Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Ο ΠΑΠΑΣ Η ΠΑΠΑΔΙΑ ΚΑΙ Ο....ΚΕΡΑΤΑΣ !!!



- Φίλε μου, αδερφέ μου, θέλω μόνο μια χάρη από σένα.
- Τί θες να κάνω;
 

- Θέλω να πας στον παπά και να τον καθυστερήσεις να πάει στο σπίτι του.
 
- Γιατί ρε φίλε; Τί τρέχει;
 
- Να, ξέρεις... Έχω σχέση με την παπαδιά και σκέφτηκα μήπως μπορείς να με βοηθήσεις.
 
- Εγώ τέτοια πράγματα δε κάνω και να μου κάνεις τη χάρη!
 
Με τα πολλά όμως, ο φίλος πείθεται και πάει στην εκκλησία να καθυστερήσει τον παπά. Τον πετυχαίνει την ώρα που ο παπάς κλείδωνε την πόρτα της εκκλησίας.
 
- Πάτερ!
   (ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ  ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ )   http://patrinaki.blogspot.gr/2012/10/blog-post_3311.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου