Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Μίλησε ένα λεπτό περίπου και έκανε ολόκληρη την Ελλάδα να μιλάει για εκείνη...

EΣΤΑΛΗ ΑΠΟ  ΟΡΦΕΑ ΤΖΑΝΕΤΟΠΟΥΛΟ

http://aneksigita-fainomena.blogspot.gr/2012/04/blog-post_2578.html

http://aneksigita-fainomena.blogspot.gr/2012/04/blog-post_2578.html



Το "εθνικιστικό" βίντεο -μανιφέστο που ανέβασε η ηθοποιός Κατερίνα Μουτσάτσου πριν λίγες ημέρες στο διαδίκτυο, από το μακρινό Λος Άντζελες, αρκούσε για να κάνει τον κυβερνοχώρο να πάρει φωτιά. Εκατομμύρια χτυπήματα με αντιφατικές αντιδράσεις και σχόλια: Πρόκειται για θετική προβολή των ελληνικών ιδεωδών ή απλώς για μια κακή αντιγραφή ενός Καναδικού σποτ που διαφημίζει προϊόν και μάλιστα μπύρα;

Ένα βίντεο που γύριζε επί τέσσερις ώρες σε στούντιο του Λος Άντζελες όπου μένει μόνιμα τα τελευταία χρόνια, πυροδότησε αντιδράσεις. Με μουσική υπόκρουση τον Εθνικό Ύμνο, φόντο την ελληνική σημαία και εικόνες από την Ελλάδα -όπως ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Παρθενώνας- η μικροκαμωμένη Ελληνίδα ηθοποιός εμφανίζεται μπροστά σε ένα μικρόφωνο μιλώντας - κατ' άλλους με στόμφο , κατ΄άλλους με πάθος- για τους Έλληνες.

«Η χώρα μου είναι δημοκρατική, εξάλλου αυτή εμπνεύστηκε τη δημοκρατία. Μιλάω ελληνικά και άλλες πέντε γλώσσες. Οι περισσότεροι στη χώρα μου μιλούν πολλές ξένες γλώσσες. Θα μπορούσα να "ράψω" τη σημαία της στο σακίδιό μου αλλά η κληρονομιά της δεν έχει γεωγραφικά όρια. Όλος ο κόσμος εμπνεύστηκε από αυτή τα ιδανικά του. Κι αν οφείλω σε κάποιους χρήματα σήμερα -και δεν είμαι η μόνη που οφείλει- είναι επειδή εγώ εμπνεύστηκα την ιδέα της ελεύθερης αγοράς. Και αν με κρίνεις σήμερα, είναι επειδή εγώ εμπνεύστηκα την ιδέα της κριτικής. Πιστεύω στην ελευθερία και αν χρειαστεί, θα διαδηλώσω. Με αποκαλείτε Greek αλλά είμαι Ελληνίδα. ΟΧΙ Greek, ΕΛΛΗΝΙΔΑ. Το όνομά μου είναι Κατερίνα... Και είμαι Ελληνίδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου