Γνωρίζοντας την αεροπορική τεχνολογία επισημαίνω τα εξής . Οι κατασκευάστριες εταιρείες συνεχώς
βελτιώνουν την δομή, και λειτουργία των μηχανικών, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών
συστημάτων στα α/φοι. .Ένας άλλος παράγοντας είναι ο άνθρωπος είτε είναι πιλότος
η εργάζόμενος στο έδαφος. Αυτοί μπορούν να μειώσουν τα λάθη τους με συνεχή
εκπαίδευση, και με προστασία από τα ίδια τα συστήματα εδάφους και αε /φων. Άρα
όλα μαζί έχουν σαν αποτέλεσμα την ασφάλεια των πτήσεων.
Όλα αυτά που μας φαίνονται τέλεια έχουν ευάλωτα σημεία .
Σε κάθε αεροπορικό συμβάν είναι ένα τα αίτια πολλά το ίδιο και σε αυτό .
Μπορεί να υπάρχει βλάβη, ανθρώπινο λάθος , και λάθος σημείο
πτήσης. Άρα πολλές αιτίες Ακούγοντας η διαβάζοντας τις διάφορες εικασίες πάντοτε
υπάρχουν ερωτηματικά και ποιο πολλά του ενός . Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα διότι δεν
γνωρίζει κανένας τίποτα. Τα καύσιμα πού μπαίνουν στις δεξαμενές αναλογούν βάση του
δρομολογίου άρα θα έπρεπε να γνωρίζουμε την ποσότητα καυσίμου ώστε να γνωρίζουμε
τα ΚΜ που θα μπορούσε να διανύσει (άρα τις ώρες πτήσης) .Κανίς έως τώρα δεν έχει θέση
αυτό όλοι αναφέρονται στο fuel capacity 117000 lb έως 17700lb ανάλογα του τύπου και
πόσα km μπορεί να διανύσει ένα 777-200 7000km η 777-200ER Ο συγκεκριμένος τύπος
α/φους το max t off weight 247000kg και το max landing weight201000kg ; έχουν μικρή
διαφορά 46000kg
Χ Αννινος Συν/χος Μηχανικός α/φων ΟΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου