Ως μη βιώσιμη επιχειρηματικά διακόπηκε η γραμμή Πάτρα-Κεφαλονιά- Ιθάκη, απαντά ο Υπουργός Ναυτιλίας & Αιγαίου στην ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή των Ελλήνων ο Βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Νίκος Τσούκαλης με θέμα: «Αποκομμένες Κεφαλονιά και Ιθάκη από την υπόλοιπη Ελλάδα».
Από 20-12-2013 καταργήθηκε η δρομολόγηση του «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ» της εταιρεία «ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ ΦΕΡΡΙΣ» από το λιμάνι της Πάτρας προς Σάμη, Κεφαλονιάς και Ιθάκη. Η σύνδεση Κεφαλονιάς-Ιθάκης με την Πελοπόννησο γίνεται πλέον μόνο με το «ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ» από το λιμάνι της Κυλλήνης.
Σε κάθε περίπτωση το Υπουργείο Ναυτιλίας & Αιγαίου παραπέμπει το ζήτημα της επαναλειτουργίας της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κεφαλονιάς και Ιθάκης με την Πάτρα στο απώτερο μέλλον και στην επιχειρηματική πρωτοβουλία.
http://www.pelop.gr/?page=article&docid=183055&srv=5 ΚΑΙ http://www.vlahatasamis.gr/
Ως μη βιώσιμη επιχειρηματικά διακόπηκε η γραμμή Πάτρα-Κεφαλονιά- Ιθάκη, απαντά ο Υπουργός Ναυτιλίας & Αιγαίου στην ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή των Ελλήνων ο Βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Νίκος Τσούκαλης με θέμα: «Αποκομμένες Κεφαλονιά και Ιθάκη από την υπόλοιπη Ελλάδα».
Από 20-12-2013 καταργήθηκε η δρομολόγηση του «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ» της εταιρεία «ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ ΦΕΡΡΙΣ» από το λιμάνι της Πάτρας προς Σάμη, Κεφαλονιάς και Ιθάκη. Η σύνδεση Κεφαλονιάς-Ιθάκης με την Πελοπόννησο γίνεται πλέον μόνο με το «ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ» από το λιμάνι της Κυλλήνης.
Σε κάθε περίπτωση το Υπουργείο Ναυτιλίας & Αιγαίου παραπέμπει το ζήτημα της επαναλειτουργίας της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κεφαλονιάς και Ιθάκης με την Πάτρα στο απώτερο μέλλον και στην επιχειρηματική πρωτοβουλία.
http://www.pelop.gr/?page=article&docid=183055&srv=5 ΚΑΙ http://www.vlahatasamis.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου