Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Ασπρα μούρα-Μαυρα μουρα, εχει αρχίσει η μουρμούρα


σχολιο δικο μου στην ανάρτηση
και  τοποθετήσεις από Μάκη Μεταξά και Παναγή Σιμωτά στο  

Το αφιερώνω με αγάπη σε κάποιους από τους φίλους μου που με ρωτούν γιατί επιμένω να διατυπώνω δημοσίως την άποψή μου για τα είκοσι και πλέον δέντρα ( και οχι για τις δυο - τρεις μουριές που όπως μερικοί υποτιμητικά αναφέρουν και - που για μένα το ιδιο κάνει -) δένδρα που φυτέψαμε με αγάπη και κόστισαν δημόσιο χρήμα και τα οποία ξεριζώθηκαν ένα πρωί από το Λιμάνι του Πόρου.

2 σχόλια:

  1. Όλοι το ίδιο φασίστες είστε. Όλοι ανεξαιρέτως Μάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω καμία πρόθεση να μουροφαντήσω κανέναν (τα σύκα μπορεί με τα χρόνια να έγιναν μούρα), αλλά μήπως το παρατραβάνε ορισμένοι?
    Τα λεφτά μου έγιναν κάποτε μουριές, πόσα αλήθεια ήταν?
    Μουριές σε ζαρντινιέρες δεν έχω ξαναδεί πουθενά, ποιος είπε σε αυτόν που το αποφάσισε ότι ήταν και η καλύτερη τοποθέτηση των χρημάτων μου?
    Ποιος ρωτήθηκε για την επιλογή και το κόστος?
    Να συνεχίσω με ερωτήσεις που οδηγούν σε αδιέξοδα?
    Πανεύκολο αλλά δε μπορεί να μου παρουσιάζουν τη βάρκα καράβι, ούτε για τελειότητες προβληματικά πράγματα.
    Και το σπουδαιότερο όσοι ανακατεύτηκαν με τα κοινά δε μπορεί να μου κάνουν το δάσκαλο (σαν πολίτης της Κεφαλονιάς μιλάω), πλασάροντάς μου αυτές τις σκέψεις του πως του λένε, για γράσο στα μάτια μου.
    Αν κάποιοι από όλους αυτούς δε γνώριζαν, ή δεν καταλάβαιναν τίποτε τους ζητάω συγνώμη και τους εξαιρώ από τα πιο πάνω, αλλά θα τους συμβούλευα να κοιταχτούν στον καθρέφτη τους και να προσπαθήσουν να αυτοχαρακτηριστούν, διότι δε βρισκόμαστε στην αρχή του προηγούμενου συλλογισμού αλλά στο τέλος, εκτός βέβαια και δεν έχω καταλάβει ότι είμαι βλάκας.
    Βοηθείστε με να το καταλάβω, και θα σας είμαι ευγνώμων.

    Χουά χα χα χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή