Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι Λευκάδας με την ΑΝΑΣΑ



ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ, Υποψήφιος Περιφερειάρχης Ιονίων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Λευκάδα   17/04/2014
 Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ
για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ με υποψήφιο Περιφερειάρχη τον Θεόδωρο Γαλιατσάτο , παρουσιάζει σήμερα τους υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους για την Λευκάδα με επικεφαλής τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη  για την Λευκάδα Θεόδωρο Χαλικιά.


1.    Βλάχος Παύλος             Χημικός Μηχανικός
                                           Προϊστάμενος Γεν. Χημείου του Κράτους

2.    Γαβρίλης Γιώργος          Ελεύθερος  επαγγελματίας

3.    Γαρύφαλλος Ιωάννης      Ιστορικός της Επιστήμης και της
                                        Τεχνολογίας – Συντονιστής της
                                        Ν.Ε.  ΣΥΡΙΖΑ Λευκάδας

4.    Γρηγόρης Σταύρος          Ιατρός Παθολόγος
                                        Διδάκτωρ Παν/μίου Αθηνών
                                         Πρόεδρος Ι.Σ. Λευκάδας

5.    Κατωπόδη Λουκία          Σκηνοθέτης – Υπεύθυνη διδασκαλίας
                                         θεατρικού εργαστηρίου Πνευματικού  
                                         Κέντρου Λευκάδας

6.    Φατούρου - Χαλκιοπούλου Χριστίνα  Ελεύθερη επαγγελματίας

ΚΑΙ  ΕΝΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ  ΤΗΣ    Φατούρου - Χαλκιοπούλου Χριστίνας


Στις εκλογές του Μαΐου, θα είμαι υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος,με τον Περιφερειάρχη Θοδωρή Γαλιατσάτο και τον Αντιπεριφερειάρχη Θοδωρή Χαλκιά.
Απευθυνόμενη σε όλους τους συμπολίτες μου αλλά και τους ετεροδημότες, ζητώ την εμπιστοσύνης σας.
Δεσμεύομαι να καταβάλλω κάθε προσπάθεια, ώστε να φανώ αντάξια των προσδοκιών σας και της υποστήριξής σας.Ξεκινώ έναν δύσκολο αλλά συναρπαστικό αγώνα. Γι’ αυτό προσκαλώ όλους όσοι αισθάνονται χρήσιμοι για τον τόπο να ενώσουν τις δυνάμεις τους στην προσπάθειά μας.

Συντομο βιογραφικο μου:
Γνωρίζω τα θέματα του τόπου μου και μπορώ να προσφέρω.Παρ’ ότι δεν επιθυμώ να μιλάω για τον εαυτό μου, μάλλον είναι αναγκαίο να το κάνω.
Είμαι ένας απλός άνθρωπος σαν όλους μας αλλά με δυνατό χαρακτήρα, ευθύς, ακριβοδίκαιη, πολύ εργατικη! Ρομαντικη, κοινωνική και συναισθηματική με τα πάνω και τα κάτω μου, τα λάθη και τα προτερήματα που έχουν όλοι όσοι ασχολούνται ενεργά ..Σπούδασα γεωπόνος και διοίκηση επιχειρήσεων , είμαι αυτοδημιούργητη τουριστικός επιχειρηματίας. Γεννήθηκα στη Λευκάδα Με χαρακτηρίζει η εργατικότητα, και θέλω να πετυχαίνω τους στόχους μου.

                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου