονίτη πλοιοκτήτη δύο ερωτήματα, παίρνοντας τις σχετικές απαντήσεις:
κ. Στρίντζη, γιατί επιλέξατε τη Ζάκυνθο και δεν πήγατε εκεί που ήσασταν τόσα χρόνια, στη γραμμή Πόρος Κεφαλλονιάς – Κυλλήνη;
Η απάντηση του πλοιοκτήτη ήταν αυτονόητη. Μας είπε, ότι στην γραμμή του Πόρου, σήμερα το μήνα Ιούνιο τα καθημερινά δρομολόγια της Ζακυνθινής κοινοπραξίας είναι τρία (3) και επιπρόσθετα έρχονται και άλλα τρία (3) του πλοίου "νήσος Κεφαλονιά", σύνολο έξι (6) δρομολόγια. Στη Ζάκυνθο, από την κοινοπραξία, φέτος αυτή την περίοδο είναι πέντε (5).
Η γραμμή της Ζακύνθου είναι πολλαπλάσιας κίνησης από την Κεφαλονιά.

Ανέφερε ακόμη ότι, στη γραμμή Ζακύνθου οι τιμές είναι σε υψηλά επίπεδα χωρίς καμία έκπτωση, σε αντίθεση με την Κεφαλονιά. Ο χρόνος για 17 ναυτικά μίλια δεν πρέπει να περνάει τη μία ώρα, λόγω μηχανών ή οικονομίας καυσίμων κατά περίπτωση.

Είναι απλή λογική να υπάρχει επιχειρηματικός χώρος και σημαντικό ενδιαφέρον στη Ζάκυνθο. Ο Πόρος έχει καλυφθεί πλήρως.
κ. Στρίντζη έρχεστε στη Ζάκυνθο μέσα στο καλοκαίρι, το χειμώνα τι θα πράξετε; Θα μείνετε στη γραμμή;
Ο πλοιοκτήτης ανέφερε ότι έχει ζητήσει τέσσερα δρομολόγια ημερησίως για το καλοκαίρι. Στην καρδιά του δύσκολου χειμώνα, με τη λογική χαμηλής κίνησης, τα δρομολόγια δεν θα γίνουν ποτέ λιγότερα από δύο. Τέλος δεν άφησε έξω από μελλοντικά σχέδια, το "γωνιακό σύστημα" με πλοκή ημερήσιων δρομολογίων: Ζάκυνθος – Πάτρα – Ζάκυνθος Κυλλήνη.
Η θέση μας
Ο νησιωτικός λαός λέει:
 Όσα περισσότερα καράβια υπάρχουν σε ένα νησί, τόσο καλύτερα για τους πολίτες.
 Οι τιμές να είναι χαμηλότερες, τα δρομολόγια περισσότερα και να υπάρχουν σύγχρονες σκέψεις και ιδέες μετακίνησης και μεταφοράς.
 Η ανάπτυξη έχει άμεση εξάρτηση από τις συγκοινωνίες. Όταν ο προορισμός είναι τουριστικός, όπως η Ζάκυνθος, τότε οι απαιτούμενες συνθήκες είναι απαραίτητες.
Η κοινοπραξία εκφράζεται με δύο απόψεις: Της συντηρητικής γερασμένης πλέον "πλειοψηφίας" που εξακολουθεί να λειτουργεί στη βάση παρέμβασης σε πολιτικούς, διοικητικούς, ναυάρχους και αρχηγούς, για να γίνει άλλη μια φορά η δουλειά... μας, και της μειοψηφίας νέων ιδεών με βάση τους νόμους μιας σύγχρονης εποχής που απαιτεί διαφορετικό τρόπο προσέγγισης πρώτα του πελάτη – επιβάτη.

Εμείς έχουμε ταχθεί ξεκάθαρα υπέρ της δεύτερης.
Κάποιοι πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, που με κάθετα λάθος επιλογές, άφησαν την πόρτα ανοιχτή και πάει να μπει "ξένο πλοίο" στη γραμμή. Δεν φταίει ο επιβάτης, ούτε ο δημοσιογράφος.

Ως μέλη μια νησιωτικής κοινωνίας, είναι απόλυτα ξεκάθαρο ότι είμαστε υπέρ των ντόπιων συμφερόντων, υπέρ μιας δυνατής επιχειρηματικής κοινής βάσης πλοιοκτητών που να εξυπηρετεί τη Ζάκυνθο και την Κεφαλλονιά, χειμώνα – καλοκαίρι. Υπέρ, σύγχρονων και ασφαλών πλοίων. Υπέρ, των στόχων επέκτασης και υγιούς οικονομικής πορείας. Υπέρ, της διατήρησης και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας.

Όμως, είμαστε και υπέρ της ισχύος εν τη ενώσει, μιας σύγχρονης πολιτικής στην πώληση του συγκοινωνιακού προϊόντος, της στήριξης της τοπικής οικονομίας, των σωστών και εξυπηρετικών δρομολογίων, της προσέλκυσης καλοκαιρινών τουριστών στη Ζάκυνθο και όχι στην Κεφαλονιά (που σήμερα λειτουργεί ανταγωνιστικά σε βάρος μας, γιατί έχει φοβερές εκπτώσεις) της κοινωνικής αλληλεγγύης και της επεκτατικής πολιτικής για αύξηση πελατών και ουδέποτε σε μείωση, συρρίκνωση ή αποτροπή ταξιδιών λόγω κόστους. Τέλος, θεωρούμε ότι μια επιχείρηση και ένα ντόπιο προϊόν για να είναι δυνατά και να λειτουργούν "αποκλειστικά", πρέπει, πρώτα απ" όλα να χτίζουν την αμοιβαία εμπιστοσύνη με έναν "ευχαριστημένο" πελάτη – συμπατριώτη – συνοδοιπόρο.

Έτσι τα πλοία μας ποτέ δεν θα φοβηθούν την έλευση, ξένων προϊόντων και ξένων ανταγωνιστών...
Σε αυτή τη βάση συμφωνούμε απόλυτα, ακόμη και αν πρόκειται για μονοπώλιο!
Σημ. Θα δεχτούμε με χαρά, να δημοσιεύσουμε, την όποια άποψη για το παραπάνω θέμα, προκαλώντας έναν υγιή τοπικό διάλογο. Περιμένουμε στο email: imerazak@otenet.gr ή στα γραφεία της εφημερίδας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου