Τον Οδυσσέα το θείο με κόκκινο, σγουρό μαντί θυμούμαι,
διπλόφαρδο, ψηλά που το 'κλεινε χρυσό το κλειδωτήρι
με δυο θηλύκια, κι είχε απάνω του στολίδι σκαλισμένο'
σκύλος στα δυο του πόδια παρδαλό κρατούσε λαφομόσκι,
που όπως το δάγκανε, σπαρτάριζε᾿ κι όλοι θαμάζαν που ήταν
από χρυσάφι, κι όμως έβλεπες το σκύλο να το πνίγει,
και να ταράζει αυτό τα πόδια του, ζητώντας να γλιτώσει.
θυμούμαι εφόρειε κι ένα λιόφωτο χιτώνα στο κορμί του,
τη γυαλιστή τη φλούδα ως να 'βλεπες από ξερό κρομμύδι'
τόσο αγανός μαθές σου φάνταζε, να λάμπει σαν τον ήλιο.
διπλόφαρδο, ψηλά που το 'κλεινε χρυσό το κλειδωτήρι
με δυο θηλύκια, κι είχε απάνω του στολίδι σκαλισμένο'
σκύλος στα δυο του πόδια παρδαλό κρατούσε λαφομόσκι,
που όπως το δάγκανε, σπαρτάριζε᾿ κι όλοι θαμάζαν που ήταν
από χρυσάφι, κι όμως έβλεπες το σκύλο να το πνίγει,
και να ταράζει αυτό τα πόδια του, ζητώντας να γλιτώσει.
θυμούμαι εφόρειε κι ένα λιόφωτο χιτώνα στο κορμί του,
τη γυαλιστή τη φλούδα ως να 'βλεπες από ξερό κρομμύδι'
τόσο αγανός μαθές σου φάνταζε, να λάμπει σαν τον ήλιο.
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΚΟΜΗ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
ΕΝΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΔΩ,,ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!
Antonis Thomas Vassilakis
ΕΝΕΠΙΓΡΑΦΟΣ ΣΦΡΑΓΙΔΟΛΙΘΟΣ , ΑΠΟ ΣΤΕΑΤΙΤΗ , ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, ΜΕ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΘΟΛΩΤΟ ΤΑΦΟ ΤΗΣ ΝΕΚΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΓΚΕΛΙΣΣΕΣ ΣΤΑ ΚΟΚΟΛΑΤΑ, ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ, ΛΑΤΡΕΥΕΤΑΙ Η ΡΕΑ ΩΣ ΘΕΟΜΗΤΩΡ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΔΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ.
Στο κέντρο είναι το κρητικό ιερογλυφικό, με φωνητική αξία ro = Ρέα , θεομήτωρ, πλατυτέρα των ουρανών. Τα τρία σχέδια που περιβάλουν το κεντρικό ιερογλυφικό , είναι τα είδη ποιότητας. Το θέμα , αλλά με όλα τα είδη ποιότητας (τέσσερα) προέρχεται από την Βηθλεέμ της θεομητορικής λατρείας της Ρέας, αλλά και των κρητικών ιερογλυφικών, το Δικταίον άντρο.
7/9/2013
Αντώνης Βασιλάκης του Θωμά
Βλυχιά Κνωσού
Όχι αρχαιολόγος
Στο κέντρο είναι το κρητικό ιερογλυφικό, με φωνητική αξία ro = Ρέα , θεομήτωρ, πλατυτέρα των ουρανών. Τα τρία σχέδια που περιβάλουν το κεντρικό ιερογλυφικό , είναι τα είδη ποιότητας. Το θέμα , αλλά με όλα τα είδη ποιότητας (τέσσερα) προέρχεται από την Βηθλεέμ της θεομητορικής λατρείας της Ρέας, αλλά και των κρητικών ιερογλυφικών, το Δικταίον άντρο.
7/9/2013
Αντώνης Βασιλάκης του Θωμά
Βλυχιά Κνωσού
Όχι αρχαιολόγος
ΣΦΡΑΓΙΔΟΛΙΘΟΣ , ΑΠΟ ΜΑΛΑΚΗ ΠΕΤΡΑ , ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, ΜΕ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΘΟΛΩΤΟ ΤΑΦΟ ΤΗΣ ΝΕΚΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΓΚΕΛΙΣΣΕΣ ΣΤΑ ΚΟΚΟΛΑΤΑ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΘΟΛΩΤΟΥ ΤΑΦΟΥ, ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΛΑΞΕΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΜΑΛΑΚΟ ΒΡΑΧΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΒΑΘΕΙΣ ΜΑΚΡΟΣΤΕΝΟΙ ΛΑΚΚΟΙ, ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΙΚΟΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑΦΕΣ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΛΑΚΚΟ. ΤΑ ΟΣΤΑ ΔΕ , ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΔΕΝ ΣΥΣΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΚΙΒΩΤΙΑ ΣΑΝ ΛΑΡΝΑΚΕΣ, ΧΩΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΝΕΚΡΟ, ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΛΑΚΚΟ , ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΘΑΜΜΕΝΟΙ.
7/9/2013
Αντώνης Βασιλάκης του Θωμά
Βλυχιά Κνωσού
Όχι αρχαιολόγος.
08 Ιουν 2013
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ, ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ ΧΑΛΙΚΕΡΑ ΣΤΑ ΜΕΤΑΞΑΤΑ, ΜΕ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΩΝ ΜΙΝΩΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΜΕΣΑ ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου