Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ


  1. ΜΕ  ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ,,ΟΤΙ ΣΑΝ BLOGER  ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ
    ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ  ,,ΚΑΙ  ΕΥΚΑΙΡΙΑ  ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ  ΟΤΙ,,,  ΑΠΟ  ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ 
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ,,ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η
    ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ,,  ΣΕΒΟΜΑΙ  ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ  ΦΥΣΙΚΑ  ΑΠΟΨΗ,,ΜΕΧΡΙ Η ΣΚΑΠΑΝΗ
    ΝΑ   ΒΕΒΑΙΩΣΕΙ,, ΤΗΝ   ΥΠΟΘΕΣΗ,, ΤΟ ΚΑΛΟ  ΕΙΝΑΙ  ΠΩΣ  ΕΚΑΝΕ  ΜΕΡΙΚΟΥΣ
    ΝΑ ΞΑΝΑΞΕΦΥΛΙΣΟΥΜΕ  ΤΑ ΔΥΟ ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ,,,  ΚΑΙ  
    ΝΑ  ΒΡΕΘΟΥΜΕ  ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΔΡΟΜΟ ΓΝΩΣΗΣ ,,ΜΕΧΡΙ  ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ.

    ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ,,,
    ΕΛΠΙΖΑ,,ΣΕ ΑΡΩΓΟΥΣ  ΣΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΥΤΗ  ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ,,! 

     ΣΥΝΕΧΊΖΩ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΥ 
    ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ,,ΣΥΝ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΝΝΟΥΣ
    (ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΚ,, ΕΦΟΣΟΝ ΠΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ.,,,)  ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ  ΠΟΥ  ΥΠΑΡΧΕΙ,,, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ  ΠΟΥ ΘΑ ΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ,,!


    ΕΝΩ  ΤΑ ΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΑ ,,ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΠΟΛΛΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ  
    Άντε το γαϊτανάκι πάλε!
    Εδώ είμαστε λοιπόν.
    Γιατί ο καθένας αναφέρει αυτά που τον συμφέρουν μόνο και ξεχνά τα άλλα μισά από την Οδύσσεια?
    Ντε φάκτο φαίνεται ότι Οδύσσεια και Τζανάτα δεν ταιριάζουν όσο αφορά την περιγραφή της Ομηρικής Ιθάκης.
    Θα πρέπει λοιπόν να αποφασίσουμε αν δεχθούμε την Ομηρική Ιθάκη στα Τζανάτα χρησιμοποιούμε την Οδύσσεια για προσάναμμα και ησυχάζουμε.
    Μου αρέσουν τα «δίδυμα νησιά» γιατί δε τα λέει δίδυμα αλήθεια αλλά τους λιμένες στην Αστερίδα τους ψιλολέει?
    Και εκείνη τη μαυροκακομοίρα την Ιθάκη την αφαλοκόψανε!
    Εκτός από πανυπερτάτη από τη θάλασσα, τη λέει και χθαμαλή αμέσως πρίν.
    Μας διέφυγε?
    Άρα είναι χαμηλή ως προς τι κοντινό, αλλά σε ικανό ύψος από τη θάλασσα?
    Εγώ λύση έχω πάντως, εσείς?

    Λύση για την αναφορά της Οδύσσειας βέβαια, γιατί αν είναι για προσάναμμα να ρωτήσετε τους ειδικούς που λέει και ο φίλος ο Poros.

    Έχουνε αρχίσει να μου μπαίνουν και κάτι διαόλοι μέσα μου τώρα τελευταία.
    Λες ορέ να βρεθεί κάνας καινούριος « θησαυρός» του Ατρέως?
    Μπας και είναι έτοιμος ο Θησαυρός του Οδυσσέως????

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.
  2. Αγαπητέ φίλε Άρη, αν αναφέρεστε σε μένα, δεν υπάρχει απολύτως κανένα συμφέρον ούτε ατομικό ούτε συλλογικό. Σε κανένα δε σημείο των ερευνών μου δεν προσπαθώ να παραποιήσω το Ευαγγέλιο, το οποίο είναι μονοσήμαντα η Οδύσσεια. Έχω μελετήσει τους πάντες σχεδόν, αλλά δεν αντιγράφω κανέναν και όλους τους περνάω από την κρίση που έχω και γω όπως και συ, αλλά δουλεύω χωρίς να παραβλέπω στοιχεία που υπάρχουν και πιθανόν δεν με ευνοούν, αλλά στοιχεία που μου έχουν επιβάλλει στον εγκέφαλο να βλέπω ολιστικά το πρόβλημα και είναι μακριά από μένα τα μίση και τα πάθη και δεν με ενδιαφέρει το κλέος της Ομηρικής Ιθάκης. Αλήθεια μπορεί να παραβλέψει κανείς την απόλυτη ταύτιση του λιμανιού του Φόρκυνα με το λιμάνι των Συβότων; Ας βρεθεί κάποιος που να μπορεί να φέρει ισχυρότατη αντίρρηση με πραγματικά δεδομένα! 

    Ας μας υποδείξει κάποιος ένα λιμάνι που να μην το πιάνει κανένας αέρας! Υπάρχει στην Κεφαλονιά Ναός του Απόλλωνα του 1300 π.Χ που υπάρχει στην Λευκάδα; Βεβαίως υπάρχει αλλά ανήκει στην Ιστορική εποχή κι όχι στην Προϊστορία! Υπάρχει άλλο ακριβές αντίγραφο του νησιού Αστερίς από το Αρκούδι; Υπάρχει νησί μεταξύ Πύλου και Κεφαλονιάς ή Θιάκι που να έχει τα χαρακτηριστικά του νησιού ΑΣΤΕΡΙΣ, δηλ. δίδυμα λιμάνια, ανεμοδαρμένα ύψη και απόλυτη κάλυψη του νησιού που καλύπτει από νότια και νοτιοανατολικά 100%, αν καταλήξουμε σ' αυτήν, την Λευκάδα δηλ. ως Ομηρική Ιθάκη; Ο Αντίνοος ήταν απόλυτα βέβαιος ότι το νησί που έστησε την δολοφονική παγίδα στον Τηλέμαχο ήταν 100% βέβαιος ότι δεν υπήρχε ούτε η παραμικρή περίπτωση να ξεφύγει κάποιος, γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα έστελνε και δεύτερο πλοίο. Κι αυτός ήταν ο λόγος που τα έβαλε με τους Θεούς που τα κατάφερε και τους ξέφυγε ο Τηλέμαχος. Για όνομα του Θεού σου δίνει αυτήν την αίσθηση το Δασκαλιό; Γιατί είναι πολύ αδύναμο να ασχοληθεί κανείς με την Οξιά και μάλιστα όταν φυσάει και Σορόκος! Δεν με εντυπωσιάζει που διακωμωδείς λίγο την κατάσταση, αλλά σε διαβεβαιώνω ότι ο Όμηρος ήξερε άριστα την περιοχή και την περιέγραψε με λεπτομέρειες πολύ χαρακτηριστικές. Άλλωστε στα 70 χωρία του στα οποία περιγράφει το Ανάκτορο στηρίζονται όλοι για να το ανακαλύψουν! Δηλ. ο Όμηρος γνώριζε άριστα τα ανώγια και τα κατώγια των Ανακτόρων και είχε άγνοια του νησιού πάνω στο οποίο ήταν στημένο; Πήγε ουρανοκατέβατος στην Ιθάκη;
    «Αυτή δε χθαμαλή πανυπερτάτη ειν’ αλί κείται προς ζόφον». Αν δεν ήταν ποιητικός λόγος με μέτρο, εγώ πιστεύω ότι η πρόταση θα ήταν: Αυτή δε (η Ιθάκη) χθαμαλή ειν’ αλί κείται και πανυπερτάτη προς ζόφον. Κανείς πλην ορισμένων Μελετητών δεν έλαβε υπόψη του το ρήμα αυτής της πρότασης και ιδιαίτερα οι Ιθακιστές! Δεν λέει ο Ποιητής «χθαμαλή εστίν» αλλά «χθαμαλή κείται»! Όλοι οι Ιθακιστές ερμηνεύουν «χθαμαλή εστίν» και προβληματίζονται «πως χθαμαλή πως πανυπερτάτη», δηλ. είναι χαμηλή σε ύψος, αλλά τότε πως αμέσως την θεωρεί υψηλοτάτη; Για να μην μακρηγορούμε! «Χθαμαλή κείται» σημαίνει βρίσκεται κοντά στην ξηρά, χαμηλώνει ένα πλοίο όταν πλησιάζει στο λιμάνι (δες ο Εύμαιος στον Ερμαίο λόφο τι ακριβώς λέει όταν είδε το πλοίο του Τηλέμαχου να πλησιάζει στο λιμάνι, και «ανέρχεται ή ψηλώνει» όταν απομακρύνεται, δες τι λέει ο Ποσειδώνας όταν το πλοίο των Φαιάκων ανεβαίνει προς την Κέρκυρα και θα δεις ότι δεν γράφω υποκειμενικά και ότι μου κατέβει!
  3. Το ότι τα δύο μεσαία από τα 4 νησιά καταγράφονται με απαράλλακτο τρόπο, με την ίδια σειρά και στην ίδια θέση, «Δουλίχιόν τε Σάμη τε», 4 φορές στην Οδύσσεια [(Οδ. ι, 24),(Οδ. α, 246),(Οδ. π, 123),(Οδ. τ, 131)], μία στον Ύμνο προς τον Απόλλωνα (στ. 430) και ακριβώς με τον ίδιο συνδετικό τρόπο επαναλαμβάνονται από τον Βιργίλιο στην Αινειάδα (Aen. III, 270-275), Dulichiumque Sameque, (όταν τα προσπερνά αμέσως μετά τη Ζάκυνθο, όπου στη θέση του Ελληνικού … τε … υπάρχει το αντίστοιχο Λατινικό … -que), αποδεικνύεται περίτρανα πως και η σειρά των νησιών και η θέση τους και η περιγραφή τους, είναι απόλυτα ακριβής.
    Και η επιβεβαίωση προέρχεται από τα παρακάτω γραπτά κείμενα:
    •Ο Eustathii, archiepiscopi thessalonicensis: Commentarii ad Homeri Iliadem et Odysseam (Λεξικό Ιλιάδας και Οδύσσειας), γράφει: «τε: σύνδεσμος ότι υποπίπτει ταις λέξεσιν εν τη συμπλοκή, οίον εγώ τε συ τε», που σημαίνει ότι τις λέξεις που συνδέουν τα δύο …τε…, αυτές συμπλέκονται, συνδέονται πολύ στενά.
    • Οι Liddell H. G. και Scott R. στο An Intermediate Greek-English Lexicon και ειδικότερα στο λήμμα «τε», όπου μελέτησαν με μεγάλη λεπτομέρεια τις χρήσεις αυτού του συνδέσμου και έχουν καταλήξει σε επτά διαφορετικές χρήσεις του …τε… είτε μόνο του, είτε επαναλαμβανόμενο το ίδιο ή σε άλλους συνδυασμούς με το …και…, γράφουν: [Special usages: – 1. τε ……… – 2. Α nearer connection is marketed by τε…τε.., both…and.., πατήρ ανδρών τε θεών τε Hom.; (Μετάφρ. –2. Μία πολύ κοντινή σύνδεση επισημαίνεται με το … τε … τε …)].
    •Το Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό Ελευθερουδάκη, στο λήμμα «τε» σημειώνει: «Σύνδεσμος συμπλεκτικός δεικνύων ότι η λέξη μεθ’ ην τίθεται δέον να θεωρηθή εν συναφεία προς άλλην, προηγουμένην ή επομένην: τυφλός τα τ’ ώτα, τον τε νουν, τα τ’ όμματ’ εί».
    •Το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, στην Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα και στη μελέτη του για την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία και στο Κεφάλαιο Αρχές της Αρχαιοελληνικής Γλώσσας, στο λήμμα Σύνδεσμοι, γράφει για το Τε: «Είναι ένα εγκλητικό μόριο (πβ. λατινικό que), που σημαίνει ό,τι και το και. Η συχνότητα της χρήσης του δεν είναι μόνο συνάρτηση της εποχής (είναι αρχαϊκό στοιχείο και με το πέρασμα του χρόνου περιορίζεται) αλλά και του κειμενικού είδους. Το βρίσκουμε πολύ συχνά στον Όμηρο και λιγότερο στους κλασικούς. Ο Πλάτων το χρησιμοποιεί πολύ ως σημείο ποιητικού ύφους και αρχαϊκότητας. Στον Ηρόδοτο είναι συχνότερο απ’ ό,τι στον Θουκυδίδη και στον Ξενοφώντα είναι σπάνιο, ενώ λείπει εντελώς από τους ρήτορες και τις επιγραφές, των οποίων η γλώσσα είναι πιο κοντά στην καθομιλουμένη. Στην τυπική του εκδοχή είναι διπλασιασμένο, ώστε να συνδέσει δύο στοιχεία τα οποία ζεύγνυνται με φυσικό τρόπο».
    •Επίσης ο Ευάγγελος Καρύδης στην περισπούδαστη εργασία του «Η ΠΕΡΙ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ ΔΙΑΜΑΧΗ», ερευνά ακόμη πιο πολύ τους συμπλεκτικούς και συνδετικούς συνδέσμους «… τε … τε …», «… τε … και …», «… και … και …», και το νόημα που δίνει στο κάθε ζεύγος ή στην κάθε δυάδα ο Όμηρος. «Ας επισημανθεί επίσης εδώ», γράφει ο σπουδαίος αυτός ερευνητής, «η χρήση του συνδέσμου «τε-τε» (Δουλίχιόν τε Σάμη τε), η οποία υποδηλώνει σύνδεση-ομαδοποίηση των αναφερομένων νήσων, δηλαδή το Δουλίχιο και η Σάμη ομαδοποιούνται ως σύμπλεγμα νήσων, διακρινόμενο από νήσους που κείνται εμφανώς ξέχωρα, όπως η Ζάκυνθος, η Ιθάκη ή η Λευκάδα. H ομαδοποίηση αυτή πρέπει να λαμβάνεται υπ’ όψιν στην ερμηνεία του κειμένου και στον εντοπισμό της Ομηρικής Ιθάκης, η οποία περιγράφεται ως ξεχωριστά κειμένη, σε σχέση με το ως άνω σύμπλεγμα Δουλιχίου – Σάμης. Όταν ο Όμηρος δεν υποδηλώνει στενή σχέση-συνάφεια γεωφυσική δύο νήσων, πραγμάτων κλπ., τότε δεν χρησιμοποιεί συνδετικό «τε-τε», αλλά «τε-και» ή «και-και».
    •Και για επιβεβαίωση όλων των ανωτέρω, υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη από την φράση «Οι δ’ Άργος τ’ είχον Τίρυνθά τε τειχιόεσσαν»; (Ιλ. Β, 559). Υπάρχουν κοντινότερες πόλεις από το Άργος και την Τίρυνθα; Πολύ καθαρό παράδειγμα απόλυτης γειτνίασης δύο φυσικών γεωγραφικών περιοχών!
  4. Από τα προαναφερθέντα προκύπτει ότι τα δύο στοιχεία που συνδέονται με τα επαναλαμβανόμενα …τε…τε…, εν προκειμένω τα δύο νησιά Δουλίχιο και Σάμη, έχουν μια κοντινή σύνδεση, αποτελούν ένα ζεύγος, συμπλέκονται, συζεύγνυνται, είναι δηλ. ομαδοποιημένα σαν σύμπλεγμα νησιών, κι επειδή εδώ μελετούμε ακίνητα στοιχεία, όπως είναι τα νησιά, αυτή η σύνδεση ερμηνεύεται σαν «αιώνια εγγύτητα» των δύο νησιών ή καλύτερα τα δύο στοιχεία Δουλίχιο και Σάμη αποτελούν ένα «αιώνιο ζευγάρι»!
    Συνεπώς η σύνδεση με έμφαση, και κατ’ επανάληψη, και από διαφορετικές πηγές, των δύο αυτών νησιών Δουλίχιου και Σάμης με το συνδετικό … τε … τε … (Λατ. …que …que), καταδεικνύει την εγγύτητα και την ομαδοποίηση των δύο αυτών νησιών και ουσιαστικά φανερώνει πως αποτελούν ένα φυσικό ζευγάρι! Καταδεικνύεται δε επίσης ότι η Ιθάκη και η Ζάκυνθος δεν συνδέονται τόσο πολύ στενά με τα δύο αυτά νησιά, αλλά είναι κάπως πιο απόμακρα (Για την μεν Ιθάκη υπάρχει η λέξη πανυπερτάτη = πιο πάνω απ’ όλα τα παρακείμενα νησιά, κάτι που την αποκλείει να είναι ζευγάρι με κάποιο άλλο νησί, για δε την Ζάκυνθο υπάρχει η απλή σύνδεση με το «και»).
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ θα συνηγορήσω με αυτούς που πιστεύουν ότι ο Όμηρος είχε άγνοια του Βασιλείου του Οδυσσέα, για να ερεθίσω τη συζήτηση.
    Αφού λοιπόν δεν γνώριζε ο Όμηρος την περιοχή, πως συνέπεσε να γράψει γι ένα δίδυμο νησιών πάνω απ’ τη Ζάκυνθο – Δουλίχιόν τε Σάμη τε – εκεί ακριβώς που υπάρχει από δημιουργίας της Ελλάδος το δίδυμο νησιών Κεφαλονιάς και Θιάκι; ...........

13 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Νοda δεν το είπα για σένα για κάποιον άλλο ψαγμένο το έγραψα που δεν άντεξε το «πείραγμα» γνωστό στοιχείο του χαραχτήρα του Θιακοκεφαλλονίτη λίγο παλαιότερα. Εδώ όμως δε κάνουμε επίσημη διάλεξη και υπάρχει η ευχέρεια να λέμε και κάτι τις πάρα πάνω πάντα καλοπροαίρετα.

    Εγώ όταν ψάχνω για την Ιθάκη ξεχνάω από πού είμαι (πως διάολο να μη είμαι και Θιακός βέβαια) και συζητάω ελεύθερα όπως και εσύ πιστεύω.

    Αστερίδα παίρνω το Δασκαλιό λοιπόν γιατί τα λιμάνια δεν είναι δίδυμα αλλά αμφίδυμα από το ένα και από το άλλο μέρος λόγω του αμφί. Και το Δασκαλιό μόνο από Ανατολικά και Δυτικά είναι προσβάσιμο από πλοία. Όπως είναι και ενδιάμεσα Σάμου – Ιθάκης.

    Να ξεκινήσουμε έτσι για να «παίξουμε» από ουδέτερη θέση ΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ότι η Ομηρική Ιθάκη είναι η σημερινή, ή ο Πόρος.
    Άρα δε μας κυνηγάνε ούτε οι Ποριώτες, ούτε και οι Θιακοί. Χα χα χα.

    Εσύ λοιπόν λες ότι ΑΝ δεν είναι αυτά τα μέρη τότε είναι η Λευκάδα.
    Εγώ λέω με το ίδιο σκεπτικό ότι είναι η Έρισσος (Β. Κεφαλλονιά).
    Εσύ λες Φόρκυνα τα Σύβοτα.
    Εγώ λέω την Άσσο, ή το Φισκάρδο, διάλεξε όποιο θέλεις αν και προτιμώ το πρώτο.

    Πές μου λοιπόν που υστερεί το δικό μου και που το δικό σου.

    Αλλά για να μη μακραίνουμε σε αναλύσεις άρχισε από το γνωστό:

    «αὐτὴ δὲ χθαμαλὴ πανυπερτάτη εἰν ἁλὶ κει̃ται
    πρὸς ζόφον, αἱ δέ τ' ἄνευθε πρὸς ἠω̃ τ' ἠέλιόν τε,
    τρηχει̃', ἀλλ' ἀγαθὴ κουροτρόφοσ:»

    Μη μου ξεφύγεις όμως ούτε ένα γράμμα.

    Θα διαπιστώσεις ότι μπορεί ο καθένας αποφεύγοντας ορισμένα «δύσκολα» σημεία να βγάζει Ιθάκη και το Καρπενήσι όπως διάβαζα μια σάτιρα και ξελιγώθηκα τις προάλλες,
    και ήταν και παλιά αν δε κάνω λάθος.

    Περιμένω απάντηση όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ,,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΩ ΣΑΝ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΗΣ ,,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ,, ΚΑΡΠΕΡΟ ΜΕΡΟΣ,,ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ!!
    ΖΟΦΟΣ,, ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΛΙΓΟ ΙΣΩΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ,,ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΤΟΥΣ..,ΟΛΙΓΟΝ ΞΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ
    ,,ΓΙΑ ΝΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ,, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ,ΟΤΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΗΞΕΡΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕ
    ,ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.!
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΑΝΑΛΥΣΗ,, ΟΜΩΣ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ‘Ελα φίλε Poros μη με απαγοητεύεις…

    Ξέρεις ποιο ψάρι μου αρέσει περισσότερο? Το ψαρονέφρι χα χα χα, γι΄ αυτό το τρώω και τσι νηστείες!

    Ξέρεις σε ποιο νησί κάνω διακοπές? Στο Καρπε – νήσι, πως λέμε Αγαθονήσι, πως λέμε Κουρλονήσι???

    Χουά χα χα χα χα χα.
    Στην έφερα γι΄αυτό κάποια στιγμή θα κεράσεις εκτός και στο μέλλον το πατσίσεις. Χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για να το διασκεδάσουμε και λίγο,, γιατί όλα τα νησιά είναι θηλυκά ,,εκτος του συνονοματος του χωριού μου!χαχαχα!
    απλά θα μου πεις έχουμε Γαμάτο όνομα!
    ιθ-ακι οπως σχολίασες για ερυσσο,, ταιριάζει και με την κορυφογραμμή Αίνου ,,όπως θυμάσαι
    σε ανάρτηση, με σχολιασμο του φίλου Σάκη,, Μακριά και ίσια!! Τηλεβόες,,,, έχουμε να επανλάβω παίζοντας πάντα λογοπαίχνιδά
    συνέχεια υποκοριστικα τηλέμαχος-τηλέγονος, και λόγο του παιχνίου χαλασμένο τηλέφωνο χάσαμε την ιθάκη !
    Αν πάντως ,,ομολογώ αποδείξεις ότι το Δασκαλειό ήταν η αστερίδα,, τότε αυτό είναι φάρος

    να ομολογήσω ότι για Ομηρική Ιθάκη η Ερισσος ήταν το καλύτερο σενάριο!,, αλλά έλα που ουτε η αστερίδα ήταν το δασκαλιό,, ούτε
    απο το Φόρκυνα=Ασσο είναι δυνατον να δείς τομ αυγερινό=Αφροδίτη.,, οπότε κατευθείαν στον κάλαθο το σεναριο χαχαχα!καλή εβδομάδα,, Τρελος μλοκερ είμαι ότι θέλω γράφω εξάλου,,μην μου δίνεται σημασία!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με εκείνο τον Αυγερινό κάπου έχω γράψει μια εξήγηση αλλά δε θυμάμαι. Αλλά που σου έκατσε αυτή η λεπτομέρεια και σένα, έχεις συνέχεια το μυαλό σε καμιά Αφροδίτη αναδυόμενη εκεί στο λιμάνι? Χα χα χα.

    Τώρα λίγο άσχετο.
    Εδώ κάνουμε μια συζήτηση για την Οδύσσεια και πετάμε και το χιούμορ μας να γίνει πιο ευχάριστη (έτσι πιστεύω τουλάχιστο). Τι έγινε πάλε και φωνάζει εκειός ο Nodas?
    Τσι προάλλες φώναζε ο Σάκης, μα δε εκφωνούμε πτυχιακή εργασία σε κάνα αμφιθέατρο. Έτοιμοι για παρεξήγηση είναι ρε γαμότο. Εγώ απάντησα σε ένα σχόλιο που δεν είδα ότι είχε παλιά ημερομηνία και αυτοσαρκάστηκα λέγοντας ότι χάνω λάδια.
    Λες να το πήρε ανάποδα? Δε ξέρω τι να υποθέσω…
    Μόλις μιλήσεις με λίγο χιούμορ δεν έχουν την αίσθηση αυτή, ή κάτι άλλο συμβαίνει?
    Αν είναι αυτό μου θυμίζει μια φιλική οικογένεια στη Πελοπόννησο που άμα έλεγες μια παραπάνω λέξη σε αγριοκοιτάζανε. Αφού μπήκανε στα κόλπα όμως με τον καιρό μας κάνουν περισσότερες πλάκες αυτοί.
    Ψάχνοντας γιατί μου αρέσει ανακάλυψα ότι τουλάχιστο στην «εσωτερική» Πελοπόννησο λείπει τελείως το χιούμορ. Και δεν είναι μόνο δική μου διαπίστωση.
    Άμα βάλεις τώρα ότι η ορεινή Πελοπόννησος έχει τα ίδια ήθη και έθιμα ακόμα και φαγητά με ορεινές περιοχές Πίνδου και επάνω λες να έχουν το ίδιο πρόβλημα? Είμαι περίεργος αλήθεια.
    Τέλος πάντων εύχομαι να είναι παρεξήγηση.
    Πάω για ύπνο γιατί τώρα που εγώ το φιλοσοφώ εσύ ροχαλίζεις και ζηλεύω. Καλημέρα, να ξυπνήσεις να δείς τον Αυγερινό σου μη το ξεχάσεις. Χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ά ξέχασα την ερώτηση με το όνομα Πόρος, είναι πράγματι αρσενικό αλλά όχι τόσο ….γαμάτο για ψάχτο λίγο πονηρά? Χα χα χα χα
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ενταξυ,,σημαινει και οπη,,αλλά εγώ το προτιμω πέρασμα!!,,για να ριχνω και καμοια μπηχτή στα ακτοπλοικά,,και
    στο Λιμενικό ταμείο που το λιμάνι του Πόρου το έχουν μην σου πώ ,,που γραμμενο!
    Το χιούμορ πάντως εμένα με εκφράζει απόλυτα,, γιατι αν δεν πουλήσουμε και λίγο τρέλα δεν πάμε πουθενά!
    Οντως έριξα τις ξάπλες μου όσο έγραφες χθές,, για να βρώ φρέσκος σήμερα καμοια παλαβομάρα να γράψω!
    Δουλειές δεν έχουμε,, τουλάχιστον με την φιλοσοφία ξεχνιώμαστε,, και μας μένει και η ελπίδα
    ότι μπορεί κάποτε να εκμεταλευτούμε τους θησαυρούς που μας έχουν
    χαρίσει απλόχερα οι Προγώνοι μας!,, ! Ολοι διδαχτηκαν από την ελληνική Ιστορία,, γιατί να μην τους το θυμίζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εγώ που νόμιζα πως μιας και δεν είχε αντιδράσει κάποιος ιδιαίτερα, είχατε όλοι σας δεχτεί την ερμηνεία που δίνω στους επίμαχους στοίχους της ραψωδίας ι, σε μια παλιότερη ανάρτηση του οικοδεσπότη μας (http://porosnews.blogspot.gr/2012/10/blog-post_2439.html). Γελάστηκα οικτρά. Ελπίζω όμως ακόμα, πως η παραπάνω συζήτηση είναι για να έχουμε κάτι να λέμε. Όσον αφορά την σοβαρότητα του θέματος και την αίσθηση του χιούμορ, δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί πιστεύετε εσείς οι Κεφαλλοζακυνθιακιότες (η σειρά δεν είναι τυχαία, αλλά για κάρφωμα), ότι μονοπωλείτε το χιούμορ και όλοι οι άλλοι "ξενέρα". Θυμάμαι ακόμα την αντίδραση κάποιου συγχωριανού του Γιώργου, όταν του είπα πως εγώ ασχολήθηκα με το υπόψη θέμα, βλέποντάς το ως μια "περιπέτεια" και εν τέλει για την πλάκα μου, ασχέτως πρακτικού αποτελέσματος. Τέλος, να θυμίσω μόνο στον κ.Νοdas, ότι καλά μας τα λέει, αλλά παραβλέπει μάλλον εσκεμμένα, το "αμφί" (=εκατέρωθεν), σε σχέση με την ομηρική νήσο Ιθάκη (Κεφαλλονιά). Μήπως τότε έτσι, στα βορειανατολικά της, Λευκάδα και σημερινή Ιθάκη, πάνε μαζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα σε όλους.

    Τα καρφώματα τα καταλαβαίνουμε φίλε Σάκη. Χα χα χα.
    Έχεις πρόβλημα με το συγχωριανό σου το Γιώργο και σου ξίνισε?
    Εμ εμένα που με ρώτησε ο γιος μου πότε βγαίνουν οι ντομάτες για να δεί αν τις γλυτώνω τι έπρεπε να κάμω? Σκέψου πόσοι άλλοι έχουν αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο. Χα χα χα.
    Μα για να μιλήσουμε σοβαρά είναι τελείως φυσιολογικό γιατί στους ανθρώπους γενικά το πολύ παλιό σε χρόνο μετράει σαν παραμύθι.
    Όταν εμένα μου συζητάν για το Δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο νομίζω ότι ακούω τις ιστορίες του Αλή Μπαμπά, ενώ χρονικά είναι γεγονός τόσο κοντά μου.
    Τώρα σχετικά με την έρευνα για την Ομηρική Ιθάκη η ευθύνη δεν ανήκει στους πολίτες αλλά στις Αρχαιολογικές υπηρεσίες και τσι λακκούβες που αναφέρει ο αγαπητός Nodas τσι έχουμε ανοίξει ξεπίτηδες εδώ στη Θιακοκεφαλλονιά για να πέφτουμε μέσα και έτσι να παραμένουμε συνέχεια ξύπνιοι, γιατί και η εξυπνάδα με εξυπνάδα διατηρείται.
    Οι άλλοι ας πηγαίνουνε στο ίσωμα τση αποβλάκωσης. Χα χα χα.
    Έπειτα (σοβαρά τώρα) ο ΄Θιακεφαλλονίτης δεν αμολάρει όλα τα χαρτιά του αλλά κρατάει και άσσους στο μανίκι, οπότε οι μη μυημένοι να προσέχετε λίγο στην έρευνα για την Ομηρική Ιθάκη. Μπορεί να υπάρχουν χαβαλεντζίδικοι σχολιασμοί αλλά από πίσω υπάρχει σοβαρό υπόβαθρο (κατά το δυνατόν πάντα) και δεν είναι χαμένη ώρα το να συζητάει κανείς μαζί τους.
    Στη χειρότερη περίπτωση παίρνει κάποιες ιδέες.
    Εμείς τις ιδέες τις δικιές σας τις περνάμε από ψιλή ανάλυση ενώ εσείς τις δικιές μας τις απορρίπτετε.
    Ποιος βγαίνει τελικά κερδισμένος?

    Χουά χα χα χα χα.
    (αυτό δεν είναι γέλιο εναντίων σας αλλά ψιλοαυτοσαρκασμός, μη παρεξηγιέστε λοιπόν αν καταλαβαίνετε θέτω τον εαυτό μου χαμηλότερα από όλους, από όταν γράφω εδώ μέσα σχεδόν πάντα το χρησιμοποιώ).

    Υ.Γ.
    Καλή καρδιά φίλοι και το πικάρισμα καλό κάνει καμιά φορά γιατί σου ανοίγει την όρεξη για διάλογο και άρα εμπλουτισμό γνώσεων, έπειτα για να ομολογήσω και μια αλήθεια σαν ανοικτά μυαλά σας βλέπω, απλά κάπου είμαστε διαφορετικοί στο τρόπο ανάπτυξης των θεμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΛΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ,,ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΓΝΩΣΗΣ,,ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ,, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ,,ΑΠΟΦΥΓΑΜΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ,, ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΗΡΙΚΗΣ ΙΘΑΚΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΓΙΖΟΥΜΕ!,, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΣΕ ΚΑΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατί φίλε προβλέπεις αλληλοσπαραγμό?? Χα χα χα.
    Από ότι θυμάσαι να είναι καλά ο Αβραάμ που μου έδωσε την ιδέα.
    Και σπηλιά έχω για κάλυψη και πάτριοτ για άμυνα και μπόμπες για επίθεση.
    Τσι θυμάσαι τσι τροχιοδεικτικές που αμολάρισα?
    Έχω και συντεταγμένες στόχου έτοιμες τώρα.
    Σαν αστακός είμαι!!!
    Χα χα χα να είσαι καλά ρε φίλε με έκαμες και γέλασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. EXE TSOY PATRIOT ΕΤΟΙΜΟΥΣ,,ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΜΕΛΕΙ,, ΕΞΑΛΟΥ,,ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ,,ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΣΟΥ ΑΣΣΟΥΣ ΜΟΥ,,,,,,!,,
    ΞΕΡΩ ΚΑΤΙ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΙΚΑ ΠΟΥ ΤΣΟΥ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΑΜΑ ΘΕΛΩ,, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!,, ΚΟΙΤΑ ΒΡΕΣ ΞΥΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΗΛΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΕΓΝΩΣΑΝΕ ,,ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δε καταλαβαίνω τίποτα, από κρύο έχω συνηθίσει από τα χιόνια του Ολύμπου.Τώρα που είμαι στη σπηλιά των νυμφών δίπλα στη θάλασσα ταμάμ.
    Με τσι ποδάρες μου είχα λίγο αλλά έλυσα το πρόβλημα με τσι παντούφλες του Αβραάμ. Τι νομίζεις τίποτις δεν αφήνω του βρόντου! Προσέχω για να έχω.
    Και τι λέγανε οι αρχαίοι ημών πρόγονοι?
    «Έχε τα πόδια σου ζεστά τη κεφαλή σου κρύα»… πάρα κάτου δε ξέρω.
    Χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή