Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Ο ΜΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ,ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ!


 · 


O Aλέκος Καλαφάτης με τους νέους στα σκαλάκια του Δικαστηριου
KAI  ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ   ΑΠΟ  KEFALONIANΕWS
Συζήτηση με τη νεολαία ….τόλμησε ο Αλέκος Καλαφάτης και τα κατάφερε κατά κάποιο τρόπο, αν εξαιρέσουμε μια μικρή απόσταση που κράτησαν όλοι από την πραγματικότητα.
Η πρώτη ομιλία του θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν ένα μικρό σεμινάριο για την πολιτική, ανατρέχοντας ωστόσο σε άλλες εποχές, όταν πράγματι όπως είπε, ήταν τιμή να συμμετέχεις στα πολιτικά δρώμενα, ενώ σήμερα χλευάζεσαι, υποτίμηση της πολιτικής στο τετράγωνο.
Ρωτήθηκε ο Αλέκος Καλαφάτης όταν ήταν βουλευτής, υφυπουργός, δήμαρχος αλλά ρωτήθηκε και για το μνημόνιο. Είπε χαρακτηριστικά «όταν έσκαγαν τα σκάνδαλα εγώ κοιμόμουν ήσυχος, κι αυτό μου δίνει την ηθική κατοχύρωση να μιλάω σε πάρα πολύ δύσκολο πολιτικό κλίμα και να μιλάω ανοικτά, να κυκλοφορώ στους δρόμους της πόλης μου, να μιλάω με τους φίλους μου, με τους αντιπάλους μου, γιατί έχω τη συνείδηση μου καθαρή». Ωστόσο για το μνημόνιο δεν είπε τίποτα. Εξάλλου χρησιμοποίησε ένα δικό του τρόπο να αντιπαραθέτει το παλιό με το καινούργιο, ατυχής έμπνευση.
Δεν μείναμε μέχρι τέλος. Ωστόσο δεν θα τολμήσουμε να κριτικάρουμε τις απόψεις των νεολαίων που μίλησαν. Απλώς γιατί είναι νέοι και ο νέος βρίσκεται από τη φύση του εκτός πραγματικότητας πολλές φορές..
Θα λέγαμε ότι ήταν σωστή η πρωτοβουλία αυτή, από τους νεολαίους, μιας και όπως είπαν αυτοί προκάλεσαν τη συζήτηση μαζί του.
Θα έχετε την ευκαιρία να πάρετε γεύση της πολύ ενδιαφέρουσας αυτής συγκέντρωσης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου