Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012
ΜΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ...ΔΥΣΦΗΜΙΖΟΝΤΑΣ
Λάσπη μεγατόνων ρίχνουν καθημερινά στην μικρή Ελλάδα του βαλκανικού Νότου τα δημοσιεύματα της Βαρονίας της Ευρώπης. Ξεφτιλίζουν σε κάθε ευκαιρία που τους δίνεται, το λαό, τους θεσμούς αλλά και την ιστορία μας. Τι προσπαθούν να πετύχουν όμως; Την πλήρη απαξίωση μας. Όμως φαίνεται να έχουν απώτερο σκοπό να μας παρουσιάσουν ως μια φτωχή αποικία που τίποτα δεν έχει να δώσει.
Η αλήθεια όμως είναι το σχέδιο τους γυρίζει μπούμερανγκ αφού έρχεται και επιβεβαιώνεται ο βασικός κανόνας του marketing που δεν είναι άλλος από το ότι η δυσφήμιση είναι (τελικά) μιά καλή διαφήμιση.
Από την στιγμή που η Ελλάδα μπήκε σε κρίση, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνής επικαιρότητας.
Σε καθημερινή βάση δημοσιεύματα επικριτικά για την Ελλάδα, την οικονομία της και τους πολίτες κάνουν το γύρο του κόσμου.
Όμως αυτό φαίνεται να λειτουργεί διαφορετικά στους δέκτες των ειδήσεων καθώς αυτοί ψηφίζουν Ελλάδα δαγκωτό για τις διακοπές τους.
Έτσι μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός πως την τέταρτη θέση στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων καταλαμβάνει η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός για το τρέχον έτος, σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρόμετρου.
Πιο συγκεκριμένα, η χώρα μας για το 2012 βρίσκεται με ποσοστό 4% στην τέταρτη θέση, μετά την Ισπανία με ποσοστό
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου