Θέλουμε να βρεθεί λύση ;
Το κλείσιμο του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων ήταν ένας προαναγγελθείς θάνατος και μόνο όποιος δεν ήθελε δεν το έβλεπε.
Το ίδιο θα συμβεί και με την Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού στο προσεχές διάστημα – ας μην υπάρχει καμία αμφιβολία!
Γι’αυτό και τα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα και οι βερμπαλισμοί σήμερα είναι υπερβολές δίχως αιδώ.
Σήμερα απαιτούνται προτάσεις ρεαλιστικές εκτός από ανέξοδες εκτιμήσεις και συμπόρευση των θεσμικών παραγόντων εκτός από ανούσιες επικοινωνιακές πρωτοβουλίες.
Ας είμαστε ειλικρινείς: Η πρόταση να διατηρηθεί το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων στη σημερινή του υπόσταση δεν έχει τύχη.
Μόνο ως μεταβατική λύση θα μπορούσε να είχε κάποια τύχη με το ισχυρό επιχείρημα πως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο πάνω από 2.500 φοιτητές θα φύγουν από την Κεφαλονιά και άλλες (το λιγότερο) 2.000 από Ζάκυνθο και Λευκάδα.
Το ΣΟΚ των τοπικών οικονομιών από αυτό το ξαφνικό αιμορράγημα θα είναι πρωτοφανές για τα τρία νησιά και έξω από κάθε πρόβλεψη.
Οι 7.000 φοιτητές εξάλλου που θα σωρεύσουν ξαφνικά από Πάτρα, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο στο Μεσολόγγι, δημιουργούν συνθήκες άτακτου εποικισμού σε μια πόλη των 13.000 κατοίκων.
Ουδείς θα ασχοληθεί σοβαρά με την πρόταση συνέχισης της λειτουργίας του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων στην σημερινή του κατάσταση, όταν καταργούνται συνολικά 94 τμήματα (εκ των οποίων τα 6 του δικού μας ΤΕΙ) και 12 πόλεις μένουν χωρίς κανένα τμήμα (εκ των οποίων δύο δικές μας).
Η πρόταση των καθηγητών του ΤΕΙ για ένα τμήμα σε κάθε μία από τις τέσσαρες πόλεις στο οποίο θα έχουν συμπτυχθεί τα δύο λειτουργούντα σήμερα, είναι εκτός των στρατηγικών στόχων του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ» οπότε και είναι πολύ δύσκολο να κάνει πίσω η Κυβέρνηση γιατί θα ανοίξει τους ασκούς σε όλες τις περιοχές.
Άρα επικαλούμενοι : 1ον) την ιδρυτική πράξη του Ιόνιου Πανεπιστημίου του 1984 που βρίσκεται σε ισχύ, σε συνδυασμό με τον Κυβερνητικό σχεδιασμό για ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα σε κάθε περιφέρεια.
Ποιο είναι το βασικό πρόβλημα για όλους?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ποιότητα της Ελληνικής παιδείας!!!
Δε περίμενα τόσο ενδιαφέρον πατριώτες, πραγματικά μου έχει μείνει το στόμα ανοιχτό δύο μέτρα!
Μεταφραζόμενη ποιότητα σε αριθμούς λοιπόν:
2.500 φοιτητές x 1.000 ευρώ = 2.500.000 ευρά το μήνα! Καλούτσικη ποιότητα.
Και μετά φταίει το υπουργείο παιδείας που τσου λέω και εγώ κόπανους.
Λες και είχαμε αγροτικές φυλακές και μας τσι κλείσανε!
Πόσοι αλήθεια φοιτητές ήταν Κεφαλλονίτες, Θιακοί, Λευκαδίτες, Ζακυνθινοί?
Έχω μεγάλη περιέργεια! Χα χα χα χα.
Και ρωτήσατε ορέ τον κάθε μαυροκακομοίρη γονιό αν θα έχει 1000 – 1200 ευρά το μήνα να στέρνει το παιδί του στου διαόλου τη μάνα για να σπουδάσει?
Και ρωτήσατε εμένα αν θέλω να πληρώνω καθηγητάδες και οτιδήποτε εξτρά ενώ με μια σύμπτυξη θα πληρώνω λιγότερα και με καλύτερη πιστεύω ποιότητα σπουδών?
Που γέμισε η Ελλάδα ανώτατες σχολές λες και καταφέραμε να τραβήξουμε όλους τσου φοιτητές τση Ευρώπης λόγω ανεβασμένης στάθμης γνώσεων.
Να είναι καλά το άρμεγμα για τσού ψήφους.
Συνεχίστε θέλω να ακούσω και άλλα έτσι για να δω που έχει φτάσει το μυαλό μας.
Μια βιβλιοθήκη δε μπορέσαμε να κρατήσουμε ανοιχτή και ούτε μας καίγεται γιατί δεν απέδιδε ευρά βλέπεις τα ΤΕΙ όμως διαφέρουνε.
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
ΥΓ
Το σχόλιο τυχαία μπαίνει στο άρθρο του κ Φόρτε, απευθύνεται σε όσους ρίχνουν μαύρο δάκρυ, ή καλύτερα για όλους τους τεθλιμμένους πολιτευόμενους του τόπου μας.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ,,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΣ,,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ,,
ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΕΙ,, (ΕΚΤΟΣ ΝΗΣΙΟΥ) Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΩΝ
ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ,,! ΑΠΛΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΠΩ ΤΑ ΑΚΟΥΣΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑ
Ρε φίλε μη με τσιγκλάς γιατί θα γράψω και άλλα άστο για άλλη φορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκειό που θα σου πω είναι το εξής.
Είμαι πάντα υπέρ της δωρεάν παιδείας.
Κοίτα όμως πως έχει μετατραπεί η δωρεάν παιδεία στην Ελλάδα.
Πληρώνω εγώ ο πολίτης το κράτος για να σπουδάζει δωρεάν το παιδί μου 10.000 εκπαιδευτικούς ας πούμε. Αλλά για να πάει προετοιμασμένο το παιδί με υποχρεώνουν άμεσα ή έμμεσα να πληρώνω και από τη τσέπη μου άλλους 20.000 εξωτερικούς του συστήματος (παραπαιδεία).
Δηλαδή άμα πλέρωνα άμεσα τους πρώτους 10.000 μόνο, που μου προσφέρουν τη «δωρεάν» παιδεία θα γλύτωνα τους άλλους 20.000 .
Δηλαδή θα πλήρωνα το 1/3 των χρημάτων που ουσιαστικά δίνω και θα μάθαινε το παιδί μου περισσότερα γιατί ο δάσκαλος θα χεζόταν απάνου του μη τον διώξουνε άμα το άφηνε τούβλο, και το παιδί θα έκανε λιγότερες ώρες μάθημα. Για σκέψου στο σχολειό Αγγλικά, αλλά και δυό ώρες το απόγευμα Αγγλικά γιατί άμα δε πάει σε φροντιστήριο θα μάθει όσα Γαλλικά έμαθα και εγώ στο γυμνάσιο.
Και θα σου έλεα εγώ τότε που θα βρίσκονταν οι βαθμοί βάσης.
Άσε με μια χαρά είμαι μη μου σηκώνεις πιέσεις και θα πάω για ύπνο…