Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

ΘΙΑΚΕΣ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΑΠΟ TO iloveithaki

ντοπιολαλιά- θιακές παροιμίες,14/11

http://www.iloveithaki.gr

Είκοσι χρόνια ξενητιά, σαράντα λίρες χρέος
(συνέχεια-από το βιβλίο του Στ.Βεντούρα  &  Κ.Παϊζη)
-Εγώ έβαλα το σκύλο μου κι ο σκύλος την ουρά του.
--Εγώ χασα τα μάτια μου , τ΄αφρίδια τι τα θέλω ;
-Είκοσι χρόνια ξενητιά, σαράντα λίρες χρέος.
-Ειν΄το μυαλό του αϊπάν΄απ΄τη σκούφια του.
-Ειν΄άνθρωποι για τσεκίνια (χρήματα)κι ειν΄άνθρωποι για καντίνια.
-Είναι λίγο το ψωμί κι είναι μεγάλη η μέρα.
-Είναι στα πανιά (έτοιμος να φύγει).
-΄Εκαμα και ηγούμενος, έκαμα και κελάρης.
-Εκεί που γκιάζει το πουκάμισο, δεν γκιάζει το γιλέκο.
-Εκεί που είσαι ήμουνα και δω που είμαι θάρτεις.
 -Εκεί που μα χρωστάανε μα πήραν και τ΄αμπέλι
-Εκεί που πρεπε δε βολεί κι΄όπου βολεί δεν πρέπει.
-΄Εμαθε γυμνός και ντρέπεται ντυμένος.
-Εμείς ψωμί δεν έχουμε και θέλουμε στολίδια.
-΄Εμπα πλέτζος έμπα πλέρος=έμπα εγγυητής και έβγα πληρωτής.
-Εμπάτε σκύλοι αλέστε κι αλεστικά μη δώστε.
-΄Ένα χορό χορεύουμε κι ένα τραγούδι λέμε.
-Ενιπενιάρηζε ο σκύλος υης σκύλας λαγούς με πετραχήλια, ώσπου να τη φέρει αλάϊ.
-΄Επαρέ με όταν μ΄εύρης , για να μ΄έχεις όταν με θέλεις.
-΄Επες΄ ο λύκος στο κοπάδι κι αγλοιά που τόχει ένα.
-Επήγε για μαμή  κι έκατσε για λεχώνα.
΄Εσμιξε ο βαρυόμοιρος την βαρυοκακομοίρα.
-΄Εφθασε ο τέταρδος, έφηε ο βδόμαδος.
--΄Εχει κάστρο τρίγυρο , γενιά και γυρολόϊ.
-΄Εχουν  τ΄αντρόγυνα χολή, έχουν  τ΄ αδέρφια αμάχη.
-΄Εχω κι εγώ πανί στο φράχτη (μικρή προστασία).
-Εψόφησε το βόδι μας και πάει κι η σεμπριά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου