Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΕΝ ΩΡΑ ΣΕΙΣΜΟΥ!!

Ένας Ζακυνθινός, ένας Κερκυραίος και ένας Κεφαλονίτης και έπαιζαν χαρτιά σε ένα καφενείο, την ώρα που γίνεται σεισμός και πέφτει το καφενείο.

Βγαίνει από τα χαλάσματα ο Κερκυραίος, με ένα χέρι: "Σ' ευχαριστώ Άγιε μου Σπυρίδωνα που είμαι ζωντανός κι ας μου λείπει το ένα χέρι".

Βγαίνει ο Ζακυνθινός, με ένα πόδι: "Σ' ευχαριστώ Άγιε μου Διονύση που είμαι ζωντανός κι ας μου λείπει ένα πόδι".

Βγαίνει ο Κεφαλονίτης και ξεσκονίζει τα ρούχα του: "Άγιε μου Γεράσιμε, δεν με βοήθησες καθόλου. Σε μένα βρήκε να πέσει όλη η σκόνη;

ΚΑΙ  ΤΙ  ΘΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΥΣ:
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟς,, ΑΓΙΕ  ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ  ΣΩΣΕ ΜΑς!!!!
ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΣ: ΑΓΙΕ ΔΙΟΝΥΣΙΕ,, ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΣΟΥ,,ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ
ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ:
ΜΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ,,ΔΙΑΛΕΜΠΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ,,,,,,ΤΙ ΚΟΥΝΗΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟΥΤΟ?????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου