Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

σχολιασμοί Αρις!!!!!

Το ταξίδι στην Ευρώπη έχει κάποια τύχη θα έλεγα, μα εκειό στην Αμέρικα ούτε ο Άη Γεράσιμος να ήτανε! Και τι έτρωε ορέ ένα χρόνο κοντά μέχρι να φτάσει? Είχε και βαπορέτα το πλοίο? Και οι γλάροι ψημένοι του πέφτανε από τον ουρανό? 2,5 χιλιάδες μίλια είναι αυτά, χα χα χα χα χα. Εχτός και άμα του στέρνανε οι Θιακοί ομογενείς δυναμωτικά με ορμόνες για να τραβάει κουπί. Και αυτό όμως δεν έχει τύχη. Δε μπορεί έτσι που βγάζουμε τα μάτια μας εδώ πέρα, εκ γονιδίων κάποιος ορμώμενος θα του είχε στείλει ποντικοφάρμακο… Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα. σε Το πραγματικό ταξίδι του Οδυσσέα και γιατί μας το έκρυψαν
POROSNEWS
(και να συμφωνησω,,οτι αυτο το σεναριο  το βρίσκω και εγώ τραβηγμένο,, απλά  σέβομαι όλες τις  θεωρείες ,, και  αυτή που τελικά ο καθένας θεωρεί πιο τεκμηριομένη,,την πιστεύει!!)

Ορέ Ρισσιάνε? !!! Με έβγαλες από τη μαυρίλα που με γέμισε τόσα χρόνια για τσου Βόρειους τση Κεφαλονιάς!!!! Υπάρχουνε και Ρισσιάνοι που σκέφτουνται ?? Ω που διαλεμπαμέσα μου ισχύει λοιπόν το ποτέ μη λες ποτέ και το είχα σε αμφισβήτηση! Ορέ εσείς εκειαηπάνου είστε η μισή ιστορία τση Θιακοκεφαλονιάς και κοιμόσαστε με τα τσαρούχια. Μόνο μάτια βγαλμένα πεταμένα τσου δρόμους γλέπω άμα κάνω καμιά γύρα προς τα έδεκει Άμα έχω άδικο συμπάθα με αφέντη μου. Όσο για την ιστορικότητα του τόπου μην εκπλήσσεσαι, έχω και εγώ τσι πληροφορίες μου από ένα φίλο μη Ρισσιάνο όμως. Χουά χα χα χα χα χα χα χα. σε ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΡΙΣΙΑΝΟ για Τα Αρχαία Ελληνικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου