Θα γεμίσετε με ΑΙΜΑ τις ψυχές σας;
Υπόθεση: «ΧΑΡΑΚΑΣ»
Τμήμα: Οδικού Άξονα Αργοστολιου – Φισκάρδου.
Περιοχή: Διβαράτα-ΑΝΩΜΕΡΙΑ-Μύρτος-ΑΣΣΟΣ, ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Χάρτης Περιοχής θέματος.
Επεξηγήσεις:
Οι εικόνες που ακολουθούν με τη σειρά της ανωτέρω αντίστοιχης αρίθμησης, είναι ζουμ, έτσι ώστε να πάρετε μια ιδέα...…και η εικόνα 4 google επίσης κατωτέρω, όπως φαίνεται με τη ρηγμάτωση από το google earth χωρίς το «δικό» μου make up!
Ας θυμηθούμε την σημείωση για τη λέξη «Χάρακας», (που σας είπα κρατήστε την στα υπόψη...) η λέξη αυτή απο τους «παλιούς» δεν δόθηκε τυχαία, αφού αυτή προέρχεται από την λέξη χάραγμα, εξ ού και χαράδρα, χαρακιά κλπ. Είναι γνωστό από πολύ παλιά λοιπόν, ότι η τοποθεσία αυτή, είναι «υποψήφια» τεράστιας κατολίσθησης με απρόβλεπτες συνέπειες...πόσο δε μάλλον που μιλάμε για τον υπ’ αριθμό ΕΝΑ τόπο γένεσης μεγάλων σεισμών, όχι μόνο της Ελλάδας, όχι μόνο της Ευρώπης, αλλά σε μια έκταση που «πιάνει» από το Ιράκ έως τον Ατλαντικό και από την Ανταρκτική έως τον Αρκτικό κύκλο!
Το γνωρίζουν οι ντόπιοι της Δημοτικής και Περιφερειακής Αρχής!
Γι αυτό και η «βαλίτσα πάει μακρυά»...Γι αυτό και ακόμη το «παλεύουν»....!
Αλλά, ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΝ να λύσουν τον ΣΑΧΛΟ αυτό Γόρδιο δεσμό μια και καλή!
Χαραξη Νέας οδικής αρτηρίας στα ενδότερα του βουνού που βρίσκεται η ρωγμάτωση, και αποφυγή της!
Αν και τα σχέδια υπάρχουν, (υπήρχε και σχέδιο του τμήματος αυτού με αερογέφυρα, που τα πέδιλά της θα ξεκινούσαν ...από τη βάση στη θάλασσα...αν είναι δυνατόν....!!!!!), ΓΙΑΤΙ δεν ΤΟΛΜΟΥΝ να ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ/ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ το τμήμα αυτό, έως ότου βρεθεί χρηματοδότηση για νέα χάραξη;;;;
Με τι εγγυήσεις θα δώσουν την υπάρχουσα οδική αρτηρία, (άμα της «αποκατάστασής» της) για ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ, πάνω ένα ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΒΟΥΝΌ προς ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ στην "άβυσσο";
Γιατί λοιπόν αυτή η επιμονή κύριοι της Δημοτικής και Περιφερειακής Αρχής, να αποκαταστήσετε τον «ήδη υπάρχοντα οδικό άξονα;
Για ποιό λόγο τόσες «συσκέψεις»;
Δεν γνωρίζω, ούτε το πιστεύω πως δεν σας απασχολεί, αλλά γνωρίζω, αν συμβεί το ΠΡΟΣΜΕΝΟΝ (η κατολίσθηση) θα γεμίσετε με ΑΙΜΑ τις ψυχές σας!
Τμήμα: Οδικού Άξονα Αργοστολιου – Φισκάρδου.
Περιοχή: Διβαράτα-ΑΝΩΜΕΡΙΑ-Μύρτος-ΑΣΣΟΣ, ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Χάρτης Περιοχής θέματος.
Επεξηγήσεις:
- με μπλέ απεικονίζεται ο κύριος οδικός άξονας (Αργοστολίου-Φισκάρδου) και με πράσινο απεικονίζεται η «εναλακτική» υποχρεωτική διαδρομή (πλέον μετά τις κατολισθήσεις εξ αιτίας των σεισμών του Ιαν/Φεβρ 2014, στο τμήμα αυτού του οδικού άξονα, στη θέση «Χάρακας» πάνω από τις Β.Ανατολικές παρυφές της παραλίας του Μύρτου). Σημ. :κρατήστε στα υπόψη την ονομασία «Χάρακας»...
- με κόκκινο απεικονίζεται το απαγορευμένο τμήμα του κύριου οδικού άξονα, για κυκλοφορία πεζών και τροχοφόρων
- με άσπρο απεικονίζεται το τμήυμα της οδού που 16 μήνες μετά «ακόμη το παλεύουνε»....!
- με σομόν απεικονίζεται, η ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΡΗΓΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ που είναι «ΥΠΟΨΗΦΙΟ» (με ή χωρίς σεισμό) να ΦΥΓΕΙ προς τη ...θάλασσα. Σημειώστε ότι το ύψος που «περνάει» η οδική αρτηρία, βρίσκεται πάνω από 180 (;) μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας...
Οι εικόνες που ακολουθούν με τη σειρά της ανωτέρω αντίστοιχης αρίθμησης, είναι ζουμ, έτσι ώστε να πάρετε μια ιδέα...…και η εικόνα 4 google επίσης κατωτέρω, όπως φαίνεται με τη ρηγμάτωση από το google earth χωρίς το «δικό» μου make up!
Ας θυμηθούμε την σημείωση για τη λέξη «Χάρακας», (που σας είπα κρατήστε την στα υπόψη...) η λέξη αυτή απο τους «παλιούς» δεν δόθηκε τυχαία, αφού αυτή προέρχεται από την λέξη χάραγμα, εξ ού και χαράδρα, χαρακιά κλπ. Είναι γνωστό από πολύ παλιά λοιπόν, ότι η τοποθεσία αυτή, είναι «υποψήφια» τεράστιας κατολίσθησης με απρόβλεπτες συνέπειες...πόσο δε μάλλον που μιλάμε για τον υπ’ αριθμό ΕΝΑ τόπο γένεσης μεγάλων σεισμών, όχι μόνο της Ελλάδας, όχι μόνο της Ευρώπης, αλλά σε μια έκταση που «πιάνει» από το Ιράκ έως τον Ατλαντικό και από την Ανταρκτική έως τον Αρκτικό κύκλο!
Το γνωρίζουν οι ντόπιοι της Δημοτικής και Περιφερειακής Αρχής!
Γι αυτό και η «βαλίτσα πάει μακρυά»...Γι αυτό και ακόμη το «παλεύουν»....!
Αλλά, ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΝ να λύσουν τον ΣΑΧΛΟ αυτό Γόρδιο δεσμό μια και καλή!
Χαραξη Νέας οδικής αρτηρίας στα ενδότερα του βουνού που βρίσκεται η ρωγμάτωση, και αποφυγή της!
Αν και τα σχέδια υπάρχουν, (υπήρχε και σχέδιο του τμήματος αυτού με αερογέφυρα, που τα πέδιλά της θα ξεκινούσαν ...από τη βάση στη θάλασσα...αν είναι δυνατόν....!!!!!), ΓΙΑΤΙ δεν ΤΟΛΜΟΥΝ να ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ/ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ το τμήμα αυτό, έως ότου βρεθεί χρηματοδότηση για νέα χάραξη;;;;
Με τι εγγυήσεις θα δώσουν την υπάρχουσα οδική αρτηρία, (άμα της «αποκατάστασής» της) για ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ, πάνω ένα ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΒΟΥΝΌ προς ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ στην "άβυσσο";
Γιατί λοιπόν αυτή η επιμονή κύριοι της Δημοτικής και Περιφερειακής Αρχής, να αποκαταστήσετε τον «ήδη υπάρχοντα οδικό άξονα;
Για ποιό λόγο τόσες «συσκέψεις»;
Δεν γνωρίζω, ούτε το πιστεύω πως δεν σας απασχολεί, αλλά γνωρίζω, αν συμβεί το ΠΡΟΣΜΕΝΟΝ (η κατολίσθηση) θα γεμίσετε με ΑΙΜΑ τις ψυχές σας!
ΑπάντησηΔιαγραφή«Θα γεμίσετε με αίμα τις ψυχές σας?» !!!
Μου αρέσεις ρε φίλε! Έτσι αισθάνθηκα να σου πω διαβάζοντάς σε, όπως το γράφω, γιατί στους άντρες απαντούν αντρίκια.
Πολλά γνωρίζω για την υπόθεση του Χάρακα και ποιοι κάνουν την κότα γιατί δυστυχώς τα παντελόνια πλέον μετατράπηκαν σε φουστίτσες και γι΄ αυτό έγιναν της μοδός τα πορτοφόλια «μπανάνες» γιατί υπήρχε πρόβλημα που θα
χώνουνται τα λεφτά.
Με τον Ασσιώτη που έγραψε για το Χάρακα χτές έχουμε φάει ψωμί και αλάτι στο στρατό και γνωρίζει και αυτός πολλά τόσα ώστε να γνωρίζει πολύ πιο πριν τι επρόκειτο να γίνει.
Κάποτε έγραψα σε τούτο το blog σχόλιο καθόλου τυχαίο, να το υπενθυμίσω:
«aris31 Ιανουαρίου 2014 - 12:17 π.μ.
…Η Κεφαλονιά πάντα κάνει ισχυρούς σεισμούς και όποιος δεν το λαβαίνει υπ΄όψη του είναι ηλίθιος.
Εκεί πρέπει να δοθεί προσοχή και να τηρούνται οι όροι θωράκισης, γιατί και οι σεισμοί λίγο - πολύ μέσα σε κάποια όρια έντασης κινούνται.
Να είμαστε λοιπόν προετοιμασμένοι ώστε να μη τους φοβόμαστε και να σταματήσουν οι «εξυπηρετήσεις», οι κακοτεχνίες με περισσότερους και σωστούς ελέγχους, οι κλεψιές από δημόσια κτίρια (που τρώνε όλοι οι παρατρεχάμενοι), και τα «φακελάκια» για να κάνουνε στραβά μάτια οι αρμόδιες υπηρεσίες, που όλοι τα γνωρίζουμε και τα έχουμε δώσει αλλά σφυρίζουμε κλέφτικα.
Με τη γέφυρα του Χάρακα πχ επειδή όλο και κάνα μπάνιο κάνουμε και εκεί, πόσες φορές αναρωτήθηκα που στο διάολο θα στηριχτεί γέφυρα 80 μέτρων?
Αφού το κοίταες απουκάτουθε και δεν έβλεπες στήριγμα όσο και άσχετος να ήσουνα.
Αρώταα το καλοκαίρι και μου λέει ένας Πλαρνός:
Ορέ φωστήρα μου και να είχε κάνα κομμάτι γερό βράχο με τα χιλιάδες φουρνέλα που έχουνε ρίξει έδεκει τόσα χρόνια που ανοίγανε το δρόμο, έχει γίνει μελίδια και εφκείνος.
Αλλά εμένα τι με μέλει, μια φορά το χρόνο άμα περάσω πολύ είναι, και πάω και αηπάνουθε ορέ άμα θέλω μου λέει.
Γέρος - γέρος αλλά το είχε πιάσει το θέμα.
Γιατί μεταξύ μας εγώ θα τη περάσω άμα τυχόν φτιαχτεί???
Ο Πλαρνός είναι μόνο Κεφαλλονίτης, εγώ είμαι Θιακοκεφαλλονίτης, έχω πλεονέκτημα!!!
…Λοιπόν το βρήκα!
Άμα θα γίνει το γήπεδο του ΠΑΟ στο Βοτανικό άλλο τόσο θα γένει και η γέφυρα στο Χάρακα.
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.
Υ.Γ.
Πάντως αυτή την υπόθεση μαθηματικά αποδειγμένα κάποιος θα την πληρώσει και εύχομαι να μη πάει χορεύοντας το χορό του Ζαλόγγου κατρακυλώντας στο Μύρτο.
Αλλά χορεύουνε κότες τέτοιο χορό?????
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.