Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

ευχαριστίες της Σμαράγδας Σαρδέλη


Eνα μεγάλο Ευχαριστώ σε όλους τους Θιακούς και τις Θιακές για τη στήριξή τους στην τελευταία εκλογική αναμέτρηση της Κυριακής 18ης Μαϊου.
Είναι πραγματικά συγκινητικό για μένα προσωπικά- όταν όλοι εσείς -εκτιμώντας τον αγώνα μου για την Ιθάκη, κατά την τελευταία μου θητεία, δινοντάς μου -ΞΑΝΑ- την πρωτειά στην Ιθάκη , με θέσατε να εκπροσωπήσω ξανά το νησί μας στο Περιφερειακό Συμβούλιο των Ιονίων Νήσων.
Με ικανοποιεί το γεγονός ότι αναγνωρίσατε τον αξιοπρεπή προεκλογικό μου αγώνα συνυφασμένο με σκοπό και όραμα για μια Ιθάκη καλύτερη!
Σας προσκαλώ και την επόμενη Κυριακή 25ης Μαϊου να δώσετε στο Συνδιασμό "Νέα Ιόνιος Πολιτεία" και στον Περιφερειάρχη κ. Σπυρίδωνα Σπύρου την ανανέωση της εμπιστοσύνης σας για να συνεχίσουμε τον αγώνα για την Ιθάκη και τα νησιά μας με Συνέπεια και Υπευθυνότητα . Και σ'αυτό τον αγώνα σας θέλω ΟΛΟΥΣ δίπλα μου!!!
Δώστε μας ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ, να συνεχίσουμε με -ΔΥΝΑΜΙΚΑ , αλλά με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και ΣΕΒΑΣΜΟ σε εσάς αλλά και στην Ομηρική μας Ιθάκη.
· 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου