Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΡΙςςςς- Άκουσον μεν, πάταξον δε.

ΣΤΟ 
Επειδή μου αρέσουν τα λόγια τα σταράτα και όχι οι παρλαπίπες, να τα βάλουμε λίγο κάτω τα πράγματα.
«Η νέα γενιά έχει ιδανικά ούτε ξεπουλιέται ούτε προσκυνά Αργοστόλι»

Άρα δηλαδή η παλιά γενιά δηλαδή εγώ, δεν είχα ιδανικά προσκύναγα και ξεπουλιόμουνα!!
Το ίδιο και ο πατέρας μου ξεπούλησε το γιό του και εγώ το γιό μου!!

Μήπως πρέπει να κόψουμε με το συμπάθιο τις μαλακίες και να κάμουμε τούτα τα παιδιά πιο υποψιασμένα, να τους βγάλουμε τη καραμέλα από το στόμα που γαλούχησε γενεές επί γενεών μπας και δούμε κάποτε άσπρη μέρα??
Με «γιορτούλες» στους δρόμους, κατσαρόλες, τούμπανα και τραγουδάκια πιο χειρότερα από μας θα περάσουν.
Σα σκυλιά στ΄ αμπέλι θα πάνε τα έρημα.
Άκουσον μεν, πάταξον δε.
Ξυπνάτε ορέ, ξυπνάτε για το καλό σας, το καλό μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου