Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

ΟΜΗΡΙΚΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!


ΣΤΟΝ  ΑΧΥΡΩΝΑ  ΠΟΥ  ΕΙΜΑΣΤΕ
ΠΕΤΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΡΑΓΙΣΕΙ
ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΗΣ ΣΑΣ
ΑΠΟ ΤΟ  ΞΥΛΟ ΘΑ ΜΑΥΡΙΣΕΙ!!!

ΠΟΛΥ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΨΑ,,
ΕΤΟΥΤΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ
ΣΕΝΑΡΙΑ ΕΒΓΑΛΑ ΠΟΛΛΑ,,
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΑΣ  ΕΧΩ ΖΑΛΙΣΕΙ!!




    Antonis Vassilakis Σιγά τώρα, να γνωριζε πιο πολλά ο Ομηρος από εμας. Αυτός ηταν αγράμματος. Ενώ εμείς εεεε; Εμει οταν θελουμε, την Κρήτη την πάμε Θράκη. Αμε τι νόμιζες κύριε Ομηρε; αφου στραβός ήσουνα. Που τα έβλεπες;
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕ !!!,,

  • Sakis Dani "Παιδί μου, η ποίηση είναι ποίηση, άμα δεν την καταλαβαίνει κανείς. Άμα την καταλαβαίνουν όλοι δεν είναι ποίηση, είναι τσιφτετέλι. Κατάλαβες;"
    Ντίνος Ηλιόπουλος, από την ταινία «Το Δόλωμα»


ΕΔΩ ΦΟΡΚΥΝΑΣ, ΕΚΕΙ ΦΟΡΚΥΝΑΣ,,!ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΚΥΝΑΣ??

ΕΚΛΕΨΑ  ΕΝΑ  ΧΑΡΤΗ,,  !!!ΚΑΙ  ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ  ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΝΕΡΑ  ΜΕΡΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ  (ή να τι θέσω καλύτερα,,το νησί μας πιο Βουλιαγμένο) ,, ΚΑΙ Η  ΟΜΗΡΙΚΗ   ΙΘΑΚΗ
ΕΙΝΑΙ  ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥΚΑΙ ΑΡΚΕΤΩΝ  ΑΛΛΩΝ  ΤΑ  ΠΙΣΤΕΥΩ,,,,ΕΧΟΥΜΕ  ΤΑ  ΕΞΗΣ  ΣΕΝΑΡΙΑΚΙΑ  ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΦΟΡΚΥΝΑ!!,,,,  ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΑΣΤΕΡΙΔΑ,ΙΣΩΣ ΛΥΘΕΙ  ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΟΜΗΡΙΚΟ ΠΑΖΛ!!   
  1. Ωχ ωχ ωχ τρομάρα μου!
    Ορέ κέρνα κέρνα ούζα ο Σταθάτος γλέπεις το ένα δάχτυλο ολόκληρη απαλάμη!
    ‘Όλα ανάποδα τα έκαμες.
    Λοιπόνε άσε τη θάλασσα να κατεβεί πάρα κάτου, κόψε κάνα «δάχτυλο» άσε τσι ονομασίες στη θέση τσου και γύρνα το χάρτη ανάποδα!
    Ρίξε λίγο νερό στο κεφάλι σου να πάρει και τα μαλλιά λιγουλάκι, πιες τρείς καφέδες χωρίς ζάχαρη και θα δεις το Φόρκυνα μπροστά σου!!
    Χα χα χα χα χα χα χα. 

  2. σου βουλιαξα την αστεριδα σου,,?? (αν και οπως βλέπεις βορεια δεν ασχολειθηκα καθόλου χαχα), εδω κονζα μου Αργοστολι και Ληξουρι Βουλιαξα και δεν φωναζουν ,,τι ξεσηκοθηκατε θιακορισιάνοι !!,, ασε να βάλω τα σεναρια κάτω επειδή από δώθε μεριά εχουμε πολλά ,και μετά αν καταλυξουμε κάπου βάζουμε και τα δικά σας! Καλή εβδομάδα! Εξάλου έχεις την Πάζιοτ εσυ,,μην φοβάσαι τίποτε με τους Κουρκου΄λους που έμπλεξες
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι πας και μπλέκεις Ληξουραίους και Αργοστολιώτες εκεί είναι η Μέση Κεφαλονιά! Πως λέμε Μέση Ανατολή? Χα χα χα χα. Βρίσκονται σε εμφύλιο από γεννήσεως κόσμου.
    Σα πόλεμος τση «μαύρης μάντολας» θα μείνει στην ιστορία! Άς΄τους στο καημό τους τσου ψημένους.

  4. ΤΣΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ,,ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΚΟΤΙΖΟΥΝ,,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΩΡΙΣΩ ΤΗΝ ΠΑΛΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΝΗ!!,,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ


  1. Θα γράψω και μια άποψη προσωπική πιστεύω τεκμηριωμένη από τη περιγραφή της Οδύσσειας και όχι βασισμένη σε υποθέσεις:
    Το όνομα Σάμος ~ Σάμη δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ότι υπήρχε είτε στην Κεφαλονιά, είτε στην σημερινή Ιθάκη. Η Ιθάκη σα Δουλίχιο δεν παίζει. Αν λάβουμε αυτό στα υπόψη είναι θέμα ποια ήταν η Αστερίδα και ποιο το Δουλίχιο. Η Ομηρική Ιθάκη λοιπόν είναι σίγουρα, ή σημερινή Ιθάκη, ή η Κεφαλονιά. Τα υπόλοιπα είναι όνειρα θερινής νυκτός.

    Είχα πεί ότι θα γράψω μια θεωρία για το η Ονηρική Ιθάκη στη Κρήτη αλλά δυστυχώς δε την βρίσκω. Αν Θυμάμαι καλά τα τοποθετούσε όλα στο νομό Χανίων( το χωριό Βρύσες θυμάμαι) και τα ανάκτορα στη Γραμβούσα.!!!
    Χα χα χα χα



  2. τιποτε δεν ειναι σταθερο,, Προφανώς Σάμη όντος είναι είτε η κεφαλονιά ,είτε η Ιθάκη,,δεν έχω βρει άλλο σενάριο,, οπότε όντος είναι μια καλή αρχή να λυθεί το παζλ!!!Τώρα για Κρήτη,,το βρισκω πολύ τραβηγμένο να ήταν ιθάκη,,αντε να ήταν η Σκερία,,¨Φαιακες " που και αυτό δεν παίζει καθόλου,,την Κρήτητην αναφέρει κανονικοτατα ο ποιητης

  3. Αλλο ΣΑΜΗ και αλλο ΣΑΜΟΣ. Ο Ομηρος αναφέρει ΚΑΙ τα δυο.. Και από τη στιγμή που, ακόμα και σήμερα υπάρχει μια ΑΝΤΙΣΑΜΟΣ, όλοι όσοι γνωρίζουν στοιχειώδη ελληνικά, μπορούν να καταλάβουν ποιά είναι η ΣΑΜΟΣ. (Βλ.. Κύθηρα- Αντικύθηρα, Πάρος - Αντίπαρος, Ριο- Αντίριο κλπ).
    ΣΑΜΗ ήταν και θα είναι πάντα η ίδια...

  4. Ο Αγκαίος ήταν βασιλιάς της Σάμης γι΄αυτό και έδωσε το όνομα Σάμος ή Σάμη στο νησί του Αιγαίου που εποίκισε.
    TO αντίσαμος πολύ σωστέ τείθετε,, ότι στέκει να ήταν η Σάμη απέναντι,, οπότε τα δεδομένα καταλήγουν στην κοινη λογική για την ιθάκη, που είναι έργο της αρχαιολογικης ομάδας να μας την υποδείξει , στην ώρα του, εμείς απλά θα σεναριογράφουμε!!!
    και ένα γνωστό ποιηματάκι

    Για την Ιθάκη γράφονται πάμπολλα τελευταία
    μα κάνουμε επιλογή από τα πιο σπουδαία

    « Στο παλατάκι μας παλιά περνούσαμε ωραία..»
    Αυτά είπε ο Τηλέμαχος ο γιος του Οδυσσέα
    « ..Αλλά τα χρόνια πέρασαν κι’ έχω σχεδόν ξεχάσει
    που ακριβώς είχε κτισθεί και που είχε ακμάσει..
    Προσφάτως κάποιος Λιβαδάς –αγύριστο κεφάλι
    έγραψε πως τ’ ανάκτορο, το κτίσαμε στην Πάλλη.
    Τι σούναι οι νέοι συγγραφείς ,απ’ την πολύ μαγκιά τους
    Θέλουνε το ανάκτορο ,νάναι στη γειτονιά τους.
    Αλλά κι’ αυτός ο Μεταξάς ,ο γιος κάποιου Οδυσσέα
    έκανε τακτοποίηση του θέματος σπουδαία.
    Λόγω πολλών δυσχερειών, τι θέλατε να κάμει?
    Τον Πόρο Ιθάκη βάπτισε και την Ιθάκη Σάμη.
    Έχων χρόνου επάρκεια ,συνέγραψε βιβλίο
    που επαρκώς εξιστορεί των Αχαιών το βίο.
    Μα του Ομήρου τας γραφάς, αλλέως ερμηνεύει
    Ενώ τα πάθη των Θιακών διττώς αναμοχλεύει.
    Κι’ ενώ όλα γκρεμίζονται και γίνονται σαλάτα
    Το ανάκτορό μας τελικά το θέλει στα Τζανάτα.

    Ωστόσο διο ανάκτορα είχαμε μίστερ Μάκη
    τόνα στον Πόρο θερινό, μα τ’ άλλο στην Ιθάκη.

    Κ. Π. Γεωργόπουλος Πακιόλος




Αγαπητέ Noda στο συγκεκριμένο σημείο βασίζεις τη θεωρία σου στο συμπλεκτικό «τε» που κατ΄ εκτίμηση το ερμηνεύεις σα « δίδυμος» και πράγματι μπορεί να έχει κάποιες πιθανότητες αλλά κατά τη γνώμη μου ελάχιστες.
Η λέξη δίδυμος συναντάται όμως και στην Οδύσσεια (τ - 227), όπως και στην Ιλιάδα (Ψ – 641). Τη μία με την έννοια του διπλός και την άλλη του δίδυμου αντίστοιχα, άρα γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε λόγω μέτρου?

Το Δασκαλιό, ή Δασκαλειό εάν λάβει κανείς υπ΄όψη του ότι το κανάλι μεταξύ Ιθάκης Κεφαλονιάς την τότε εποχή είχε ασφάλεια πλεύσης από πειρατές και ότι το παλάτι του Οδυσσέα βρισκόταν στη βόρεια Ιθάκη, ή Κεφαλονιά ήταν πράγματι η τέλεια ενέδρα. Γιατί το απορρίπτεις (όπως και άλλοι βέβαια)?

Το χθαμαλή σημαίνει για μένα χαμηλή ως προς κάτι κοντινό που την κάνει να φαίνεται (την Ιθάκη) χαμηλή αλλά στην ουσία είναι αρκετά ψηλή – ψηλά ως προς τη θάλασσα. Με αυτή την έννοια μπορώ να εξειδικεύσω και μέρος.
Δεν είναι άπιαστο όνειρο για μένα αυτό λόγω καταγωγής φυσικά (Θιακοκεφαλλονίτης γαρ), αλλά και για άλλους πιστεύω.

Και φυσικά είμαι τελείως αντίθετος με τη δίδυμη ιδιότητα του Δουλιχίου και Σάμης όπως και διδύμων λιμένων επί της Αστερίδας, αμφίδυμων ναι.

Επίσης πιστεύω ότι για να μη μπορεί να βρεθεί τόσα χρόνια η Ομηρική Ιθάκη σαν πόλη (ανάκτορα και τα συν αυτώ κτίρια) έχει καταστραφεί από χέρι ανθρώπου.
Σε μπέρδεψα ίσως λίγο έτσι?

Και ο Όμηρος είχε τη τύχη να επισκεφτεί τα ερειπωμένα, ή όχι ανάκτορα ίσως.
Εκείνο το κομμάτι του μαντρότοιχου όμως που φαίνονταν το καράβι των μνηστήρων να μπαίνει στο λιμάνι του Φόρκυνα μάλλον υπάρχει.
Για να για να ερεθίσω τη συζήτηση και εγώ.
  1. Αγαπητέ Νοda δεν το είπα για σένα για κάποιον άλλο ψαγμένο το έγραψα που δεν άντεξε το «πείραγμα» γνωστό στοιχείο του χαραχτήρα του Θιακοκεφαλλονίτη λίγο παλαιότερα. Εδώ όμως δε κάνουμε επίσημη διάλεξη και υπάρχει η ευχέρεια να λέμε και κάτι τις πάρα πάνω πάντα καλοπροαίρετα.

    Εγώ όταν ψάχνω για την Ιθάκη ξεχνάω από πού είμαι (πως διάολο να μη είμαι και Θιακός βέβαια) και συζητάω ελεύθερα όπως και εσύ πιστεύω.

    Αστερίδα παίρνω το Δασκαλιό λοιπόν γιατί τα λιμάνια δεν είναι δίδυμα αλλά αμφίδυμα από το ένα και από το άλλο μέρος λόγω του αμφί. Και το Δασκαλιό μόνο από Ανατολικά και Δυτικά είναι προσβάσιμο από πλοία. Όπως είναι και ενδιάμεσα Σάμου – Ιθάκης.

    Να ξεκινήσουμε έτσι για να «παίξουμε» από ουδέτερη θέση ΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ότι η Ομηρική Ιθάκη είναι η σημερινή, ή ο Πόρος.
    Άρα δε μας κυνηγάνε ούτε οι Ποριώτες, ούτε και οι Θιακοί. Χα χα χα.

    Εσύ λοιπόν λες ότι ΑΝ δεν είναι αυτά τα μέρη τότε είναι η Λευκάδα.
    Εγώ λέω με το ίδιο σκεπτικό ότι είναι η Έρισσος (Β. Κεφαλλονιά).
    Εσύ λες Φόρκυνα τα Σύβοτα.
    Εγώ λέω την Άσσο, ή το Φισκάρδο, διάλεξε όποιο θέλεις αν και προτιμώ το πρώτο.

    Πές μου λοιπόν που υστερεί το δικό μου και που το δικό σου.

    Αλλά για να μη μακραίνουμε σε αναλύσεις άρχισε από το γνωστό:

    «αὐτὴ δὲ χθαμαλὴ πανυπερτάτη εἰν ἁλὶ κει̃ται
    πρὸς ζόφον, αἱ δέ τ' ἄνευθε πρὸς ἠω̃ τ' ἠέλιόν τε,
    τρηχει̃', ἀλλ' ἀγαθὴ κουροτρόφοσ:»

    Μη μου ξεφύγεις όμως ούτε ένα γράμμα.

    Θα διαπιστώσεις ότι μπορεί ο καθένας αποφεύγοντας ορισμένα «δύσκολα» σημεία να βγάζει Ιθάκη και το Καρπενήσι όπως διάβαζα μια σάτιρα και ξελιγώθηκα τις προάλλες,
    και ήταν και παλιά αν δε κάνω λάθος.

    Περιμένω απάντηση όμως.

  2. ΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ,,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΩ ΣΑΝ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΗΣ ,,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ,, ΚΑΡΠΕΡΟ ΜΕΡΟΣ,,ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ!!
    ΖΟΦΟΣ,, ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΛΙΓΟ ΙΣΩΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ,,ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΤΟΥΣ..,ΟΛΙΓΟΝ ΞΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ
    ,,ΓΙΑ ΝΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ,, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ,ΟΤΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΗΞΕΡΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕ
    ,ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.!
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΑΝΑΛΥΣΗ,, ΟΜΩΣ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΑ!

  3. ‘Ελα φίλε Poros μη με απαγοητεύεις…

    Ξέρεις ποιο ψάρι μου αρέσει περισσότερο? Το ψαρονέφρι χα χα χα, γι΄ αυτό το τρώω και τσι νηστείες!

    Ξέρεις σε ποιο νησί κάνω διακοπές? Στο Καρπε – νήσι, πως λέμε Αγαθονήσι, πως λέμε Κουρλονήσι???

    Χουά χα χα χα χα χα.
    Στην έφερα γι΄αυτό κάποια στιγμή θα κεράσεις εκτός και στο μέλλον το πατσίσεις. Χα χα χα.

  4. για να το διασκεδάσουμε και λίγο,, γιατί όλα τα νησιά είναι θηλυκά ,,εκτος του συνονοματος του χωριού μου!χαχαχα!
    απλά θα μου πεις έχουμε Γαμάτο όνομα!
    ιθ-ακι οπως σχολίασες για ερυσσο,, ταιριάζει και με την κορυφογραμμή Αίνου ,,όπως θυμάσαι
    σε ανάρτηση, με σχολιασμο του φίλου Σάκη,, Μακριά και ίσια!! Τηλεβόες,,,, έχουμε να επανλάβω παίζοντας πάντα λογοπαίχνιδά
    συνέχεια υποκοριστικα τηλέμαχος-τηλέγονος, και λόγο του παιχνίου χαλασμένο τηλέφωνο χάσαμε την ιθάκη !
    Αν πάντως ,,ομολογώ αποδείξεις ότι το Δασκαλειό ήταν η αστερίδα,, τότε αυτό είναι φάρος

    να ομολογήσω ότι για Ομηρική Ιθάκη η Ερισσος ήταν το καλύτερο σενάριο!,, αλλά έλα που ουτε η αστερίδα ήταν το δασκαλιό,, ούτε
    απο το Φόρκυνα=Ασσο είναι δυνατον να δείς τομ αυγερινό=Αφροδίτη.,, οπότε κατευθείαν στον κάλαθο το σεναριο χαχαχα!καλή εβδομάδα,, Τρελος μλοκερ είμαι ότι θέλω γράφω εξάλου,,μην μου δίνεται σημασία!

  5. Με εκείνο τον Αυγερινό κάπου έχω γράψει μια εξήγηση αλλά δε θυμάμαι. Αλλά που σου έκατσε αυτή η λεπτομέρεια και σένα, έχεις συνέχεια το μυαλό σε καμιά Αφροδίτη αναδυόμενη εκεί στο λιμάνι? Χα χα χα.

    Τώρα λίγο άσχετο.
    Εδώ κάνουμε μια συζήτηση για την Οδύσσεια και πετάμε και το χιούμορ μας να γίνει πιο ευχάριστη (έτσι πιστεύω τουλάχιστο). Τι έγινε πάλε και φωνάζει εκειός ο Nodas?
    Τσι προάλλες φώναζε ο Σάκης, μα δε εκφωνούμε πτυχιακή εργασία σε κάνα αμφιθέατρο. Έτοιμοι για παρεξήγηση είναι ρε γαμότο. Εγώ απάντησα σε ένα σχόλιο που δεν είδα ότι είχε παλιά ημερομηνία και αυτοσαρκάστηκα λέγοντας ότι χάνω λάδια.
    Λες να το πήρε ανάποδα? Δε ξέρω τι να υποθέσω…
    Μόλις μιλήσεις με λίγο χιούμορ δεν έχουν την αίσθηση αυτή, ή κάτι άλλο συμβαίνει?
    Αν είναι αυτό μου θυμίζει μια φιλική οικογένεια στη Πελοπόννησο που άμα έλεγες μια παραπάνω λέξη σε αγριοκοιτάζανε. Αφού μπήκανε στα κόλπα όμως με τον καιρό μας κάνουν περισσότερες πλάκες αυτοί.
    Ψάχνοντας γιατί μου αρέσει ανακάλυψα ότι τουλάχιστο στην «εσωτερική» Πελοπόννησο λείπει τελείως το χιούμορ. Και δεν είναι μόνο δική μου διαπίστωση.
    Άμα βάλεις τώρα ότι η ορεινή Πελοπόννησος έχει τα ίδια ήθη και έθιμα ακόμα και φαγητά με ορεινές περιοχές Πίνδου και επάνω λες να έχουν το ίδιο πρόβλημα? Είμαι περίεργος αλήθεια.
    Τέλος πάντων εύχομαι να είναι παρεξήγηση.
    Πάω για ύπνο γιατί τώρα που εγώ το φιλοσοφώ εσύ ροχαλίζεις και ζηλεύω. Καλημέρα, να ξυπνήσεις να δείς τον Αυγερινό σου μη το ξεχάσεις. Χα χα χα χα.

  6. Ά ξέχασα την ερώτηση με το όνομα Πόρος, είναι πράγματι αρσενικό αλλά όχι τόσο ….γαμάτο για ψάχτο λίγο πονηρά? Χα χα χα χα
    Καληνύχτα.

  7. ενταξυ,,σημαινει και οπη,,αλλά εγώ το προτιμω πέρασμα!!,,για να ριχνω και καμοια μπηχτή στα ακτοπλοικά,,και
    στο Λιμενικό ταμείο που το λιμάνι του Πόρου το έχουν μην σου πώ ,,που γραμμενο!
    Το χιούμορ πάντως εμένα με εκφράζει απόλυτα,, γιατι αν δεν πουλήσουμε και λίγο τρέλα δεν πάμε πουθενά!
    Οντως έριξα τις ξάπλες μου όσο έγραφες χθές,, για να βρώ φρέσκος σήμερα καμοια παλαβομάρα να γράψω!
    Δουλειές δεν έχουμε,, τουλάχιστον με την φιλοσοφία ξεχνιώμαστε,, και μας μένει και η ελπίδα
    ότι μπορεί κάποτε να εκμεταλευτούμε τους θησαυρούς που μας έχουν
    χαρίσει απλόχερα οι Προγώνοι μας!,, ! Ολοι διδαχτηκαν από την ελληνική Ιστορία,, γιατί να μην τους το θυμίζουμε

  8. Και εγώ που νόμιζα πως μιας και δεν είχε αντιδράσει κάποιος ιδιαίτερα, είχατε όλοι σας δεχτεί την ερμηνεία που δίνω στους επίμαχους στοίχους της ραψωδίας ι, σε μια παλιότερη ανάρτηση του οικοδεσπότη μας (http://porosnews.blogspot.gr/2012/10/blog-post_2439.html). Γελάστηκα οικτρά. Ελπίζω όμως ακόμα, πως η παραπάνω συζήτηση είναι για να έχουμε κάτι να λέμε. Όσον αφορά την σοβαρότητα του θέματος και την αίσθηση του χιούμορ, δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί πιστεύετε εσείς οι Κεφαλλοζακυνθιακιότες (η σειρά δεν είναι τυχαία, αλλά για κάρφωμα), ότι μονοπωλείτε το χιούμορ και όλοι οι άλλοι "ξενέρα". Θυμάμαι ακόμα την αντίδραση κάποιου συγχωριανού του Γιώργου, όταν του είπα πως εγώ ασχολήθηκα με το υπόψη θέμα, βλέποντάς το ως μια "περιπέτεια" και εν τέλει για την πλάκα μου, ασχέτως πρακτικού αποτελέσματος. Τέλος, να θυμίσω μόνο στον κ.Νοdas, ότι καλά μας τα λέει, αλλά παραβλέπει μάλλον εσκεμμένα, το "αμφί" (=εκατέρωθεν), σε σχέση με την ομηρική νήσο Ιθάκη (Κεφαλλονιά). Μήπως τότε έτσι, στα βορειανατολικά της, Λευκάδα και σημερινή Ιθάκη, πάνε μαζί;

  9. Καλημέρα σε όλους.

    Τα καρφώματα τα καταλαβαίνουμε φίλε Σάκη. Χα χα χα.
    Έχεις πρόβλημα με το συγχωριανό σου το Γιώργο και σου ξίνισε?
    Εμ εμένα που με ρώτησε ο γιος μου πότε βγαίνουν οι ντομάτες για να δεί αν τις γλυτώνω τι έπρεπε να κάμω? Σκέψου πόσοι άλλοι έχουν αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο. Χα χα χα.
    Μα για να μιλήσουμε σοβαρά είναι τελείως φυσιολογικό γιατί στους ανθρώπους γενικά το πολύ παλιό σε χρόνο μετράει σαν παραμύθι.
    Όταν εμένα μου συζητάν για το Δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο νομίζω ότι ακούω τις ιστορίες του Αλή Μπαμπά, ενώ χρονικά είναι γεγονός τόσο κοντά μου.
    Τώρα σχετικά με την έρευνα για την Ομηρική Ιθάκη η ευθύνη δεν ανήκει στους πολίτες αλλά στις Αρχαιολογικές υπηρεσίες και τσι λακκούβες που αναφέρει ο αγαπητός Nodas τσι έχουμε ανοίξει ξεπίτηδες εδώ στη Θιακοκεφαλλονιά για να πέφτουμε μέσα και έτσι να παραμένουμε συνέχεια ξύπνιοι, γιατί και η εξυπνάδα με εξυπνάδα διατηρείται.
    Οι άλλοι ας πηγαίνουνε στο ίσωμα τση αποβλάκωσης. Χα χα χα.
    Έπειτα (σοβαρά τώρα) ο ΄Θιακεφαλλονίτης δεν αμολάρει όλα τα χαρτιά του αλλά κρατάει και άσσους στο μανίκι, οπότε οι μη μυημένοι να προσέχετε λίγο στην έρευνα για την Ομηρική Ιθάκη. Μπορεί να υπάρχουν χαβαλεντζίδικοι σχολιασμοί αλλά από πίσω υπάρχει σοβαρό υπόβαθρο (κατά το δυνατόν πάντα) και δεν είναι χαμένη ώρα το να συζητάει κανείς μαζί τους.
    Στη χειρότερη περίπτωση παίρνει κάποιες ιδέες.
    Εμείς τις ιδέες τις δικιές σας τις περνάμε από ψιλή ανάλυση ενώ εσείς τις δικιές μας τις απορρίπτετε.
    Ποιος βγαίνει τελικά κερδισμένος?

    Χουά χα χα χα χα.
    (αυτό δεν είναι γέλιο εναντίων σας αλλά ψιλοαυτοσαρκασμός, μη παρεξηγιέστε λοιπόν αν καταλαβαίνετε θέτω τον εαυτό μου χαμηλότερα από όλους, από όταν γράφω εδώ μέσα σχεδόν πάντα το χρησιμοποιώ).

    Υ.Γ.
    Καλή καρδιά φίλοι και το πικάρισμα καλό κάνει καμιά φορά γιατί σου ανοίγει την όρεξη για διάλογο και άρα εμπλουτισμό γνώσεων, έπειτα για να ομολογήσω και μια αλήθεια σαν ανοικτά μυαλά σας βλέπω, απλά κάπου είμαστε διαφορετικοί στο τρόπο ανάπτυξης των θεμάτων.

  10. ΠΛΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ,,ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΓΝΩΣΗΣ,,ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ,, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ,,ΑΠΟΦΥΓΑΜΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ,, ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΗΡΙΚΗΣ ΙΘΑΚΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΓΙΖΟΥΜΕ!,, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΣΕ ΚΑΛΟ!

  11. Γιατί φίλε προβλέπεις αλληλοσπαραγμό?? Χα χα χα.
    Από ότι θυμάσαι να είναι καλά ο Αβραάμ που μου έδωσε την ιδέα.
    Και σπηλιά έχω για κάλυψη και πάτριοτ για άμυνα και μπόμπες για επίθεση.
    Τσι θυμάσαι τσι τροχιοδεικτικές που αμολάρισα?
    Έχω και συντεταγμένες στόχου έτοιμες τώρα.
    Σαν αστακός είμαι!!!
    Χα χα χα να είσαι καλά ρε φίλε με έκαμες και γέλασα.

  12. EXE TSOY PATRIOT ΕΤΟΙΜΟΥΣ,,ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΜΕΛΕΙ,, ΕΞΑΛΟΥ,,ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ,,ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΣΟΥ ΑΣΣΟΥΣ ΜΟΥ,,,,,,!,,
    ΞΕΡΩ ΚΑΤΙ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΙΚΑ ΠΟΥ ΤΣΟΥ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΑΜΑ ΘΕΛΩ,, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!,, ΚΟΙΤΑ ΒΡΕΣ ΞΥΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΗΛΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΕΓΝΩΣΑΝΕ ,,ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ

  13. Δε καταλαβαίνω τίποτα, από κρύο έχω συνηθίσει από τα χιόνια του Ολύμπου.Τώρα που είμαι στη σπηλιά των νυμφών δίπλα στη θάλασσα ταμάμ.
    Με τσι ποδάρες μου είχα λίγο αλλά έλυσα το πρόβλημα με τσι παντούφλες του Αβραάμ. Τι νομίζεις τίποτις δεν αφήνω του βρόντου! Προσέχω για να έχω.
    Και τι λέγανε οι αρχαίοι ημών πρόγονοι?
    «Έχε τα πόδια σου ζεστά τη κεφαλή σου κρύα»… πάρα κάτου δε ξέρω.
    Χα χα χα χα.


3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Με ερεθίζεις ορέ Poros προκειμένου να ασχολούμαι όμως με όλα τα άλλα καλύτερα με την Ιθάκη μου να ησυχάζει και το πνεύμα.

    Κάθουνται λοιπόνε έδεκει στο αραξοβόλι του Φόρκυνα, εκεί που γύρναε ο Οδυσσέας σα κουρλός γιατί τόνε μπούχωσε η Αθηνούλα με το μπούσι της και δε ορούσαν τίποτσι τα γκαβά του μαζί με το μπιστικό που εύρηκε «κατά τύχη», γιατί ήτανε η εποχή τση μασκαράτας (αλήθεια είναι) και ήθελε και αυτή (η Αθηνούλα) να ντυθεί βασίλισσα τω μπιστικώνε και το κουβεντιάζουνε αγκαλίτσα που λένε.
    Η Ιθάκη σου είναι του λέει να δε βλέπεις τη μπούκα τση σκοτεινούλας λίγο σπηλιάς που ζουζουνίζουνε τα μελίσσια και τρέχουνε οι νύμφες γύρω γύρω γιατί τσι κυνηγάνε να τσου τσιμπίσουνε το πισινό? Ναι ορέ τη γλέπω λέει όλο θαυμασμό ο δικός μας, αλλά τόσο μπερμπάντης που ήτανε δε ξέρω τι μπούκα έβλεπε!
    Δε βλέπεις και την άλλη μπούκα τση ΄παραπέρα σπηλιάς τση σκεπαστής και θολωτής που τσου έκανες θυσίες (εκατόμβες είπε αλλά αν και ημίθεος αποκλείεται)!
    Ναι τη γλέπω έλεε πάλε ο δικός μας! ( επαναλαμβάνω τι έγλεπε δε ξέρω).
    Άμα έχεις νια θεά πανώρια δίπλα σου όλα τα γλέπεις άμα στα δείχνει η ίδια φόρα παρτίδα!
    Βλέπεις και τούτη την ελίτσα τη μακρόφυλλη τση λέει ο Δυσσέας που είναι προστά στη μπούκα τση πρώτης σπηλιάς?
    Όχι τα μπέρδεψα, η Αθηνούλα το είπε, εκεί λοιπόν είναι τα δώρα σου.
    Ναι τα γλέπω όλα – όλα φωνάζει ο δυστυχυσμένος μα πέ μου τι να κάμω τώρα?
    Εκειά τα βουνά αηπάνουθε τα βλέπεις ήρωά μου, το Νήιο και το Νήριτο?
    Αν τα γλέπω λέει θεά μου τα μάτια μου βγάλανε!
    Έ κοπάνα τη και πήαινε εκεί τα΄ αψήλου να βρείς τον Εύμαιο γιατί αριβάρουνε όπου να ΄ναι οι μνηστήρες και θα σε κάμουνε σουβλάκι τσικνοπέφτης.

    Κάγκελο ο Δυσσέας! Παράτησε και την ελιά και τσι σπηλιές και πήδαε τσι μάζες μία – μία σα κουρλός να προλάβει να φύει προς τα΄αηπάνουθε. Χα χα χα χα.

    Με πολύ σκέψη λοιπόνε τα έγραψα αυτά γιατί άμα υποθέσουμε με τη θεωρία τση εταιρείας αρχαίων κλπ ότι στη Σάμη ήτανε ο Φόρκυνας, τι τρύπα σπηλιάς με νύμφες έβλεπε ο Δυσσέας που δε φαίνεται τίποτσι από Μελισσάνη?
    Και η άλλη τρύπα τση σπηλιάς με τσι εκατόμβες πάει νάτανε πάρα πέρα ανάμεσα τσου δύο λόφους που γκαρίζει ενίοτε ο γάιδαρος του μπάρμπα μου του Γεράσιμου, ούτε και αυτή φαίνεται.
    Άσε που σιγά μην ερχότανε από τα Τζανάτα να θυσιάσει στο Καραβόμυλο τσι νεράιδες βουβάλια, για άλλες θυσίες μπορεί να ρχότανε σα μπερμπάντης.
    Γι΄ αυτό λέω τι ακριβώς έγλεπε άμα ήτανε καθιστός στην ακρογιαλιά τση Σάμης??
    Γκουσγκούνη μου τονε βγάλατε ορέ το δόλιο το πατριώτη μου.

    Χα χα χα χα χα χα
    Πάντως στο πνεύμα των απόκρεω όλα δικαιολογούνται.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΛΟΓΙΚΗ Η ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΩΝ ΣΟΥ,, ΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΝΗΡΙΤΟ,,ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΗΙΟΝ,, ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ,, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕ!!,
    ΤΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΖΑΝΝΑΤΑ ΣΕ ΚΑΡΑΒΟΛΜΥΛΟ που τσου έκανε θυσίες ΌΠΩς ΛΕς, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙ,, ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΡΑΚΑΙΝΑ ΛΑΤΡΕΥΟΝΤΑΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΙ ΝΥΜΦΕΣ ,,ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΗ,, ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΕΚΕΙ, ΣΤΟ ΤΙ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΟΙ ΝΤΟΠΟΙΟΙ ΤΟΤΕ!
    ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ,,ΤΟΝ ΦΑΓΑΜΕ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ,ΠΙΣΤΕΥΩ,,Η ΟΥΡΑ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή