Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

ΙΟΝΙΑΝ ΠΡΕΣΣ!!


ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΡΙΣΗΣ!


Aν, λέω "αν" ήμουν εγώ ο Δήμαρχος Παρίσης...
και μάθαινα (ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΗΔΗ) πως τα δυο τοπικά κανάλια κλείσανε με τον τρόπο που κλείσανε και οι δυο ιδιοκτήτες τους ..συνελήφθησαν ώς εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου..
ξέρετε τι θα έκανα;
Θα σήκωνα αμέσως το τηλέφωνο και θά 'παιρνα σβάρνα όλους τους υπουργούς και όλους τους βουλευτές που είναι (όπως λέω) κολλητοί μου και πίνουν.. νερό στ' όνομά μου , θα τους κατέβαζα.. καντήλια και ότι άλλο υπάρχει και προσφέρεται για .. κατέβασμα  ΔΕΙΤΕ  ΤΗΝ  ΑΝΑΡΤΗΣΗ !  http://ionianpress.gr/news/local-news/social/7619-2012-11-02-11-42-34

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου