αναδημοσίευση παλιάς ανάρτησης
αφιερομενο το σχολιο μου ,,σε φιλη ιθακησία!! ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ,, ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑς ΟΦΕΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ,,! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ, ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΕΝΟΜΥΑΛΑ ΜΥΑΛΑ!,, ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΟΝΤΡΑΣ ,( με ιθακη) ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΠΟΛΟΥΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΚΟΛΗΣΟΥΜΕ
και φυσικά στον πολύ καλό Θιακοκεφαλονήτη Αρις με τα συνεχη σχολιά του ,, που αν και διαφωνούμε σε πολλά σημεία,
συμφωνάμε στο βασικό που έπρεπε να συμφωνάμε και οι υπόλοιποι,, την ανάγκη ερευνας σε ένα θέμα,, που είναι Παγκόσμιο.
αναδημοσίευση παλιάς ανάρτησης
αφιερομενο το σχολιο μου ,,σε φιλη ιθακησία!! ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ,, ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑς ΟΦΕΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ,,! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ, ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΕΝΟΜΥΑΛΑ ΜΥΑΛΑ!,, ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΟΝΤΡΑΣ ,( με ιθακη) ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΠΟΛΟΥΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΚΟΛΗΣΟΥΜΕ
και σχολιασμοι με ομηρικές αναρτήσεις,,προς δημιουργία νέας
Η ΚΑΤΩ ΜΕΛΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 2004, ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΣΕ ΣΥΝΕΧΙΣΗ
ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΣΥΖΉΤΗΣΗΣ ΠΕΡΙ ΟΜΗΡΙΚΟΥ ΠΑΖΛ!!
θα μπορούσα να αναπτύξω και εγώ την δική μου άποψη,, όμως σφαιρικά καλύτερα να αναπτυχθούν στο κουβάρι όσες περισσότερο απόψεις γίνεται,, να το ξεμπερδέψουν οι Αρχαιολόγοι,, Σκοπός μου είναι να τσιγκλίζω για μιά αξιοποίηση, και ανάγκη συνέχισης της έρευνας,, και να βρεθεί τρόπος να ξεδιαλυθεί η τοπική κόντρα !με στενοχωρεί που βλέπω πως δεν υπάρχει καμία διάθεση για καμία προσπάθειά ούτε καν στο θέμα συντήρησης καν του Τάφου!,Στο θέμα αξιοποίησης και έκθεσης ευρημάτων από τους αρμόδιους της εξουσίας, στην άγνοια της τοπικής κοινωνίας στο τι υπάρχει στην περιοχή μας ( Πόσσοι έχουν επισκεφτεί τον Τάφο, είδαν τα Ευρήματα Δράκαινας, πήγαν βόλτα στο Παχνί ή στο Μουσείο κ.α)!
και συνεχίζω με την παρουσίαση της μελέτης! Εφόσον στα σενάρια που αφορούν το νησί μας υπάρχουν εκτός Πόρου,, πιθανή Ομηρική Ιθάκη η Παλλική ,και η Ερισσος!,, Επίσης ένα ακόμη σενάριο που μας μονιάζει όλλους τους Ομηριστες το Νησιοτικό σύμπλεγμα νησιών που κεντρικό νησί ιθάκης είναι το Νησί μας ,,και βασίλειο Ιθάκης όλα μαζί!
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΓΡΑΦΕΑ,, ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΩΝ ΣΕΛΙΔΩΝ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ:
Νικόλαος Καμπάνης
Κατ' αρχάς ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ όλοι οι φίλοι για την ενέργεια που έκανες. Ήταν μιά απίθανη επίθεση φιλίας. Όσο γιά το ΔΟΥΛΙΧΙ... Γιαυτό σου είχα πει ότι δεν μπορεί να είστε Ιθάκη. Διότι έχετε στην επικράτειά σας σημαντικότερα ευρήματα:
Ο Ελειός γιά παράδειγμα ήταν ΕΠΕΙΟΣ- λαός προερχόμενος από την Ηλεία, δηλαδή του Δουλιχίου. Δουλίχιοι που είχα 4πλάσια δύναμη από την Ιθάκη. Λίγο πιό πέρα το ΑΔΡΑΚΙ, με επιβεβαιωμένη συμμετοχή στην ΤΡΟΙΑ του ΔΡΑΚΙΑ ως υπαρχηγός του ΜΈΓΗ, που ήταν ο Ηγέτης του Δουλιχίου. Επίσης το Δουλίχιο είχε τις ΕΧΙΝΑΔΕΣ που είναι κοντά σε εσάς. Επιπροσθέτως πιστεύω ακράδαντα ότι η ΖΑΚΥΝΘΟΣ δεν άλλαξε όνομα γιατί οι νέοι κυρίαρχοι στην περιοχή, μετά την Κάθοδο των ΔΩΡΙΕΩΝ, ήταν οι ΝΑΥΠΑΚΤΙΕΙΣ, παλιοί γνώριμοι των Ζακυνθινών, που πήραν προίκα την Ηλεία, επειδή βοήθησαν τους Δωριείς να περάσουν απέναντι. Γιατί να τους διώξουν ή πειράξουν;.....Τελικά ενώ γύρω γύρω από τον Πόρο είναι Δουλίχι, ο ίδιος ο Πόρος, μαζί με τα ΑΡΓΙΝΙΑ, την Κράνη και πολλά άλλα, λίγα χρόνια πιό πριν ήταν σίγουρα κτήσεις ΚΑΠΟΙΩΝ με ΜΙΝΩΙΚΕΣ επιρροές. ...Τα χρόνια της καταδίωξης από τους Δωριείς σίγουρα οι Ιθακήσιοι κατέφυγαν στα πέριξ των ΤΖΑΝΝΑΤΩΝ, όπου και εναπέθεσαν στον Τάφο και τα οστά του μεγάλου ΑΝΑΚΤΟΣ. ...Την ανωμαλία αυτή πληροφορούμενος ο ΟΜΗΡΟΣ στα Μικρασιατικά παράλια και στη ΧΙΟ, στέλνει τον ''Οδυσσέα του'' στον Κάτω Κόσμο να συναντήσει τον ΤΗΡΕΣΕΙΑ γιά να του πει ότι θα θαφτεί μακριά από την πατρίδα...Συγχρόνως γνωρίζει ότι οι συμπατριώτες του -(ο Όμηρος είναι απόγονος Τηλεμάχου και Επικάστης, της κόρης του Νέστορα)- τελικά κατέφυγαν στις ΑΜΥΚΛΕΣ κοντά στους απόγονους του ΜΕΝΕΛΑΟΥ, και γιαυτό βάζει στο στόμα του Μενελάου, στη ραψ. δ', κάτι περίεργα και αλληγορικά περί πρόσκλησης του Τηλέμαχου να φέρει και τους απογόνους, ''συν τεκέι ω'', να ζήσουν μαζί με τον Μενέλαο όλοι μαζί ''αγκαλιασμένοι''.
Καλοκαίρι 2003, μαζί με τη συγγραφέα Αγγελική Ζολώτα.
Σε αυτό που συμφωνάμε (όπως δηλώνω και με το ποιήμα μου,,της πλάκας που έγραψα)
ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΣΤΑΡΑΤΑ
Διαβάστε περισσότερα »
είναι το θέμα Τάφου Τζαννάτων που συζητάμε για Τάφο του μεγάλου Ηρωα Οδυσσέα!,, επισυνάπτω μερικούς ακόμη χρήσιμους συνδέσμους και μετά φωτορεπορτάζ από μερικές από τις σελίδες του βιβλίου του!
Ομήρου Οδύσσεια, ραψωδία ρ΄ Επιμέλεια: Νίκος Καμπάνης - Μάκης Λιβαδάς ΚΥΝΟΔΥΣΣΕΙΑ
Προς τους Πολιτιστικούς Συλλόγους, Ιδιώτες, που αγαπάνε τα ζώα και ειδικά τα σκυλιά καθώς και Επιχειρήσεις με πολιτιστικές ανησυχίες.
Η ερευνητική ομάδα του αείμνηστου Νίκου Λιβαδά-Τουμασάτου με εμένα επικεφαλής, παρουσιάζει - μετά την επιτυχία προηγούμενων ραψωδιών (α΄, β΄, γ΄, δ΄, ο΄, σ΄) - την ραψωδία ρ΄, κείμενο, μετάφραση, σχόλια, παρατηρήσεις, αναλύσεις, ειδικά άρθρα, σε βιβλίο 160 σελίδων.
Στη ραψωδία αυτή ο Οδυσσέας επιστρέφει στο παλάτι μέσω της χοιρόμανδρας του Εύμαιου και της Καλλίροου Κρήνης. Στη βόρεια είσοδο του ανακτόρου συναντάει το πιστό σκυλί, τον ΆΡΓΟ ο οποίος είναι ο μόνος που τον αναγνωρίζει.
Στο βιβλίο συμπεριλαμβάνεται το έργο του Γεράσιμου Λιβαδά-Τουμασάτου "ΚΥΝΟΔΥΣΣΕΙΑ", το οποίο εξετάζει την κοινή πορεία ανθρώπου και σκύλου στο διάβα των αιώνων, προχωρώντας σε ιστορικές, φιλοσοφικές, πολιτικές, οικονομικές, θρησκευτικές, κοινωνικές και λοιπές προεκτάσεις.
Συγχρόνως ο συγγραφέας προχωράει σε μοναδικές αποκαλύψεις, ερμηνείες και αποκρυπτογραφήσεις και μάλιστα για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Εκτός αυτού στην έρευνα γύρω από την Ομηρική Ιθάκη του Νίκου Λιβαδά-Τουμασάτου, "ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ, Η Αποκάλυψη της Ομηρικής Ιθάκης * ",
προσθέτει νέα αποκαλυπτικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν την ανωτέρω θεωρία.
*... Συμπεριλαμβάνονται τέσσερα κρίσιμα και χρήσιμα από γεωγραφική άποψη κεφάλαια.
Η σκηνή της συνάντησης του Οδυσσέα με τον Άργο είναι σύμβολο τόσο για τους Ομηριστές όσο και για τους Κυνόφιλους.
Ζητάμε την έμπρακτη συμπαράστασή σας.
Η όποια οικονομική βοήθεια θα ανταποδοθεί και έτσι το έξοδο αυτό, θα το καλύψετε διαθέτοντας τα βιβλία που θα παραλάβετε, των οποίων το περιεχόμενο είναι καταπληκτικό και αναντίρρητα μοναδικό στο είδος του.
Επίσης με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι δίπλα στα στοιχεία των χορηγών, θα υπάρχει μικρή φωτογραφία του αγαπημένου τους σκύλου.
Σας ευχαριστούμε πολύ!
Υ.Γ. Μπορούμε να σας στείλουμε και μέρος των περιεχομένων του βιβλίου, αν εκδηλώσετε ενδιαφέρον απαντώντας σε αυτήν τη δημοσίευση.
Προς τους Πολιτιστικούς Συλλόγους, Ιδιώτες, που αγαπάνε τα ζώα και ειδικά τα σκυλιά καθώς και Επιχειρήσεις με πολιτιστικές ανησυχίες.
Η ερευνητική ομάδα του αείμνηστου Νίκου Λιβαδά-Τουμασάτου με εμένα επικεφαλής, παρουσιάζει - μετά την επιτυχία προηγούμενων ραψωδιών (α΄, β΄, γ΄, δ΄, ο΄, σ΄) - την ραψωδία ρ΄, κείμενο, μετάφραση, σχόλια, παρατηρήσεις, αναλύσεις, ειδικά άρθρα, σε βιβλίο 160 σελίδων.
Στη ραψωδία αυτή ο Οδυσσέας επιστρέφει στο παλάτι μέσω της χοιρόμανδρας του Εύμαιου και της Καλλίροου Κρήνης. Στη βόρεια είσοδο του ανακτόρου συναντάει το πιστό σκυλί, τον ΆΡΓΟ ο οποίος είναι ο μόνος που τον αναγνωρίζει.
Στο βιβλίο συμπεριλαμβάνεται το έργο του Γεράσιμου Λιβαδά-Τουμασάτου "ΚΥΝΟΔΥΣΣΕΙΑ", το οποίο εξετάζει την κοινή πορεία ανθρώπου και σκύλου στο διάβα των αιώνων, προχωρώντας σε ιστορικές, φιλοσοφικές, πολιτικές, οικονομικές, θρησκευτικές, κοινωνικές και λοιπές προεκτάσεις.
Συγχρόνως ο συγγραφέας προχωράει σε μοναδικές αποκαλύψεις, ερμηνείες και αποκρυπτογραφήσεις και μάλιστα για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Εκτός αυτού στην έρευνα γύρω από την Ομηρική Ιθάκη του Νίκου Λιβαδά-Τουμασάτου, "ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ, Η Αποκάλυψη της Ομηρικής Ιθάκης * ",
προσθέτει νέα αποκαλυπτικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν την ανωτέρω θεωρία.
*... Συμπεριλαμβάνονται τέσσερα κρίσιμα και χρήσιμα από γεωγραφική άποψη κεφάλαια.
Η σκηνή της συνάντησης του Οδυσσέα με τον Άργο είναι σύμβολο τόσο για τους Ομηριστές όσο και για τους Κυνόφιλους.
Ζητάμε την έμπρακτη συμπαράστασή σας.
Η όποια οικονομική βοήθεια θα ανταποδοθεί και έτσι το έξοδο αυτό, θα το καλύψετε διαθέτοντας τα βιβλία που θα παραλάβετε, των οποίων το περιεχόμενο είναι καταπληκτικό και αναντίρρητα μοναδικό στο είδος του.
Επίσης με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι δίπλα στα στοιχεία των χορηγών, θα υπάρχει μικρή φωτογραφία του αγαπημένου τους σκύλου.
Σας ευχαριστούμε πολύ!
Υ.Γ. Μπορούμε να σας στείλουμε και μέρος των περιεχομένων του βιβλίου, αν εκδηλώσετε ενδιαφέρον απαντώντας σε αυτήν τη δημοσίευση.
Μία ερώτηση για το φίλο τον Καμπάνη αν βέβαια μας διαβάζει, πάνω στο παλιότερο σχόλιό του περί Παλική = Ομηρική Ιθάκη:
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν κάποιοι ύμνοι Ομηρικοί λεγόμενοι προς τον Απόλλωνα.
Σε έναν αναφέρονται τα παρακάτω:
στ. 418-429
… « Όμως το στέρεο πλοίο δεν υπάκουε στα πηδάλιά του,
αλλά μακριά απ’ την πλούσια Πελοπόννησο αρμενίζοντας
τράβαε το δρόμο του, κι ο τηλεργής αναξ Απόλλων με άνεμο
το διεύθυνε επιδέξια. Και κείνο ακολουθώνας την πορεία του
έφθασε στην Αρήνη και στην ερατεινή Αργυφέη
και στο Θρύο, το πέρασμα του Αλφειού, και στον καλόχτιστο Αίπυ
και στην αμμουδερή την Πυλο και στους Πύλιους κατοίκους.
Κι έφτασε στους Κρουνούς και στην Χαλκίδα και στην Δύμη
και στην ιερή την Ηλιδα όπου αρχοντεύουν οι Επειοί.
Καθώς πλησίαζε στις Φερές καμαρωτή απ’ του Δία τον ούριο ανεμο,
κάτω απ’ τα νέφη φάνηκαν σ’ αυτούς το απόκρημνο όρος της Ιθάκης
και το Δουλίχιο και η Σάμη και η δασώδης Ζάκυνθος….»
Πώς από τον Άραξο (αρχαία Δύμη περίπου) φαίνονταν το Δουλίχιο, η Σάμη. η Ζάκυνθος και
το απόκρημνο όρος της Ιθάκης?
Φαινόταν η Παλική από την Πάτρα? Αδύνατον.
Και γιατί φαινόταν το βουνό της Ιθάκης και όχι η ίδια η Ιθάκη?
Η μία άποψη είναι ότι ήταν χαρακτηριστικό γνώρισμα της Ιθάκης λόγω ύψους.
Η άλλη ότι πραγματικά μόνο το βουνό της Ιθάκης φαινόταν.
Συμπέρασμα:
Και στις δύο περιπτώσεις η Παλική αποκλείεται άρα οι ύμνοι λένε μπαρούφες κοινώς!
Μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα: Γεωγραφικά το ταξίδι ως προς τα υπόλοιπα δεν έχει πρόβλημα στην περιγραφή και στις ονομασίες.
Κάνω λάθος??
Σημείωση:
Οι Ομηρικοί Ύμνοι αποτελούν μια συλλογή αρχαίων ελληνικών ύμνων σε μέτρο δακτυλικό εξάμετρο, το ίδιο που χρησιμοποιείται στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια. Στην Αρχαιότητα, οι ύμνοι αυτοί αποδίδονταν στον Όμηρο: η πρώτη αναφορά σε αυτούς σε γραπτό κείμενο γίνεται από τον Θουκυδίδη.
Σπ. Ρόκκος
http://porosnews.blogspot.com/2015/07/blog-post_28.html
ΑπάντησηΔιαγραφήεχω ενα προβληματάκι χρονου ,,πια,, λόγο του οτι μπαινουμε σε φουλ σεζον,, δεν μπορω να εχω την δυνατότητα αναλυσης,, και δικών μου τοποθετήσεων,,! βάχω τακτικα αναδημοσιεύσεις να μην ξεχνιώμαστε
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι θα προσπαθήσω οπως ξανα εχω αναφερει να τα οργανωσω στο μελλον!
Βασικά όπως ακριβώς περίμενα και με το γκάλοπ , λιγοστοι ενδιαφέρονται με τα αρχαιολογικά,, περισσότερο τους νοιαζουν τα πικάντικά και τα κουτσομπολια!Βέβαια ένα παρήγορο στο θέμα,, είναι ότο λόγο καλοκαιριού εχουμε αραιώσει και από το διαδίκτιο!